|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ik mag niet |
|
Mods die hun functie niet actief (meer) uitoefenen moet ook hun mod-functie worden ontzegt vind ik. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat vind ik ook. Nog beter zelfs; ze zouden zelf hun ontslag moeten indienen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Goh wat raar ... |
|
Ik zou op dit moment eigenlijk niet weten wie de moderators zijn. Het 'help' topic is volgens mij ook niet meer up-to-date. the only pleasure is pain |
|
Hallo. Orlando(heer krieg) Ik wil even een moment aandacht van u. Ik ben in het verleden zeer negatief geweest, en van natura ben ik dat ook. Ik ben een echte mensenhater. Ik heb dat ook lopen vertalen op ZM. Ik vind het jammer dat ik geband ben, want ik mis jullie wel. Ik heb geprobeerd om terug te komen. Dat is helaas niet gelukt. Sir War en Sternenstaub waren mijn usernames. Ik wilde laten zien dat ik echt wel positief kon zijn en iedereen tegemoet zou komen. Helaas heb ik die kans niet gekregen. Ik moest wel liegen anders hadden de mods mij door. En dat ik geband werd als Captain winter war vond ik zo erg dat ik gedreigt heb. Natuurlijk meende ik dit niet maar toch vond ik het erg. Dat ik steeds weer terugkom onder een andere naam wil zeggen dat ik het nogmaals jammer vind dat ik hier niet meer met jullie kan schrijven over de onzin dingen in het leven. Natuurlijk heb ik m'n eigen glazen ingegooid en had kansen genoeg om weer tot mezelf te komen, en dat heb ik nooit gedaan. Ik heb er lang over nagedacht en ik moet zeggen dat ik een prutser ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer met jullie kan praten over de muziek. Ik vind zelf dat ik nog een kans verdien maar wie ben ik. Ik heb met die andere usernames bewezen dat ik het kan. Ik hoop dat ik onder heer krieg ooit bij jullie terug zou kunnen komen. En heb nu een zware taak op m'n schouders genomen om te vragen om een terugkeer. Ik bied aan ieder die last van mijn heeft gehad m'n excuus aan(ook die dreigement) Ik bied aan ieder die ik pijn heb gedaan m'n excuus. Ik wil vragen om een terugkeer hier op ZM en om mij een kans te geven. Het gaat u allen goed. Orlando de Bock Heer Krieg Wychen Let niet op de taalfouten. En dit is niet de zoveelste verzoenpoging. Ik wil echt terug om het te bewijzen. [Dit bericht is gewijzigd door Dookie op 15-07-2003 22:18] |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mijn zegen heb je. Tweede kansen, derde kansen, vierde kansen... echt kwaad doet het niemand. En dit lijkt me een redelijke toon van goede wil. Zelfs een spijtbetuiging, die heb ik hier op ZM nog nooit gezien. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ROFL!!!!... schitterend |
|
quote: Ok dit is goed genoeg om hem te unbannen vind ik |
|
Heer Krieg moet terug en niet te positief aub None of us are saints - Albert Fish |
|
Maar mensen, het is verzekerst zo dat men elkaar hier te zwaar afkeurt, knuffel eens wat meer! Dit slaat nergens op. |
|
nee man god hates fags.... geen geknuffel None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: He ja! gezellig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ha ik denk niet dat Paul jou hier nog lang laat rondklooien nadat je hem bedreigt hebt. |
|
Mocht dat zo zijn. Dan zal ik de ZM vooral tijd de rug toekeren. Wie kan dat eigenlijk schelen. |
|
quote: Bedreigen om op een forum te mogen ?!?!? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Mij niet, iemand die een persoon als Paul die dit allemaal in zijn vrije tijd opgezet heeft bedreigt, met "een keer langskomen met een stel maten" is wat mij betreft iemand die absoluut genegeerd dient te worden op elk forum of zelfs in elke subcultuur, ga dus maar lekker jezelf zielig zitten vinden ergens anders, op ZM is geen plaats voor prutsers als jij. |
|
quote: meld zich... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dank u om het vertrouwen in mij. Maar het meeredeel ligt ook wel aan jullie Jullie hebben ook bloed onder m'n nagels vandaan gehaald, daarbij reageerde ik dat jullie er voor konden zorgen dat ik geband werd. Vooral die Bonobo. Ik vind het allemaal kinderachtig dit is een forum en die dreiging was bedoeld omdat ik vond dat ik onterecht geband was. Jammer heel jammer maar nu sluit ik anders loop ik weer naar de haaien. het spijt me verschrikkelijk als haren op m'n hoofd. |
|
Wat een onzin. Gedraag je normaal en er gebeurt niets. Finito. |
|
Hm, het is ook een hoop wederzijds testen, Krieg. De één is wat happiger dan de ander. Geef gewoon ongezouten je mening, behalve over forumleden en mods, en hap niet. Simpel. Wie weet strijkt Paul over z'n hart, weet ik veel. Maar nee, erg tactisch was het niet allemaal... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: man wanneer zout je nou 'ns op? Erz ijn zat fora's die wel op misbaksels zitten te wachten. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik begrijp het niet. Ik mag de commentaar van Heer Krieg wel. mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |