|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
..... ................... ........ik ga koffie maken..... Subtiel kamerolifantje |
|
Schone kleding Bier Slaapzak Luchtbed Bier Voedsel Geld voor cds e.d. Verder nog de hoognodige zaken als toiletspullen e.d. en nog een zwembad/ballenbak: |
|
Hahaha, wat een foto. |
|
->deo (in roller vorm, spuitflesje is verboden wegens gevaarlijk (kunt er iemand meein de ogen spuiten)) ->geld. ->bij overnachting ander ondergoed, bij tijd van de maand tampons en de hele nest. dat is t kleren, ik ben neit vies van een beetje vuil en andere dingen kunt ge alleen maar kwijtraken, toch? i have the constant fear my mom is always near |
|
quote: "interesseert? qua muziek sta ik open voor alles, maark vind van die mensen die niet anders durven als te grunten met haar voor hun ogen weinig vernieuwend, laat ik dat duidelijk maken." |
|
dat is duidelijk ja |
|
dus. afgelopen weekend; -tent -slaapmat + slaapzak + kussen -stoeltje (gesneuveld haha) -bier -energydrink -hasj -krentebollen -paar centen -festivalzin |
|
quote: - 1,5 liter rum - 1 liter witte wijn - bekers - zak chips - bierworstjes - poncho - boek |
|
Tent Slaapzak Slaapmatje Bier Schone kleding (voor het geval dat, zoals van't weekend.) En meer bier. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |