|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
bier + eten + geld zzz |
|
wie neemt zn gitaar nou mee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik Bruce Banner |
|
en het nut daarvan is? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: als je meegaat naar SummerBreeze (heb je gerald nou verdomme al gemaild? ( dan neem ik ze alle 174 mee natuurlijk Bruce Banner |
|
en vertel mij eens het nut van het meenemen van een gitaar ...... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hehe, dat vraag ik me ook af zzz |
|
quote: je kan er bijvoorbeeld op.... spelen...? Bruce Banner |
|
zie wel eens vaker lui met gitaaren, btje opvallen meer niet! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zzz |
|
quote: wat voor gitaar neem je mee dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik neem mijn drumstel mee zzz |
|
quote: akoestische natuurlijk, wat dacht jij dan? ontopic nu weer!! Bruce Banner |
|
quote: LOL WHAHAHA! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: neem ej dat ding mee naar waldrock? zoja dan leeft ie niet lang [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-06-2004 10:28] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ze zijn handig voor op de barbeque... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heren, nokken met slowchatten, dat bewaar je maar voor op de festivals (tijdens een gezellig stukje gitaarspel) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wodka, geld. |
|
quote:Anderen lastigvallen en voor jezelf bewijzen dat je het podium nog lang niet waard bent wellicht? |
|
quote: Nee, op slinkse wijze chicks proberen te versieren, en jammerlijk falen natuurlijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
booze,food,money,myself wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
als je nou zo graag instrumenten mee neemt zorg dan dat je een goede band krijgt en een show moet doen op een groot festival(of neem je daarvoor je gitaar mee om dat gevoel toch een beetje te hebben, omdat je weet dat het andere je nooit zal lukken) Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! |
|
tent, slaapzak, voedsel, drinken, geld, muziek, aftands mobieltje, tandenborstel, deo, handdoeken, schoon ondergoed, drugs "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
1 extra tas voor alle merchandise Bruce Banner |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |