|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
oplos koffie en dit keer GOEDWERKENDE kook apparatuur. |
|
quote: Dan ben ik maar een watje, maarr wel eentje die tenminste goed wakker is!!!!! |
|
Hehehe, op Graspop dacht iemand slim te zijn door oploskoffie mee te nemen... Keek ik eens wat beter op de verpakking: Cafeine-vrij... Edit: smilie [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 13-07-2004 18:01] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: idd opstaan op festivals doe je gewoon met |
|
in zit hgeen caffeïne en anders ga ik dood! |
|
*kick* voor de wacken-gangers Alles hierboven +Dice Bruce Banner |
|
Ik moet terug komen op mijn koffie, neem gewoon een traytje energydrink van de lidl ofzo mee, dat werkt ook goed... Enm je hoeft niet met kooktoestellen te spelen, die krengen zijn gevaarlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 19-07-2005 16:31] |
|
koffie.. melk (voor nadorst) party tent.. kleren, tanden en haarborstel, shampoo & creme spoeling. touw, schaar, asperines, keelpijnpastilles, petje & zonnebril, zonnebrandcreme en een stoeltje. Het eten kopen we daar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En je goeie humeur! |
|
quote:die laat ik meestal thuis.. past niet in de auto Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
SPA BLAUW. Water in Duitsland is niet te zuipen. Ook die flessen water niet. Ik denk dat ik ook geld meeneem On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ja wat jij zegt.. en ook mijn kaartje trouwens Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh ja die ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wat sjouw ik mee.. alcohol, genoeg peuken, geld, tent, kleren, toiletzooi.. ehm.. MP3-spelertje! Voor die bezopen momenten in je tent of katermomenten 's ochtends vroeg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
wc-papier en plasgootjes en sigaretten + 10 aanstekers voor het geval dat ik ze kwijt raak Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Geld, ik heb me ooit eens op rock Werchter op dag 2 van 4 blut gevreten in ijs. Ik zorg er sindsdien voor dat ik altijd voldoende bij me heb om niet dood van honger/dors neer te vallen. En er moet ook altijd nog een shirt van af kunnen. |
|
quote: Je kunt beter pakken Barle Duc nemen. Die kun je effeicienter in je tas duwen. Alleen dat water maakt je tas altijd zo zwaar Maar dat water uit die tanks vorig jaar op wacken waren goed te doen! Om af te spoelen enzo dan, niet om te drinken. Maar dit jaar wat minder meeslepen maar. Ook qua eten. Vorig jaar hebben we nog long distance breackfast throw gespeeld met een stel mensen verderop. Een pakhagelslag open in de lucht gooien geeft best een leuk effect |
|
quote: op sommige festivals worden die afgepakt en je naam genoteerd, zodat je ze op het einde weer kan ophalen met je nummertje |
|
tentje en geld |
|
Tent, voedsel, drinken en heel veel overbodig spul wat ik kwijt raak. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik sjouw ook vaak mijn zusje mee, die houd er rekening mee dat ik van alles en nog wat vergeet. Die zooi neemt zij dan mee |
|
Een mini-bbq, frikandellen, drugs, bier, een tent en een slaapzak! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-07-2005 19:56] |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
yeah dat was Graspop 2003. meneer Elfensteen gaat nu dus niet meer mee he Bruce Banner |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |