|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vrijdagochtend zitten we in de trein raden? euh....de lokale kerk? |
|
quote: nee, je huisch Bruce Banner |
|
pakjes drinken......... kokoskoeken (als ik die niet voortijdig opeet) meuslirepen |
|
OI ELFENSTONE!! je gaat dus niet roken in mijn tent he!!! no fokking way man, dn lig je er echt uit! Afgefikte tent of niet slaap je maar in de modder ofzo Bruce Banner |
|
quote:ik rook zowiezo niet in tenten bitch |
|
onweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: wie is nou mijn biatch dan? jij toch zeker Powerbitches UNITE Bruce Banner |
|
quote: Powerbitches to the rescue |
|
Als ik een combiticket heb : -tent -droge koeken -fruitsap (al dan niet versneden met iets straffers,haha) -anti-regencape -enkele zielsverwanten -en heel soms : een jongen die echt om me geeft -reservekleren Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:gezellig |
|
- een backstagepas waarmee ik destruction ga ontmoeten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo...ik heb de kleinste weekend tas leeggeruimd..alles wat er niet in past gaat niet mee!Ik heb echt geen zin om als een brakke aap me het lam******* te gaan sjouwen om me 3 keer per dag te gaan verkleden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mannen een heleboel.........(tja er zijn zo weinig meisjes die meewillen ) |
|
Ghoulie? trap je MSN 'ns aan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: *pling* |
|
Ik sleep vaak mijn gietijzeren fornuis mee, handig voor midnightsnacks Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Raviloli ? |
|
vergeet ik bijna mn übertroe-e Elvenoren in te pakken Bruce Banner |
|
pff..ik dacht nog net optijd aan oordoppen! (tentpartner gorgelt heel irri in z'n slaap) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: da's kut! ik hoop dat Elfensteen slaapt als een roosje (oeh, dat klinkt gay ) anders zit er nix anders op dan hem wakker te bouten met Uberdestructive Fokking Farting Violence Bruce Banner |
|
quote: pardon? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Klinkt lekker I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik neem mee... (altijd sowieso teveel) -tentje (helemaal voor mezelf alleen!) -paraplu godverdomme -vuilniszakken om op te zitten -kleren ofcourse -vreten -bier -een hele zooi vrienden -mobile telefoon! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: hmmm... ik zie mezelf nog niet op een BBQ zitten... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |