|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
handgranaten |
|
quote: Ja, daar, en dan zeggen dat je veel eieren hebt gegeten en dat je door een genetische afwijking uitgerust bent met 6 zaadfabrieken |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
oh: had ik al EXTRA SCHIJTLINT gezegd? erg kut op een hete stinkende VOLLE dixi, als je zonder zit Bruce Banner |
|
Hehe, op festivals ga ik nooit zonder een pleerol naar de WC. Door schade en schande wijs.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: een gozer die vorig jaar mee ging naar Summerbreeze liep al naar de dixi-batterij met welgeteld 6 (zes) stukjes pleepapier... Ik heb hem nog kunnen voorzien van meer, anders was hij goed de lul geweest Bruce Banner |
|
quote:jakkie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 10:00] Bazzio Attacks!!! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 9:47] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
krentenbollen, grote hoeveelheden! Geweldig ontbijt, en blijft ook lang goed Bruce Banner |
|
quote: Wat zijn jouw maatregelen om te zorgen dat ding niet gejat wordt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: oops.... toch nog wat vergeten Ben Franklin is the devil!! I invented elecrticity! |
|
quote: waarvan een lesbisch. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: En de ander opblaasbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idee! |
|
pannenkoeken maken en koud in folie wikkelen (erg goed als ontbijt) |
|
quote: Ik had gewoon veel te weinig mee naar Graspop... Lekker boeiend ik heb het overleefd (Note to self: volgend jaar zonnebrandspul mee...) FREEZE |
|
ik neem altijd teveel mee....... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Daar had Vode Villicious ook last van... Echt grappig om te zien dat mensen altijd veel te veel meenemen om vervolgens te zeggen: "Goh, ik heb wel veel te veel mee he?" FREEZE |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-06-2004 15:17] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
bier... en nog wat andere spullen |
|
Helaas te veel geld. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:LOL! Ik heb met opzet m'n portomonnaie leeg gehouden voor ik de metalmarket in wandelde I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Qua kleren/geld etc altijd precies genoeg! Alleen hou ik altijd bier over.... misschien dat wat minder meenemen de volgende keer... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |