|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha, wanna bet!? |
|
Doe het de volgende keer in het juiste topic, dat zal ook flink schelen gok ik ... Ik moet ook niks van nazi schit hebben hoor, maar ik vond het zwaar irritant dat het daar gebeurde .. |
|
sorry jenje. @mbmarduk: ik kan het allerzins proberen |
|
Ik ben blij dat Paul heeft ingegrepen. Hulde beste kerel! |
|
@ghoull: was er fout aan WOO? hij zegt misschien wel waar hij voor staat en de meeste mensen zijn bang voor nieuwe dingen...(jij?) maar naar mijn weten geeft hij politiek correcte postst We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik zweet me de pleuris hier K*nk0rhitte |
|
quote: ik ook, het is hier nog 23.4°C, veel te warm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dan pak ik er nog een kouwe blik pilsssssss.... |
|
quote: mijne Guinness is net op , en heb geen zin om mijn laatste blikje te openen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Twee offtopic slowchat-reacties, in het klachtentopic, van een mod. Moet Beli Mawr niet een beetje het goede voorbeeld geven? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Negatieve zeikerd. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 21-07-2003 11:55] mvg wk10 |
|
quote: Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Dus Beli mag zijn klachten niet kenbaar maken in het klachtentopic? Okee, het is een beetje een melige klacht, maar een klacht het is! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Worst. Lees: quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik word een beetje schijtziek van dat elfentheekransje. Praat Nederlands of sterf zullen we maar zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-07-2003 12:02] |
|
quote:Ah zo, dan dient de topictitel aangepast te worden, daar het zelfs mods blijkbaar niet duidelijk is wat en hoe klachten hier in dit topic horen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote: niet meuten jenje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Nee, niet zorken Vampie. |
|
quote: zorken is nog altijd beter dan zeiken.( nee je zeikt niet..was ff algemeen) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:en ik word persoonlijk SCHIJTZIEK van jouw eeuwige gekloot overal overheen! maar zie je mij dat in "klachten" posten??? negeren is niet moeilijk hoor Bruce Banner |
|
quote:Blijkbaar niet voor jou. Ik zou het alleen fijn vinden als het niet zo'n kleuterbende zou zijn hier. Figuren als jij zorgen daar namelijk voor |
|
quote: Uiteraard maar wordt al voor mij gedaan: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 21-07-2003 12:11] |
|
quote: Klacht: Claw zeikt veel op andere zm'ers. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |