|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: als jij fatsoenlijk post wordt er waarschijnlijk ook niks weg gehaald None of us are saints - Albert Fish |
|
Nounou, liefde alom hier op ZM. Meneer de Elf, We zijn natuurlijk alleen heden blij omdat jij, onze grote vriend en kameraad, het hier op dit forum tot moderator hebt geschopt. Gefeliciflapstaart. Misschien is het even graven in je geheugen, maar ook jij maakte vroeger wel eens een offtopic opmerking, je was er zelfs best goed in. Dan kun je misschien ook begrijpen dat zo af en toe een offtopic opmerking het forum alleen maar ten goede komt. Een beetje minder peper in je reet kan dus echt geen kwaad. Ik moet wel zeggen dat je, eerlijk is eerlijk, goed je best doet. Dat is mooi, maar bedenk je wel dat het slechts een forum is, geen samenleving die geperfectioneerd hoeft te worden. Dank u voor uw onverdeelde aandacht. Oja, en niet elke post heeft een smiley nodig. |
|
Dat snap ik, en zal er voortaan beter op letten. Maar kunnen jullie (tegen degene die zich aangesproken voelen) dan misschien letten op WAT je WAAR zegt. Of vinden jullie het vreemd als ik (als voorbeeld: ) hier een opmerking als: "Kontneuken is metal " wegmodereer? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-08-2003 16:06] |
|
quote: hoe weet jij nou wat ik gepost heb? dat weet alleen elfje |
|
quote: Tuurlijk, zoals ik al zei, je doet het veel beter dan ik had verwacht, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. Niet elke offtopic reactie hoeft weggewerkt te worden. Enfin, je begrijpt wat de meeste hier bedoelen. Succes ermee dan maar. PS hoe ben jij eigenlijk mod geworden? |
|
quote:[elfensteen] hielenlikken en kontenzuigen [/elfensteen] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: dat mag je niet zeggen, dat wordt gemodereerd k***n***en maar ff serieus: wil ik ook wel eens weten Bruce Banner |
|
quote:Dank je . Ik snap ook dat het wel leuk moet blijven, maar bepaalde users posten wel ERG veel offtopic en negeren ontopic-waarschuwingen. Anyway, ik snap het wel. Dank je dan maar. quote:Paul nam contact met mij op. |
|
in een topic over kontneuken is kontneuken is metal niet echt overbodig of offtopic, aanstootgevend oke maar ja |
|
quote: |
|
quote:Wanneer daten we weer? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:zondagmiddag he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ik weet niet waar jij al die (overigens vaak nutteloze) info vandaan haalt, maar dat is grote onzin. Dat kun je navragen aan de andere moderators. |
|
quote: jezus, hij is 3 dagen mod (ofzo...) en nu al zo fucking serieus... ever heard of sarcasm or just plain joking? Bruce Banner |
|
humor is er weinig op deze mannier hier 3 dagen pas? |
|
quote:zal ik hier wel op in gaan vraag ik me af... had je beter kunnen zeggen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:En dan wordt er weer over gezeken dat ik nergens op in ga... ontopic |
|
mag ik hier klagen over het feit dat de hitte ieders vermogen om relaxed te reageren aantast? Bruce Banner |
|
quote:ja , m'n airco is kapot en de ramen kunnen niet open |
|
mischien moet je eens een pauze nemen of ben je bang dat we dan over offtopic gaan? |
|
stop die maar in je hol. mzzl (zie lultopic) Bruce Banner |
|
Ok nu weer normale klachten graag |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-08-2003 16:41] |
|
Windkracht88 nog steeds niet gebanned ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |