IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Wat sjouw jij mee naar een festival? Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-06-2004 12:40 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Tent, matje, slaapzak, kleding, tandenborstel en dergelijken, drank, eten(knakworsten o.a.), kaartje, geld en natuurlijk mijn beker (herrinner je je die nog lain).


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-06-2004 12:42 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

zoals ik vorig jaar ook al opmerkte

-oordoppen!

en de usual andere dingen


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2004 13:07 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Altijd een fles wiskey mee. Traditie van mij en een 2tal vrienden.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 16-06-2004 13:09 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

TEVEEL

Ik loop me altijd helemaal de tering te sjouwen, maar de helft gebruik ik nie

Ondanks dat ik dat weet doe ik t iedere keer toch, wil op alles voorbereid zijn

Deze keer gaat tent, slaapzakken, luchtbed en kaartje vanaf mn vriend (in Belgie) mee, dus das al wat minder sjouwen, iig van hier (Dordrecht) tot aan mn vriend whehehe. Van de auto naar festival veld zal wel veel sjouwen worden
Maar wat er mee gaat: ongeveer t zelfde als een ieder hierboven al heeft beschreven

En de Xenos stoel met bierhouder



LAI LAI HEI


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2004 13:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:09 schreef Sarah het volgende:
TEVEEL

Ik loop me altijd helemaal de tering te sjouwen, maar de helft gebruik ik nie




Dat doen alle vrouwen


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2004 13:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 10:34 schreef Shredhead het volgende:
wodka, geld.

oordoppen natuurlijk ook.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 16-06-2004 13:18 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:15 schreef Shredhead het volgende:
oordoppen natuurlijk ook.


Ja dat zeker, anders kank nie slapen


LAI LAI HEI


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-06-2004 13:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Een spuitbus insecticide... je weet maar nooit wie er zn tent naast die van jou neerzet...


Zenial


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2004 13:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:18 schreef Sarah het volgende:
Ja dat zeker, anders kank nie slapen

Daar heb ik nooit last van. Meer tegen te luide muziek.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 16-06-2004 13:49 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:18 schreef Sarah het volgende:
Ja dat zeker, anders kank nie slapen

Vorig jaar op graspop ergens midden in de nacht wakker geworden en het was er muisstil op de camping.


Uit liefde voor ZM.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-06-2004 14:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

dan sliep jij zeker niet in de buurt van de biertent?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 16-06-2004 15:00 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Op graspop heb ik ook wel geslapen vorig jaar, maar Wacken was echt klote, al die aggregators die daar staan! En een tering herrie van ieder zijn eigen muziek.. bah, dan heb je ECHT oordopjes nodig hoor


LAI LAI HEI


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-06-2004 15:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:00 schreef Sarah het volgende:
Op graspop heb ik ook wel geslapen vorig jaar, maar Wacken was echt klote, al die aggregators die daar staan! En een tering herrie van ieder zijn eigen muziek.. bah, dan heb je ECHT oordopjes nodig hoor


Klopt. En zeker als je al behoorlijk vroeg heen gaat, heb je toch echt wel zin in een enigszins redelijke nachtrust..
Oordopjes zitten dan ook standaard in mijn tas voor Wacken
En verder natuurlijk veel bier, water en schone kleren


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom schone kleren?

Gewon 3 dagen zelfde kloffie aan, anders worden 3 outfiyts ranzig ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-06-2004 15:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wij zijn altijd 5 dagen op Wacken. 5 Dagen dezelfde kleding dragen vind ik ranzig.


..."Hate can only create more hate"...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-06-2004 15:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Op een festival is drie dagen lang dezelfde kleren aan al ranzig...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ok ok, twee setjes dan ...

Festivals zijn niet echt mijn ding (meerdaagse dan) ben paar keer naar lowlands geweest, gewoon 1 broek mee, 1 voor reserve (mocht ie naar de knoppen gaan ofzo) en 3 t shirts ...

en 1 shirt bewaren voor de terugweg ...

Extra voordeel: je meurt als een duitser na 3 dagen waardoor je ineens veel plaats hebt in de trein.


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 16-06-2004 15:24 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Oordoppen mee naar een festival?
Nog nooit gedaan, ook nooit nodig gehad ook.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-06-2004 15:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:22 schreef Zenial het volgende:
Op een festival is drie dagen lang dezelfde kleren aan al ranzig...


Juist! Daarom gedraag ik me ook als een typische vrouw en zeul ik drie á vier broeken, een aantal t-shirts, longsleeves én truien mee etc...
Als 't zo warm is als vorig jaar is het al ranzig om 2 dagen dezelfde kleding te dragen.


..."Hate can only create more hate"...


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 16-06-2004 15:43 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:25 schreef Immortella het volgende:
Juist! Daarom gedraag ik me ook als een typische vrouw en zeul ik drie á vier broeken, een aantal t-shirts, longsleeves én truien mee etc...
Als 't zo warm is als vorig jaar is het al ranzig om 2 dagen dezelfde kleding te dragen.


Ja, same here...da's wel een voordeel van met de auto gaan, in een kofferbak kan je wel lekker veel pleuren. Nou maar hopen dat we de auto in de buurt van de tent kwijt kunnen...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:25 schreef Immortella het volgende:
Juist! Daarom gedraag ik me ook als een typische vrouw en zeul ik drie á vier broeken, een aantal t-shirts, longsleeves én truien mee etc...
Als 't zo warm is als vorig jaar is het al ranzig om 2 dagen dezelfde kleding te dragen.
Vrouwen ..

Ach .. zal mij het rotten hoe ik eruit zie/ruik in ee grote stinkende modderpoel...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-06-2004 15:46 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

- Zeep, Deo, tandenborstel
- Extra kleren
- Vlees en drinken, wafels
- Ticket
- Geld
- Fototoestel met voldoende extra batterijen
- Tent en slaapzak
- CD-booklets voor handtekeningen


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2004 16:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:24 schreef Ooypunk het volgende:
Oordoppen mee naar een festival?
Nog nooit gedaan, ook nooit nodig gehad ook.

Die heb ik mee naar iedere gelegenheid waar de muziek luid is. Kom je wel achter over 20 jaat als je nog maar 60% hoort.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2004 16:02 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 15:44 schreef Jenje het volgende:
Vrouwen ..

Ach .. zal mij het rotten hoe ik eruit zie/ruik in ee grote stinkende modderpoel...


Je ziet er al uit als een duitser, dus waarom niet ruiken als een duitser


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-06-2004 16:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 16:01 schreef Shredhead het volgende:
Die heb ik mee naar iedere gelegenheid waar de muziek luid is. Kom je wel achter over 20 jaat als je nog maar 60% hoort.


Daar is hij waarschijnlijk al achter, daarom heeft hij geen last meer van hard geluid .. lol

Ik ben zelf ook vrij zuinig met mijn oren .. soms zie je ook mensen met een diskman in de trein die extreem hard staat.. zonde is dat.. het nare is vooral dat mensen zelf nauwelijks door hebben dat hun gehoor verslechterd, omdat het zo geleidelijk gaat.. zo'n diskman wordt dan steeds iets harder gezet om het nog even hard te kunnen horen als voor de verslechtering..

..

On-topic:

tent + kleding + food & booze + canon


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen