|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Eh, naar wacken wordt het waarschijnlijk iets in de richting van: -Tent -slaapzak -matje (schuimrubberen irritant ding, maar gaat tenminste niet stuk) -wat kleren -wat toiletspullen -misschien wel monspoeling, veel makkelijker dan poetsen, zeker als je zat bent -kussentje (tsja, scheelt toch altijd een boel in de nachtrust) -bier (zwaar ) -stoeltje -handdoek(en) verder: ticket, portemonnee, vlag ter herkenning (misschien), ticket, zonnebrand, zaklamp, evt. wat CDtjes, WC papier, vuilniszak(ken), wat warmere kleren/dekentje... Ik ga met de bus, dus kan niet teveel meezeulen, naar BG fest adden we een busje gehuurd, dus toen konden we makkelijker boodschappen e.d. doen. Ik weet het ook niet in detail, misschien neem ik nog wat insektenafweer mee, en ook voorbehoedmiddelen kunnen wel eens handig zijn, maar goed... NP: Holelnthon - Lords Of Bedlam For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: 5 euro zakgeld? (dat betekend "ik betaal" ) Kleren Bier Lain's tent hehehe Lainedil Slaapzak Slaapmatje Cola Lading Zware Shag Ticket Telefoon Dobbelstenen Krant OV-kaart Borstel Discman |
|
ik neem mee: tent (die naast die van elfensteen komt) slaapzak kleding geld kaartje voor graspop condooms (hey you never know) regenpak extra afdekzeil voor tent |
|
quote: die tent van mij is de tent van Lain dus |
|
Dank u voor dit topic daar ik nogal vergeetachtig ben |
|
quote:uitprinten en afstrepen dus |
|
quote: grin..waarom denk je dat ik het heb aangemaakt...*zeef* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat sjouw jij mee naar een festival? : Vooral niet teveel.. *herinnert spier- en rugpijn van het sjouwen* Don't blush when I rip you open |
|
M'n medicijnen....en 'the usual' ik moet in een tent overleven rommel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Heb alles wel zo voor bij zien komen...misschien nog 1 aanvulling van mijn kant: OORDOPPEN (voornamelijk voor snachts i guess) |
|
oja oordoppen en fototoestel! |
|
Discman! Ik moet wel direct naar m'n nieuwe aanwinsten kunnen luisteren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik neem gewoon een brood mee en een pot pindakaas, een paar pakken ijsthee met een bekertje, een slaapmatje, ik vertrouw erop dat het niet koud gaat worden, dus slaapzak is niet nodig, een kussentje, niet te groot, want dat neemt zoveel plaats in beslag, net als zo'n slaapzak. Ehmz een zonnebril, als ik zin heb om hem te gaan kopen, misschien een klapstoeltje als het niet te groot is en ik plaats over heb, een paar broeken, wat shirt, en 1 of 2 truien voor als het koud wordt. Mijn regen/zomer jasje. Een kam! Toilet spullen, denk ook mondwater in plaats van tandenborstel. Een paar halve liter flesjes, waar ik water in kan doen en mee kan nemen. Boxershorts en sokken, mijn schoenen, een zaklamp als ik er hier 1 kan vinden. Een hangslotje, voor op mijn tas of voor op de tent als ik cd's/shirts heb gekocht. Een stok kaarten voor als je je een uurtje verveelt Geld (moet nog even kijken of ik met mijn jongerenpasje kan pinnen daar in Duitsland, anders). Een paar vuilniszakken. En ehmz.... dingen die ik nog vergeet en die me nog te binnen schieten.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
vrienden met bier vrienden met geld vrienden met een tent vrienden met een extra matje vrienden met kaartjes vrienden met een gasbrander vrienden met voer I am the 1%. |
|
-tent -dekentje -tandenborstel en dergelijke -alcoholische substanties -tuinfakkels -vriendjes -money |
|
een atoombom |
|
quote: Narsil? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja |
|
quote: [oftopic]Wat betekent het?[/oftopic] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
niet te veel, sjouw je je een ongeluk en heb je uiteindelijk het hele fest de zelfde broek en shirt aan gehad. |
|
-Geld -Tent, wellicht met extra zeiltje -Reiszak met wat xtra T shirts, sokken e.d. -Slaapzak -Mat om op te liggen -Frigobox met BIER!!!! -...en versnaperingen -een bende ongeregeld I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Te veel |
|
quote: [oftopic]Het zwaard dat de Ene Ring met vinger en al van Saurons hand sneed... het is ook een referentie naar narcissus...[/oftopic] |
|
aangezien ik niet naar een festival ga, wegens religieuze overtuigingen, hier toch wat ik mee zou nemen als ik wel zou gaan. maar dat doe ik dus niet. -aerobed -bier -kash -darkthrone tshirts |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |