|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Bier Batterijen Zaklamp Tent Slaapzak Matje Eten & drinken Discman 2 broeken 3 shirts Ondergoed Deo Tandenborstel Jas Ik denk dat dit het ongeveer is. Red de fietsen de winter door. |
|
Oja fototoestel nog vergeten haha, die dingen heerschen!! zzz |
|
Die raak ik altijd kwijt, of gaan spontaan kapot en als ik er dan toch eentje heelhuids thuis weet te krijgen... zijn alle foto's mislukt Red de fietsen de winter door. |
|
Hmm hier nooit, gewoon een beetje degelijk wegwerpding kopen! zzz |
|
Daar zeg je dus al 2 dingen die haaks tegenover elkaar staan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee hoor, vorig jaar best redelijke foto's kunnen maken. En nee het gaat me niet om de kleurtjes en achtergrondjes , als je maar duidelijke foto's hebt. En ik maak meestal toch geen foto's van bands met die dingen. zzz |
|
quote: Nu zeg je eindelijk eens iets waar ik het onvoorwaardelijk mee eens kan zijn En: Douchen is ook voor mietjes!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Bier (tja, het is toch mijn eerste levensbehoefte, en nee, ik ben niet van plan om langs de AA te gaan) Reinigingsdoekjes om mijn gezicht mee te wassen voor als er geen water in de buurt is Eten uiteraard Kleren en heeel veeel geld! |
|
Vooral niet teveel. spelfout weggehaald... |
|
pintjes!! wodka redbull Chartreuse water eten+BBQ tent+partytent slaapzak+matje toiletgerief+reservekleren (tja...voor de ranzigaards onder ons ) en andere intoxicatiemiddelen mijne vent (kwestie dat er van die SEX/drugs/rock'n roll zeker iets in huis komt) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Uitgaande van meerdaagse festivals BIER Tent+slaapspullen Schone kleren Voedsel (vooral veel vlees ) Gasbrander+andere kookzooi Geld Zaklamp En nog veel teveel andere zooi, ik neem het altijd mee maar weet nog steeds niet waar ik het voor nodig heb They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: is just; gasbrandertje ook...damn, kzal ook weer veel te veel meehebben. Ma deze keer loop ik toch liever 3 keer naar de auto dan me een halve hernia te sleuren en een frigobox!!! om de pintjes koel te houden Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
khad vorig jaar waldrock volgens mij iets teveel mee, 3 tassen, en als ik me nu bedenk wat ik allemaal mee had? geen idee... kleren, ik denk heel veel kleren... maar ook flesje jenever, veel blikjes leverpastij ( doen het ook goed als asbak in je tent ) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: in leverpastei kun je je peuken lekker uitdrukken idd. |
|
quote: nou ja, was meer bedoeld als de blikjes leeg zijn... leverpastij wordt zwaar vies buiten de koelkast we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
ow, echt waar....dat spul is toch zeker niet om te eten. Daarvoor heb je Lupack Hamburgers |
|
een HANGSLOT voor op mn tent,zodat er niemand met zn zatte kop in mn tent kan gaan ligge slapen net zoals vorig jaar op wacken! Expired,Erased and Forgotten |
|
apperatiefjes en andere genotswaren |
|
quote: Dit jaar wil je met je zatte kop bezig zijn een hangslot te openen voordat je lekker kunt gaan slapen in je tent? Red de fietsen de winter door. |
|
quote:Ohja, da's een goeie! En een reserveset batterijen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tent,slaapzak,anti-regencape,droge koeken,reservekleding,drankkartons fruitsap,radiootje met koptelefoon,rugzak,programmaboekje Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Geld Voer Luchtbed En dat was 't wel zo'n beetje denk ik... Ben Franklin is the devil!! I invented elecrticity! |
|
quote: wat dacht je van: - Bus met brute stereoinstallatie - grote bak mp3's (Zimmers Hole , Bal Sagoth) - Ticket - Booze - Joris - 2 Engelse dames - Lainedil [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-06-2004 22:54] Bruce Banner |
|
quote:hehe , ik ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |