![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*blaast de rook uit de loop* Zoo.... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Misschien ligt het aan mij hoor...maar een forum is toch bedoelt om discussies te houden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Nee! Nou bek houden en foto's posten! Zenial ![]() |
|
discussie nee man, heb toch wel gelijk ![]() ![]() |
|
Ah, sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Mijn excuses. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
mijn taalvauten heerschen ![]() ![]() |
|
quote:En de klacht is dan...? Touché, pussycat! ![]() |
|
Wat is er toch weer een MIEREN NEUK mod systeem hier !!! Waarom is mijn icoon weg gemod ???? - Zomaar !!! - ZONDER mij er op atend te maken dat jullie er zo dus danig van geshockeerd zijn !!! - ZONDER mij er van op de hoogte te stellen, dat jullie hem zouden halen ? Word er niet meer gewaarschuwd, of NETJES gevraagd of ik het wil aan passen ? Dit is toch wel inbreuk op privacy ! ![]() En trouwens in de hete kippen staan meestal nog ergere foto's,......... en die blijven staan !!! ![]() DIT IS TE ZIEK voor woorden !!!! ![]() Ik wil weten wie mijn icoon zomaar heeft weg gemod ! ![]() Die persoon begrijpt zijn functie niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 02-09-2003 18:07] Wiegen Meister ! ![]() |
|
Rustig maar S_S ![]() Wees maar blij dat hij niet is vervangen ![]() Wie hem heeft aangepast maakt niet uit. En het kippen topic heeft een lagere modereer waarde dan de overige topics. ![]() |
|
Zo te zien heb je een mailtje gehad... Alleen wij gaan niet meer wachten totdat de persoon zelf online komt om zijn icon te veranderen, dat doen we zelf alvast. ![]() |
|
quote: Ik heb helemaal geen mail gehad !!! anders zopu ik niet zo reageren !!! Ik ontving niet eens meer mail toen ik nog redactie lid was. Mischien zit de bug wel bij ZM ?!?!?!?! Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() wat heeft dit met je privacy te maken????? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Maakt wel uit ! Die hoort geen MOD te zijn ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 02-09-2003 18:09] Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Doet het emailadres dat je bij zm hebt staan het dan nog wel. Want er staat hier toch wel dat er een mailtje is verstuurd. ![]() |
|
quote: Ik neem aan dat het e-mail adres uit je profiel gebruikt is. Bestaat dat ook echt? ![]() ![]() |
|
quote: Naar wel adress dan ??? ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Ja dat vond ik ook een leuke ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: GOH,....... toch nog iemand wakker !!! Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: Ach laat hem, niet iedereen kan even logisch nadenken he... ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=383 zie profiel ![]() ![]() |
|
Dit is echt TRIEST ! gewoon. jullie krijgen zeker geen tegen bericht als het adress niet bestaat ??? ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: AAaaaaaaaaah onze maagdelijke puber denkt mij terug te kunnen pakken ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Wat stond eigenlijk op de bewuste avatar? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Dat is wat per provider verschilt. Dus daar kan ik geen uitspraken over doen. Want ik de provider van de mailer niet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |