|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
denk je nu werkelijk dat iemand een zak heeft om de inhoud van deze topics. Het draait zowiezo toch altijd op slowchatten uit. mvg wk10 |
|
Ga dan naar de IRC honnepon |
|
Klacht: Dit forum is veeel te rustig geworden, het entertainment gehalte is veel te laag nu. Wat wordt er nu verwacht dat ik doe om m'n werkdagen te vullen ? |
|
quote: een weekje geduld hebben tot de vakantie weer afgelopen is denk ik. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
of zorgen dat j wat over metal te zeggen hebt |
|
quote: Da's de beste optie ja. |
|
quote: Daar praat ik nie over, daar luister ik naar. |
|
quote: Wat doe je dan op een metalforum? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Voor 't moment: me vervelen ! |
|
Doe dat dan op een ander forum. TMF zit vast vol met mensen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Eens kijken...Nee ! |
|
NIET SLOWCHATTEN! Jezelf vervelend doe je maar ergens anders! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:ochoch wat erg, het is ook zo serieus |
|
quote: het spijt me zeer, niet zo opgevat I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Toch, je weet dat die dingen hier gevoelig liggen, dus maak die domme geintjes dan ook niet. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Windkracht 10 heeft volgens mij wel door dat ZM niet gediend is van dergelijke losse opmerkingen. Toch? |
|
Gezien z'n laatste post in het politiek correct topic volgens mij ook Is dat ook weer uit de wereld You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Meneer Windkracht noemt Adolf Hitler ook een grappige man, die 't ver heeft geschopt. De uitspraak in z'n undersign uit Mein Kampf staat er ook nog steeds. Kan daar niet wat aan gedaan worden? |
|
tjongejonge, ik bedoel dit echt niet serieus hoor. mvg wk10 |
|
quote: Van Paul mocht de quote blijven staan, zolang de bronvermelding maar verwijderd werd. |
|
quote: Doe 't dan niet gvd. Dit is niet iets om grappen over te maken. En trouwens: Mein Kampf is verboden in Nederland. |
|
quote: doe het dan gewoon NIET (zo, ik denk ik haal de hint even uit de hint-sfeer en zeg het maar gewoon recht voor zn raap, misschien dat je het dan wel begrijpt) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Hoe kom je daarbij? Mein Kampf is gewoon te koop naar mijn weten. Voor bepaalde opleidingen kan je het geloof ik zelfs als studiemateriaal gebruiken. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |