|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij snapt het Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gasbrander Noodles Blikken Soep Theeketel Sterrenmix Mok +alle logische dingen als accomodatie en dergelijke |
|
jagermeister, tent |
|
quote: Heb je het over wacken? Als dat zo is, wil je het dan ook even in dat topic zetten? |
|
quote: quote: Yep, zit nu op een meeltje te wachten van een hotel te itzehoe. |
|
Ik wil nog steeds een keer met zo'n schofterig grote US camper naar een festival toe. Zo'n ding met een bubbelbad, enorme LCD-tv, stereo, koelkast, luxe bedden, bankstel en shiat erin. Lijkt me wel pimpin' ja toch niettan. |
|
quote: Dan kom ik er wel met een tent naast staan en kom ik bij jou zuipen |
|
Gewoon die camper kraken, raj! Maar dat is idd heel vet. |
|
quote: Als ik het daadwerkelijk ga doen ben je uiteraard van harte welkom. Alleen zal ik bij het verhuurbedrijf dan wel moeten liegen over de vakantiebestemming, anders krijg je zo'n gevaarte natuurlijk nevernooitnietmee |
|
quote: Lijkt me wel. Het zal wel een godsvermogen kosten, maar goed, lijkt me wel een toffe stunt. Alleen vraag ik me af of je met zo'n gevaarte het festivalterrein wel op mag. Hmmm... Mocht ik echt de kolder in mijn kop krijgen van tevoren maar even informeren dus. Ik vind kamperen op festivals (in NL) erg leuk, maar ik hou er wel altijd rugpijn en een één of andere luchtweginfectie aan over en dat ben ik goed zat. Ik wil gewoon eens een keer in een fatsoenlijk bed kunnen liggen en normale sanitaire voorzieningen "bij de hand" hebben. |
|
LOL ehhh nee, we gaan naar centerparcs met deze 200 trays bier |
|
quote: Dan moet je naar wacken gaan. Daar slapen mensen in bouwketen, bestelbussen en hele touringcars |
|
Standaardpakket: -Radio -Hollandia bier -slaapzak -knakworsten -fles wodka/rum -toiletrommel -geld -kaartje -kleren |
|
Zo weinig mogenlijk, eigenlijk elk jaar minder, Tent en geld meestal. |
|
BBQ met vlees en bier natuurlijk |
|
vochtige doekjes om mn waffel mee te wassen, zonder dat kan ik écht niet. |
|
Wc papier kan soms ook best handig zijn. Of idd vochtige doekjes |
|
huhuh vochtige.. -tent/slaap- en wakkerworddingen -kleren -wiet/hasj -drank -geld -wellicht wat te bikken [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-06-2007 22:54] |
|
Standaard hmzzzz Tent Luchtbed Mini luchtbed pomp Slaapzak Kussen Kleding Toilettas met zooi Boek (Ja I Know..) Pleepapier Ducttape Heleen Bierstoel Blikjes aldi sinas Chips Sterke drank Bierworstjes Gezichtschoonmaakwegpleurdoekjes Paracetamol |
|
Zo min mogelijk. |
|
Wtf is met de gezichtpleurisdoekjes? Sinds wanneer zijn old fashion washandjes niet meer goed? Subtiel kamerolifantje |
|
die zijn zo 2001 alweer .. |
|
quote: Dingen zijn handig bij extreme warmte en.. make-up eraf halen voor je je tent weer uitkruipt. |
|
Wacken 2004 was bijzonder warmpjes, maar ik ging alleen die hard voor de washandjes en een fles water. Je gaat toch niet 's nachts met je dronken harsens je gezicht nog schoon maken? Daar heb ik geen tijd voor hoor. Moet me altijd druk maken over hoe ik me kan omkleden zonder dat de tent instort, hoe ik in mijn slaapzak kom en als het gelukt is ga ik toch wel direct knockie. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |