![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh eh... jullie zetten jullie tent toch wel aan de andere kant op he? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: gnahahaha, Beste Helmet, Elfensteen en Lain komen naast jou staan, om vervolgens de hele nacht powermetal te draaien ![]() welterusten meneer de Helmet, slaap zacht ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Wat ik meestal vergeet zijn wc-papier, zaklamp en handdoeken. ![]() |
|
quote:Oh, dat kunnen zowel ik als de meeste van mijn metgezellen wel waarderen, dus ga gerust uw gang ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:kijk! dat scheelt! Kramy: zo kan het dus ook he! ![]() ![]() Helmet==> ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
That reminds mee....oordoppen idd...*denkt aan tentgenoot..* ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: En met een natte kop in het donker je gat afvegen met je blote hand is allesbehalve natuurlijk... ![]() |
|
quote: maar je zou toch alleen liggen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: nee. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Voor een pilsje kun je veel lenen gelukkig... btw, herformulering: "wat ik vaak vergeet, of anders op het laatste nippertje in mijn tas prop". ![]() |
|
quote:Tja, Kramy luistert niet naar metal he, dat maakt het al een stuk lastiger ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: WC-paier lenen ? ![]() ![]() ![]() |
|
Mezelf, oordoppen en m'n fototoestel.. En een tent kan ook handig zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Nog mensen hier die altijd problemen hebben met de tentverdelingen? Zo van wie slaapt bij wie? Wij hebben daar altijd keiveel ruzie over, iedereen wil met mij in een tent maar ik wil dus alleen slapen, of met mn beste vriendin ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, ik zit hier alleen omdat ik mannen met lang haar zo supersexy vind ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Neh, iedereen bij ons heeft zn eigen tent ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Same bij onzen hoop.. Elk jaar dezelfde zever Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Nee, je gooit gewoon alle zooi in de beschikbare tenten, en je ziet wel waar je s' morgens wakker wordt. ![]() |
|
Afgelopen weekend (Werchter), heb ik een weekend tas en een rugzak meegenomen met daarin: een korte broek en een lange broek, drie t-shirts, een trui, twee handdoeken, dunne deken, luchtbed, tent, papier en schrijfspullen, vijf liter rum-cola, 1/2 liter sinas, 1 1/2 liter water, tien gram wiet, twee gram hash, een space-bar, acht blikjes golden power, kaarsen, drie aanstekers, 24 broodjes en apart verpakte kaas, drie zakken chips, een pak sultana en een pak kauwgum. Zoveel heeft een mens niet nodig om lol te maken ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ik ga maar met 1 iemand mee naar wacken, en we hebben gewoon 1 2-persoonstentje... niet erg moeilijk dus... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Weescht den Baesch over Uwen Eigen Tent ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |