|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
euh.. tent, slaapzak, mini kussen, blikjes sinas, pakken aldi ijsthee, krentenbollen, kleding, toiletspullen, wc papier, bier, pakken water, ticket, geld, telefoon, goed humeur, zonnebrandcreme, knalgele regenponcho, allerlei vreemde mix drankjes. Zo! |
|
oh ja ik neem ook altijd mijn opblaas kussen mee, een luchtbed, een dekbed en ook een telefoon ja. zow ff alles op een rij dan kan ik over 2 weken gewoon hier kijken als checklist koffie.. melk (voor nadorst) party tent.. kleren, tanden en haarborstel, shampoo & creme spoeling. touw, schaar, asperines, keelpijnpastilles, petje & zonnebril, zonnebrandcreme en een stoeltje. Het eten kopen we daar.wc-papier en plasgootjes en sigaretten + 10 aanstekers voor het geval dat ik ze kwijt raak .SPA BLAUW. geld, mijn kaartje. tent en gaspitje. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-07-2005 20:25] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: als hij 1000 eu meeneemt vind ik het goed. Bruce Banner |
|
quote: Oja een luchtbed, ooit een keer vergeten op een festival das niet zo prettig. |
|
een malienkolder natuurlijk! De heerschappij, dat ben jij! |
|
~ fotocamera ~ mobiele telefoon ~ water, maar soms ook wel wat eten ~ rugzak om dit en alles wat ik misschien nog koop (CD's enzo) in te doen En in m'n jasje zitten steevast een pakje sigaretten, een rol pepermunt, een pen, een kam (ijdel ) en m'n portomonnee natuurlijk. (En nee, geen tent of niks: slapen doe ik wel in een hotel. ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-07-2005 21:58] |
|
over t algemeen * rugzak * deo * borstel * mobiel * geld * longsleeve als ik verder wat nodig heb haal ik t daar wel. overnachten doe ik zowiezo niet, ik hou t altijd bij 1 dagje. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik neem gewoon VEEL mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oja een foto camera uiteraard, die gaat standaard met mij mee en een pen en stukje papier. |
|
Anti muggen spul. Ik ben waarschijnlijk allergisch voor de steken van een bepaalde mug soort, en als die me steken wordt die muggenbult veel groter (ik heb er nou 1 op m'n onderarm en die neemt dus mijn hele onderarm in beslag nou). Daar kwamen ze vandaag dus achter Geen pretje op een festival dus. |
|
Naar Wacken in ieder geval geen bier en bbqvoer, dat haal ik de eerste dag bij de plaatselijke C1000 .. ,, heerschdorp , dat wacken |
|
Bier, tent, auto, slaapzak, Freund, kaarten, lokale pesetas danwel Euries en saubere Klamotten. Zoiets. Oh ja en Kampfstiefeln naturlich. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2005 23:26] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
veel te veel....maar k ben het af aan het leren! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hehe graspop 2005 hadden we 24 halve liter blikken bier, we hebben er iets van 6 op en 1 gebruikt om mijn tanden mee te poetsen, volgende keer alleen bullit en meer eten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tent, tandenborstel, kam, lenzenkak, kaartje, fles water, treetje halve liters, klere, geld.. meer zal ik niet nodig hebben neem ik an. wuust robuust |
|
ik neem iig geen bier mee mee want vorig jaar (of het jaar daarvoor) had je van die containers op een kamping staan waar ze gekoeld bier verkochten. welliswaar 1 euro voor een blik warsteiner, maar het was heerlijk koud. En verder koop ik nog wel wat bier in de C1000 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
slaapzooi , tent , tandenborstel,deo, wcpapier, zaklamp,wat te lezen, poncho, WATER, en that's it i think Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
teveel eigenlijk - eten - kookspullen, zelfs afwasspullen - kleding - tent - slaapzak - zonnebrand en andere toiletdingen uhm kan effe niet op meer komen |
|
Babydoekjes, ik ga niet in de gore met voetschimmel bewoonde douches. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik douche nooit op festivals. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
de auto,tent en bierrrrr! |
|
quote: Hippie Ik neem mee(lijstje van voorgaande jaren): -Wacken Ticket -Een luchtbed -Een dekentje -Een (opblaas)kussentje -8 pakken multi vitamine -2 plastic bekers -Klapstoel -Camouflagebroeken -2 shirts -Jas -Rol wc papier -Pen -Geld -Pinpas -Identiteitskaart -Mondwater -Deo -Zak Broodjes -Mes -Jam -Plastic bord -Zaklamp -3 vuilniszakken -Veel paar sokken -Borstel -Stok kaarten -Mueslirepen -Paar zakken Chips edit: - Pakje condooms, ben vrijgezel dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-07-2005 17:50] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik wel, Nog nooit schimmel gehad van een douche, kunt ook teenslippers aan doen |
|
worden gelijk je slippers mooi schoon Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |