|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 getekende TIETEN !!!! Jaah,......GETEKEND !!!!!!!! en dat mag niet op ZM ??? Wiegen Meister ! |
|
dan ga je toch naar een avatar site en link je een ander plaatje? vanwaar alle heisa? ben je zo aan een jpgje van 80x80 gehecht? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Whahaha, hij heeft alweer een geweldig icoontje |
|
quote: Ja daar gaat ik moeilijk over doen. Om aan te tonen hoe kinderachtig dit is De mod vervelen zich volgens mij Wiegen Meister ! |
|
take a chill pill KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kommie hem persoonlijk brengen Wiegen Meister ! |
|
Zeg S_S, obscene gebaren in user-icons... Dat is niet netjes. |
|
quote: Mooi, hé ? Wiegen Meister ! |
|
ZO groot hoeft nu ook weer niet |
|
wat een gejank om een tietplaatje zeg Chill S_S.. Je hebt vast genoeg van die plaatjes op je PC staan |
|
quote: Principe !!!!! daar gaat het hier om ! Het interesseert mij geen ene fuck wat het plaatje was,..... maar hoe er weer hier gehandeld word met betrekking tot de ZM leden. Wiegen Meister ! |
|
quote: HEEEEEEEEEEEEL HARD HUILEN!!!! this user is dead |
|
Hoewel ik een paar tieten als icon vind getuigen van een kinderachtige geest moet S_S dat totaal zelf weten. Als zijn icon wordt gemodereerd, waarom wordt er dan niks gedaan aan die van Voice of thunder en die van Thommortal? Die zijn toch een tikje erger als een stel getekende tieten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Terug pakken? Heb jij mij ooit iets aangedaan dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Vind het ook wel erg overdreven om dat te blokkeren. Wat is de reden? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Die hebben gelijksorrtige mailtjes gehad. |
|
Zeker ook PAS VANDAAG ? Wiegen Meister ! |
|
quote: Kijk,..... tenminste een ZM die wakker is ! Wiegen Meister ! |
|
Ik vind dat S_S maar gebanned moet worden. Om maar even precies te laten zien hoeveel rechten hij hier heeft en dus hoeveel redenen om te klagen om dit soort crap. [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 02-09-2003 19:15] this user is dead |
|
quote: Hmmmmmmmmm,............. discriminatie ! net zo triest, en vraagt ook gelijk om een BAN [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 02-09-2003 19:16] Wiegen Meister ! |
|
Blijft lachwekkend dat ik kinderachtig genoemd wordt door iemand als dit Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Het blijf meer lachwekkend, dat jij altijd goed aftekraken bent. Plus dat je op iedereen wat aan te merken hebt, terwijl je zelf gebrek hebt volwassenheid. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 02-09-2003 19:21] Wiegen Meister ! |
|
quote: Soms ben je best schattig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik weet het,..... maar ik ben het mij bewust ! Kramy niet,.. die hapt op alles wat hem word voor geschoteld. Maar dit is niet de topic om in te flammen Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |