|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Klopt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
neemt niemand geld mee? hehe Je moeder. |
|
quote: Nee, ik ga bedelen Ik had gezegt dat ik veel meeneem, daar versta ik ook geld onder On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: quote: |
|
Ik schop dit uiterst praktische topic maar weer eens omhoog |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oew, ik ga binnenkort ook weer eens naar een festival. Gelukkig ga ik snachts naar een hotel, dus dat tenten, bbq , slaapzak en dat soort dingen laat ik lekker thuis. Even nog duitse euro's scoren. |
|
bier aldi sinas, heel veel blikjes aldi bier worstjes ducktape (alles plakt hee) plee papier (je weet maar nooit) pleisters (nieuwe kisten aan gedaan) kleding geld toegangsticket tent luchtbed pompje slaapzak hoofdkussen slippers (kisten aan doen snachts na veel bier is niet tof) vest met zakken fotocamera en batterijen (normaal wel) toilettas make-up doekjes of baby gezichtsdoekjes (lekker verfrissend en snel) bierstoel paar pakken barleduc krentenbollen paracetamol zonnebril zonnebrandzooi grote rugzak waar alles in gepropt gaat |
|
Dat zeg ik, hotel! |
|
grootste nadeel van een tentje is dat je om 8 uur al je tent uit zweet |
|
quote: Vaak wel ja, ook al kon ik tijdens graspop vorig jaar aardig uitslapen met die broeiende hitte. |
|
quote: Haha ja, heb ik ook wel aan zitten denken. Maar het is toch stukken minder gezellig vind ik. En ook de gang van/naar het festivalterrein zou weleens aardig lang kunnen zijn. Al blijft kamperen wel intens ruk. Gelukkig is er dit jaar iemand bij die daar net zo'n grote grafhekel aan heeft als ik hahaha.... toch nog wat leedvermaak Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan maar minder gezellig. De laatste keer dat ik in een tent op een festivalterrein gelegen heb was in '95, dynamo. Wat een zooitje! Wc's super goor, de plek waar je je tanden kon poetsen super goor, super gore mensen overal en enorm slecht geslapen. Ik ga voor luxe. |
|
Geld. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat was 1995 Wim. Nu is er het Internet. Voor je het weet sta je met je strontkop op metalshots.nl. Mensen wassen zich nu Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat doet me eraan denken dat ik m'n paspoort moet laten verlengen. |
|
quote: Volgens mij lopen er genoeg stinkerds rond tegenwoordig, net als toen. Aaaah, vroeger, toen een festival gewoon 1 dag duurde. Had ik al gezegd dat ik maar 1 dag ga? |
|
En naar een festival, én niet kamperen. Duidelijk een Wim-Wim situatie. Ik neem liefst zo weinig mogelijk mee. Tent, matje, slaapzak, geld, hasj, drank. [edit]en genoeg shag natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-07-2006 23:45] |
|
Zo'n beetje álles wat ik in m'n badkamer en kledingkast kan vinden. Ik ben namelijk niet zo'n kampeerder, dus áls het dan moet (zoals op een festival), ga ik graag goed (lees: enorm 'over-packed') voorbereid op pad. Oja, én bier + eten natuurlijk. @Wim: Dat heb jij nog niet zo slecht bekeken, je gaat 'n hotelletje zoeken in Wacken (of omgeving)? Daar hebben wij ook wel eens aan zitten denken, maar ik kan me niet herinneren dat wij toen een hotel daar echt in de buurt hebben kunnen vinden. Een festivalcamping is inderdaad ontzéttend gezellig, maar bij een festival als Wacken (waar je vaak toch 5 á 6 dagen kampeert) is me 't eigenlijk nét te lang. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga eens zoeken in de krochten van mijn email. Volgens mij vond ik ooit een Bed en Breakfast in de buurt van het festivalterrein. Als ik hed vind post ik het weer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: haha jij heb cker wel vaak dorst he ga je nog uitdelen |
|
quote: Zorg maar dat je op tijd bent! De laatste keer dat je hem verlengt hebt (uitgaande van dat dat minimaal een jaar of 5 geleden is) werd het ter plekke voor je geregeld, maar tegenwoordig gaat het allemaal via Den Haag, en moet je rekenen op 5 werkdagen. De laatste keer dat ik mijn paspoort moest verlengen was ook voor Wacken, en toen wist ik dat ook niet. Ik wachtte tot de donderdag voor de maandag dat ik weg wilde, en kon dus alleen nog via de 'spoedprocedure' een nieuw paspoort krijgen, dan werd het 3 dagen en zo'n 40 euro toeslag (komt dus neer op een twee keer zo duur paspoort).. Het ergste was natuurlijk dat de kans dat ik dit papiertje nodig zou hebben voor Duitsland minimaal was, maarja, als chauffeur in een busje met 9 man wil je ook niet degene zijn die vervolgens niet verder mag rijden in die ene hele kleine kans dat ze toch checken... |
|
Hm, goed dat je 't zegt! Ik weet nog niet of we op vakantie gaan, waarschijnlijk wel even, maar mijn paspoort is op 2 juli j.l. overleden. Ook maar even op tijd laten verlengen dus. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Het enige voordeel is dat paspoorten tegenwoordig goedkoper zijn geworden, vroeger zat er zoveel verschil tussen de prijs van een ID-kaart en een paspoort dat veel mensen vanwege de prijs en het 'waarschijnlijk toch de EU niet uitgaan' een ID-kaart namen, tegenwoordig is het enige voordeel volgens mij dat zo'n ding beter in je portemonnaie past. Een ander puntje van aandacht: zorg ervoor dat je je oude document inleverd. Ik was mijn destijds een beetje kwijt en dat leek me niet zo'n ramp, aangezien die verlopen was. Maar aangekomen bij gemeente bleek dat je dan eerst aangifte moet gaan doen bij politie, kopie daaarvan moet tonen bij gemeente, en ook nog een boete moet betalen. Al met al voor mij toen reden om nog even te zoeken (met succes overigens). Immers een document-van-de-staat kwijtraken, dat wil niemand op zijn geweten hebben |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |