![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vrijdagochtend zitten we in de trein ![]() raden? euh....de lokale kerk? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee, je huisch ![]() Bruce Banner ![]() |
|
pakjes drinken......... kokoskoeken (als ik die niet voortijdig opeet) meuslirepen ![]() |
|
OI ELFENSTONE!! je gaat dus niet roken in mijn tent he!!! no fokking way man, dn lig je er echt uit! Afgefikte tent of niet ![]() slaap je maar in de modder ofzo Bruce Banner ![]() |
|
quote:ik rook zowiezo niet in tenten bitch ![]() ![]() |
|
onweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: wie is nou mijn biatch dan? jij toch zeker ![]() Powerbitches UNITE ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Powerbitches to the rescue ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Als ik een combiticket heb : -tent -droge koeken -fruitsap (al dan niet versneden met iets straffers,haha) -anti-regencape -enkele zielsverwanten -en heel soms : een jongen die echt om me geeft -reservekleren Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote:gezellig ![]() ![]() ![]() |
|
- een backstagepas waarmee ik destruction ga ontmoeten ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Zo...ik heb de kleinste weekend tas leeggeruimd..alles wat er niet in past gaat niet mee!Ik heb echt geen zin om als een brakke aap me het lam******* te gaan sjouwen om me 3 keer per dag te gaan verkleden ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
mannen een heleboel.........(tja er zijn zo weinig meisjes die meewillen ![]() ![]() |
|
Ghoulie? trap je MSN 'ns aan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: *pling* ![]() ![]() |
|
Ik sleep vaak mijn gietijzeren fornuis mee, handig voor midnightsnacks ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Raviloli ? ![]() ![]() |
|
vergeet ik bijna mn übertroe-e Elvenoren in te pakken Bruce Banner ![]() |
|
pff..ik dacht nog net optijd aan oordoppen! (tentpartner gorgelt heel irri in z'n slaap) ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: da's kut! ik hoop dat Elfensteen slaapt als een roosje (oeh, dat klinkt gay ![]() anders zit er nix anders op dan hem wakker te bouten met Uberdestructive Fokking Farting Violence ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: pardon? ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote:Klinkt lekker ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik neem mee... (altijd sowieso teveel) -tentje (helemaal voor mezelf alleen!) -paraplu godverdomme -vuilniszakken om op te zitten -kleren ofcourse -vreten -bier -een hele zooi vrienden -mobile telefoon! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: hmmm... ik zie mezelf nog niet op een BBQ zitten... ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |