IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2003 20:36 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 15 juli 2003 20:33 schreef Sporty Voleg het volgende:
Maar ja, het is wel vrijwilligerswerk en je kan het nooit 'goed genoeg' doen. Vind maar eens een flink aantal mensen die voor hun lol zoveel gezeik over zich heen willen krijgen.


Ik weet dat genoeg mensen gemeeld hebben ,maar er wordt gezegd dat er mods genoeg zijn...ik zie er anders maar 2..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-07-2003 20:39 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 15 juli 2003 17:28 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vind dat jullie meer mods aan moeten stellen, omdat jullie nu geen goed beeld hebben van wat er op het forum aan de hand is, en wat er speelt.
ik mag niet


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-07-2003 20:40 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Mods die hun functie niet actief (meer) uitoefenen moet ook hun mod-functie worden ontzegt vind ik.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 21:33 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 juli 2003 20:40 schreef Sjaan het volgende:
Mods die hun functie niet actief (meer) uitoefenen moet ook hun mod-functie worden ontzegt vind ik.


Dat vind ik ook. Nog beter zelfs; ze zouden zelf hun ontslag moeten indienen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2003 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 juli 2003 20:39 schreef Elfensteen het volgende:
ik mag niet
Goh wat raar ...



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-07-2003 21:35 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ik zou op dit moment eigenlijk niet weten wie de moderators zijn. Het 'help' topic is volgens mij ook niet meer up-to-date.


the only pleasure is pain


Dookie
Usericon van Dookie
Posted 15-07-2003 22:07 by Dookie Profiel van Dookie

Hallo.
Orlando(heer krieg)
Ik wil even een moment aandacht van u.
Ik ben in het verleden zeer negatief geweest, en van natura ben ik dat ook.
Ik ben een echte mensenhater. Ik heb dat ook lopen vertalen op ZM.
Ik vind het jammer dat ik geband ben, want ik mis jullie wel. Ik heb geprobeerd om terug te komen. Dat is helaas niet gelukt.
Sir War en Sternenstaub waren mijn usernames.
Ik wilde laten zien dat ik echt wel positief kon zijn en iedereen tegemoet zou komen.
Helaas heb ik die kans niet gekregen. Ik moest wel liegen anders hadden de mods mij door. En dat ik geband werd als Captain winter war vond ik zo erg dat ik gedreigt heb. Natuurlijk meende ik dit niet maar toch vond ik het erg. Dat ik steeds weer terugkom onder een andere naam wil zeggen dat ik het nogmaals jammer vind dat ik hier niet meer met jullie kan schrijven over de onzin dingen in het leven.
Natuurlijk heb ik m'n eigen glazen ingegooid en had kansen genoeg om weer tot mezelf te komen, en dat heb ik nooit gedaan.
Ik heb er lang over nagedacht en ik moet zeggen dat ik een prutser ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer met jullie kan praten over de muziek. Ik vind zelf dat ik nog een kans verdien maar wie ben ik.
Ik heb met die andere usernames bewezen dat ik het kan. Ik hoop dat ik onder heer krieg ooit bij jullie terug zou kunnen komen.
En heb nu een zware taak op m'n schouders genomen om te vragen om een terugkeer.

Ik bied aan ieder die last van mijn heeft gehad m'n excuus aan(ook die dreigement)
Ik bied aan ieder die ik pijn heb gedaan m'n excuus.
Ik wil vragen om een terugkeer hier op ZM en om mij een kans te geven.
Het gaat u allen goed.
Orlando de Bock
Heer Krieg
Wychen

Let niet op de taalfouten.
En dit is niet de zoveelste verzoenpoging.
Ik wil echt terug om het te bewijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dookie op 15-07-2003 22:18]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-07-2003 22:11 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 22:11 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Mijn zegen heb je. Tweede kansen, derde kansen, vierde kansen... echt kwaad doet het niemand. En dit lijkt me een redelijke toon van goede wil. Zelfs een spijtbetuiging, die heb ik hier op ZM nog nooit gezien.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 15-07-2003 22:13 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 15 juli 2003 22:07 schreef Dookie het volgende:
Hallo.
Mijn naam is Orlando(heer krieg)
Ik wil even een moment aandacht van u.
Ik ben in het verleden zeer negatief geweest,...



ROFL!!!!... schitterend


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-07-2003 22:16 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 15 juli 2003 22:07 schreef Dookie het volgende:
Hallo.
Mijn naam is Orlando(heer krieg)
Ik wil even een moment aandacht van u.
Ik ben in het verleden zeer negatief geweest, en van natura ben ik dat ook.
Ik ben een echte mensenhater. Ik heb dat ook lopen vertalen op ZM.
Ik vind het jammer dat ik geband ben, want ik mis jullie wel. Ik heb geprobeerd om terug te komen. Dat is helaas niet gelukt.
Sir War en Sternenstaub waren mijn usernames.
Ik wilde laten zien dat ik echt wel positief kon zijn en iedereen tegemoet zou komen.
Helaas heb ik die kans niet gekregen. Ik moest wel liegen anders hadden de mods mij door. En dat ik geband werd als Captain winter war vond ik zo erg dat ik gedreigt heb. Natuurlijk meende ik dit niet maar toch vond ik het erg. Dat ik steeds weer terugkom onder een andere naam wil zeggen dat ik het nogmaals jammer vind dat ik hier niet meer met jullie kan schrijven over de onzin dingen in het leven.
Natuurlijk heb ik m'n eigen glazen ingegooid en had kansen genoeg om weer tot mezelf te komen, en dat heb ik nooit gedaan.
Ik heb er lang over nagedacht en ik moet zeggen dat ik een prutser ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer met jullie kan praten over de muziek. Ik vind zelf dat ik nog een kans verdien maar wie ben ik.
Ik heb met die andere usernames bewezen dat ik het kan. Ik hoop dat ik onder heer krieg ooit bij jullie terug zou kunnen komen.
En heb nu een zware taak op m'n schouders genomen om te vragen om een terugkeer.

Ik bied aan ieder die last van mijn heeft gehad m'n excuus aan(ook die dreigement)
Ik bied aan ieder die ik pijn heb gedaan m'n excuus.
Ik wil vragen om een terugkeer hier op ZM en om mij een kans te geven.
Het gaat u allen goed.
Orlando de Bock
Heer Krieg
Wychen

Let niet op de taalfouten.
En dit is niet de zoveelste verzoenpoging.
Ik wil echt terug om het te bewijzen.




Ok dit is goed genoeg om hem te unbannen vind ik


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 15-07-2003 22:32 by Arson Profiel van Arson

Heer Krieg moet terug en niet te positief aub


None of us are saints - Albert Fish


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 22:33 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Maar mensen, het is verzekerst zo dat men elkaar hier te zwaar afkeurt, knuffel eens wat meer!


Dit slaat nergens op.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 15-07-2003 22:35 by Arson Profiel van Arson

nee man god hates fags.... geen geknuffel


None of us are saints - Albert Fish


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2003 22:39 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 15 juli 2003 22:33 schreef mörke het volgende:
Maar mensen, het is verzekerst zo dat men elkaar hier te zwaar afkeurt, knuffel eens wat meer!


He ja! gezellig!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2003 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 juli 2003 22:07 schreef Dookie het volgende:
Hallo.
Orlando(heer krieg)
Ik wil even een moment aandacht van u.
Ik ben in het verleden zeer negatief geweest, en van natura ben ik dat ook.
Ik ben een echte mensenhater. Ik heb dat ook lopen vertalen op ZM.
Ik vind het jammer dat ik geband ben, want ik mis jullie wel. Ik heb geprobeerd om terug te komen. Dat is helaas niet gelukt.
Sir War en Sternenstaub waren mijn usernames.
Ik wilde laten zien dat ik echt wel positief kon zijn en iedereen tegemoet zou komen.
Helaas heb ik die kans niet gekregen. Ik moest wel liegen anders hadden de mods mij door. En dat ik geband werd als Captain winter war vond ik zo erg dat ik gedreigt heb. Natuurlijk meende ik dit niet maar toch vond ik het erg. Dat ik steeds weer terugkom onder een andere naam wil zeggen dat ik het nogmaals jammer vind dat ik hier niet meer met jullie kan schrijven over de onzin dingen in het leven.
Natuurlijk heb ik m'n eigen glazen ingegooid en had kansen genoeg om weer tot mezelf te komen, en dat heb ik nooit gedaan.
Ik heb er lang over nagedacht en ik moet zeggen dat ik een prutser ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer met jullie kan praten over de muziek. Ik vind zelf dat ik nog een kans verdien maar wie ben ik.
Ik heb met die andere usernames bewezen dat ik het kan. Ik hoop dat ik onder heer krieg ooit bij jullie terug zou kunnen komen.
En heb nu een zware taak op m'n schouders genomen om te vragen om een terugkeer.

Ik bied aan ieder die last van mijn heeft gehad m'n excuus aan(ook die dreigement)
Ik bied aan ieder die ik pijn heb gedaan m'n excuus.
Ik wil vragen om een terugkeer hier op ZM en om mij een kans te geven.
Het gaat u allen goed.
Orlando de Bock
Heer Krieg
Wychen

Let niet op de taalfouten.
En dit is niet de zoveelste verzoenpoging.
Ik wil echt terug om het te bewijzen.

Ha ik denk niet dat Paul jou hier nog lang laat rondklooien nadat je hem bedreigt hebt.


Dookie
Usericon van Dookie
Posted 15-07-2003 22:56 by Dookie Profiel van Dookie

Mocht dat zo zijn.
Dan zal ik de ZM vooral tijd de rug toekeren.
Wie kan dat eigenlijk schelen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2003 22:57 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 15 juli 2003 22:53 schreef Jenje het volgende:
Ha ik denk niet dat Paul jou hier nog lang laat rondklooien nadat je hem bedreigt hebt.

Bedreigen om op een forum te mogen ?!?!?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2003 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 juli 2003 22:56 schreef Dookie het volgende:
Mocht dat zo zijn.
Dan zal ik de ZM vooral tijd de rug toekeren.
Wie kan dat eigenlijk schelen.
Mij niet, iemand die een persoon als Paul die dit allemaal in zijn vrije tijd opgezet heeft bedreigt, met "een keer langskomen met een stel maten" is wat mij betreft iemand die absoluut genegeerd dient te worden op elk forum of zelfs in elke subcultuur, ga dus maar lekker jezelf zielig zitten vinden ergens anders, op ZM is geen plaats voor prutsers als jij.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-07-2003 23:05 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 juli 2003 20:33 schreef Sporty Voleg het volgende:
Maar ja, het is wel vrijwilligerswerk en je kan het nooit 'goed genoeg' doen. Vind maar eens een flink aantal mensen die voor hun lol zoveel gezeik over zich heen willen krijgen.


meld zich...



Dookie
Usericon van Dookie
Posted 15-07-2003 23:05 by Dookie Profiel van Dookie

quote:
Op 15 juli 2003 22:59 schreef Jenje het volgende:
Mij niet, iemand die een persoon als Paul die dit allemaal in zijn vrije tijd opgezet heeft bedreigt, met "een keer langskomen met een stel maten" is wat mij betreft iemand die absoluut genegeerd dient te worden op elk forum of zelfs in elke subcultuur, ga dus maar lekker jezelf zielig zitten vinden ergens anders, op ZM is geen plaats voor prutsers als jij.





Dank u om het vertrouwen in mij.
Maar het meeredeel ligt ook wel aan jullie
Jullie hebben ook bloed onder m'n nagels vandaan gehaald, daarbij reageerde ik dat jullie er voor konden zorgen dat ik geband werd. Vooral die Bonobo. Ik vind het allemaal kinderachtig dit is een forum en die dreiging was bedoeld omdat ik vond dat ik onterecht geband was. Jammer heel jammer maar nu sluit ik anders loop ik weer naar de haaien. het spijt me verschrikkelijk als haren op m'n hoofd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2003 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat een onzin.
Gedraag je normaal en er gebeurt niets.
Finito.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-07-2003 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hm, het is ook een hoop wederzijds testen, Krieg. De één is wat happiger dan de ander. Geef gewoon ongezouten je mening, behalve over forumleden en mods, en hap niet.

Simpel. Wie weet strijkt Paul over z'n hart, weet ik veel. Maar nee, erg tactisch was het niet allemaal...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-07-2003 10:02 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 15 juli 2003 23:05 schreef Dookie het volgende:
Dank u om het vertrouwen in mij.
Maar het meeredeel ligt ook wel aan jullie
Jullie hebben ook bloed onder m'n nagels vandaan gehaald, daarbij reageerde ik dat jullie er voor konden zorgen dat ik geband werd. Vooral die Bonobo. Ik vind het allemaal kinderachtig dit is een forum en die dreiging was bedoeld omdat ik vond dat ik onterecht geband was. Jammer heel jammer maar nu sluit ik anders loop ik weer naar de haaien. het spijt me verschrikkelijk als haren op m'n hoofd.


man wanneer zout je nou 'ns op? Erz ijn zat fora's die wel op misbaksels zitten te wachten.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-07-2003 10:04 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ik begrijp het niet. Ik mag de commentaar van Heer Krieg wel.


mvg wk10


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen