|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik geloof niet dat jij hem snapt... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Bier! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
duvel?? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Nee, goedkoop bier. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Yeah !! |
|
quote: nu wel.... bid maar dat je me nooit tegenkomt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
wat ik mee neem bier vriendin vriendjes en vriendinnetjes tent slaapspullen 2 extra shirts/longsleeves tandenborstel + pasta jas vruchtensap (vitaminen ) geld ticket (goh) tas (om alles in mee te nemen natuurlijk ) iets te eten verder weet ik het zo niet [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 03-07-2003 15:35] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Meself natuurlijk. GODLESS NORTH buy it now. |
|
een brood en een fles ketchup one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
een goed stel hersenen Red de fietsen de winter door. |
|
- Schultenbrau bier (veel) - Krentebollen - Mijn kaartje - Kleding (ook witte shirts ivm zon) - Zonnebril - Toilettas, gevuld - Auto (jaja) - Plunjebaal - Slaapzak - Tent - Pegels - Sinaasappelsap - Vuilniszakken (2 meestal) - Luchtbed & pomp What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
(keert Graspop-rugzakje om) Anti-regencape lange zwarte rok mouwloos zwart T-shirt met rozen op de voorkant zwarte k-way eyeliner (niet opgehad,deze zaterdag) elastiekje ( doe dat wel uit,als ik wil bangen) zwarte wijde broek met ritsen op voorkant paarse schoenen Dublin ghostbus T-shirt papieren zakdoeken Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik sleep dus echt wel altijd veel te veel mee |
|
dit jaar kwam ik toe met: rugzak tent slaapzak 4 paar sokken een pakje herta-spekblokjes per dag (puur geestelijke geruststelling ) 20 halve liters ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: ...die je vervolgens compleet verziekt door ze uren achtereen heen en weer te schudden (met haar en al) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-07-2003 15:00] Bruce Banner |
|
sommigen onder juliie hebben dat kunnen verifiëren: ik ga naar een festival en neem mee: een tasje met wat onderbroeken,sokken en tshirts een voorraadje cd's en m'n discman m'n toolcase en een onmenselijk ogende gitaar rackstand i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ik sjouw dit keer 80 meter PVC buis en een rol ductape mee Dit slaat nergens op. |
|
quote: herstel: goedkoop en veel bier I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zoals gewoonlijk veel te veel.. zal het mooi weer worden moet ik natuurlijk wel keus uit 10 verschillende truitjes hebben. En stel je voor dat het koud wordt moet ik ook een ruime keuze hebben. Stel nou dat het er tussen in weer wordt. dan moet ik ook een ruime keuze hebben. 3 paar schoenen.... ok dat valt allemaal wel wat mee. Veel bier dus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hee Lies!! Al de mededeling gekregen dat ik ook mee naar Wacken ga Dat we het fijn 3 dagen zonder plee moeten doen vink iets minder :p Maar wat ik meesleur is altijd veel te zwaar maar toch heb ik dan super weinig bij me... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hey saar.. er zijn dan al wel dixies hoor! Je past nog in het busje als we met een busje gaan. dat scheelt ook weer geld Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb het hier eens zitten lezen maar waarom sjouwen jullie toch zo veel mee??? ik kom toe met bier, één tentje en een slaapzak plee papier heb ik nie nodig want iedereen van de groep jouwt al 3 rollen mee dus leen ik wel van hun , voer koop ik daar wel, extra kleren heb ik ook nie nodig want die gebruik ik op zo'n dagen toch nie want je stinkt toch al wel dus waarom moeilijk doen als je het voor je zelf makkelijk kunt maken |
|
quote: Oh net zeggen ze op wacken topic dat er dan nog geen dixies zijn! Maar Wil vroeg net nog of ik mee ging en zei dat er nog 2 plaatsen over waren als jullie met een busje gaan. Dus vandaar dat ik ook mee ga "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Dat neem ik mij elk jaar na een gebroken rug ook altijd voor. maar bij het inpakken gaat er meestal weer wat mis Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |