|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, Elmar is een vriendje van Panda/Heos/R. W_o_O is namelijk wat vriendelijker |
|
Ok nu iedereen bek houden |
|
(schijnbare) klacht: Paul, volgens mij lijkt het erop dat jouw kreet zijn doel voorbij geschoten is. Niet alleen houdt iedereen nu zijn bek, het is compleet dood op ZM. (oeps? ) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Zelfde klacht als DMTR: Ik wordt helmaal gek van dat Breezah taaltje van sommigen.Het is gewoonweg niet te lezen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:lekker rustig |
|
Haha, ja leuk man...iedereen is al weg naar Wacken...wordt het hier nog stiller You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
doe idd ff wat aan dat Element persoon en zijn taalgebruik, stuur een mail of ban em... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Waarom wordt nou het 'Pedofielen website???' gesloten? Een (zeldzame) keer dat er over een m.i. belangrijke issue gediscussieerd kan worden en wordt de topic meteen gesloten omdat een paar mongolen wat zieke grappen erin gepost hebben. Is het niet beter om die posts te modereren i.p.v. de topic te killen???? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er stond helaas maar 1 serieuze reactie. Maar als je wilt mag je best het topic herstarten. |
|
Mee eens, word er weer eens enigszins een zinnig onderwerp aangesneden, word 'ie op slot gepleurd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Het gaat mij eigenlijk niet eens direct om die topic. Ik heb dit al weleens vaker gezien dat zodra een paar gasten wat 'lollige' posts maken wordt de topic op slot gegooid i.p.v. het modereren van hun posts....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja maar dat zou weer cencuur zijn Dus het is toch nooit goed. In dit geval besloot ik voor een slotje omdat het te veel reacties betrof. Dus ga ik er vanuit dat er geen behoefte is aan het topic. |
|
quote: ik wil klagen over deze "rare" zin. edit, oh, off-topic reacties bedoel je. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-08-2003 17:26] Oud Vuil. |
|
quote: Ik vind het eigenlijk wel mee vallen. De meeste posts gaanover het uiten van weerzin, wat toch goed te begrijpen valt. Er staan verder idd een paar "lollige" posts maar ik denk dat zo een zwaar topic genoeg stof tot discussie kan geven. Niet discusiie over of pedo's hun zin mogen kunnen krijgen maar: zijn die mensen te helpen/ hoe pak je die lui aan die naar thailand gaan/ wat willen die lui met hun website etc. etc. etc. Jammer dat deze topic gesloten is. Over zulke zware onderwerpen kun je niet genoeg discusiëren of je gewoon eens lekker je mening ventileren. |
|
[ontopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2003 17:15] |
|
[ontopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2003 17:15] Oud Vuil. |
|
[ontopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2003 17:15] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[ontopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2003 17:15] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
[mod quote] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-08-2003 17:16] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
[geflame] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 03-08-2003 14:12] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik wil even klagen dat er totaal geen aandacht is besteed aan mijn klacht ff terug in dit topic. Mijn klacht was daarenboven eens géén zinloos gezeik en geflame. |
|
Ik kan de klacht al niet eens meer terug vinden door alle zooi in dit topic |
|
Dan klaag ik nog maar eens over het aanhoudend debiele taalgebruik van sommigen alhier. Met ^^ en -_- en dat soort ongein...verschrikkelijk... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Je doelt voornamelijk op Element neem ik aan? *genoteerd* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |