|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
zoals ik vorig jaar ook al opmerkte -oordoppen! en de usual andere dingen |
|
Altijd een fles wiskey mee. Traditie van mij en een 2tal vrienden. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
TEVEEL Ik loop me altijd helemaal de tering te sjouwen, maar de helft gebruik ik nie Ondanks dat ik dat weet doe ik t iedere keer toch, wil op alles voorbereid zijn Deze keer gaat tent, slaapzakken, luchtbed en kaartje vanaf mn vriend (in Belgie) mee, dus das al wat minder sjouwen, iig van hier (Dordrecht) tot aan mn vriend whehehe. Van de auto naar festival veld zal wel veel sjouwen worden Maar wat er mee gaat: ongeveer t zelfde als een ieder hierboven al heeft beschreven En de Xenos stoel met bierhouder LAI LAI HEI |
|
quote: Dat doen alle vrouwen |
|
quote: oordoppen natuurlijk ook. |
|
quote: Ja dat zeker, anders kank nie slapen LAI LAI HEI |
|
Een spuitbus insecticide... je weet maar nooit wie er zn tent naast die van jou neerzet... Zenial |
|
quote: Daar heb ik nooit last van. Meer tegen te luide muziek. |
|
quote: Vorig jaar op graspop ergens midden in de nacht wakker geworden en het was er muisstil op de camping. Uit liefde voor ZM. |
|
dan sliep jij zeker niet in de buurt van de biertent? |
|
Op graspop heb ik ook wel geslapen vorig jaar, maar Wacken was echt klote, al die aggregators die daar staan! En een tering herrie van ieder zijn eigen muziek.. bah, dan heb je ECHT oordopjes nodig hoor LAI LAI HEI |
|
quote: Klopt. En zeker als je al behoorlijk vroeg heen gaat, heb je toch echt wel zin in een enigszins redelijke nachtrust.. Oordopjes zitten dan ook standaard in mijn tas voor Wacken En verder natuurlijk veel bier, water en schone kleren ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waarom schone kleren? Gewon 3 dagen zelfde kloffie aan, anders worden 3 outfiyts ranzig .. |
|
Wij zijn altijd 5 dagen op Wacken. 5 Dagen dezelfde kleding dragen vind ik ranzig. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Op een festival is drie dagen lang dezelfde kleren aan al ranzig... Zenial |
|
ok ok, twee setjes dan ... Festivals zijn niet echt mijn ding (meerdaagse dan) ben paar keer naar lowlands geweest, gewoon 1 broek mee, 1 voor reserve (mocht ie naar de knoppen gaan ofzo) en 3 t shirts ... en 1 shirt bewaren voor de terugweg ... Extra voordeel: je meurt als een duitser na 3 dagen waardoor je ineens veel plaats hebt in de trein. |
|
Oordoppen mee naar een festival? Nog nooit gedaan, ook nooit nodig gehad ook. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Juist! Daarom gedraag ik me ook als een typische vrouw en zeul ik drie á vier broeken, een aantal t-shirts, longsleeves én truien mee etc... Als 't zo warm is als vorig jaar is het al ranzig om 2 dagen dezelfde kleding te dragen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, same here...da's wel een voordeel van met de auto gaan, in een kofferbak kan je wel lekker veel pleuren. Nou maar hopen dat we de auto in de buurt van de tent kwijt kunnen... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote:Vrouwen .. Ach .. zal mij het rotten hoe ik eruit zie/ruik in ee grote stinkende modderpoel... |
|
- Zeep, Deo, tandenborstel - Extra kleren - Vlees en drinken, wafels - Ticket - Geld - Fototoestel met voldoende extra batterijen - Tent en slaapzak - CD-booklets voor handtekeningen |
|
quote: Die heb ik mee naar iedere gelegenheid waar de muziek luid is. Kom je wel achter over 20 jaat als je nog maar 60% hoort. |
|
quote: Je ziet er al uit als een duitser, dus waarom niet ruiken als een duitser |
|
quote: Daar is hij waarschijnlijk al achter, daarom heeft hij geen last meer van hard geluid .. lol Ik ben zelf ook vrij zuinig met mijn oren .. soms zie je ook mensen met een diskman in de trein die extreem hard staat.. zonde is dat.. het nare is vooral dat mensen zelf nauwelijks door hebben dat hun gehoor verslechterd, omdat het zo geleidelijk gaat.. zo'n diskman wordt dan steeds iets harder gezet om het nog even hard te kunnen horen als voor de verslechtering.. .. On-topic: tent + kleding + food & booze + canon |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |