IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 16-08-2003 23:09 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 16 augustus 2003 22:28 schreef Chelman het volgende:



?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2003 23:22 by Chelman Profiel van Chelman

Laat maar....
was een flauw grapje naar aanleiding van al die [geen klacht] moder eets


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2003 13:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik wil even klagen over het feit dat Oebe iedereen die het niet met hem eens is 'nazi' noemt en persoonlijk aanvalt. (Zie het 'politie in Nederland...' topic)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-08-2003 13:34 by Snaack Profiel van Snaack

idd.. L.A.M.E.!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-08-2003 15:25 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Nou, ik heb het topic in kwestie eens even doorgenomen, en ik kan er niet echt wakker van liggen.

Het staat 'helemaal' vol met generalisaties en uitingen van blinde woede, en iemand die daar met twee hele berichten tegenin gaat (zij het ook op een manier waar ik niet voor zou kiezen) daar moet dan over geklaagd worden?

Vervolgens wordt er dan nog een aantal veronderstellingen gelanceerd die helemaal nergens op gebaseerd zijn, terwijl dat onvergeefbaar is als het om onszelf gaat.

Ik ga verder niet oordelen over wie wat schreef en of dat mag of niet, maar iets meer zelfkritiek mag wel, want "iedereen springt in de sloot."


Touché, pussycat!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2003 15:42 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ach, zo is het op ZM toch wel vaker? Mensen lopen overal over te zeiken maar als iemand ze dan tegenspreekt zijn ze gekwetst.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-08-2003 20:31 by Midnight Profiel van Midnight

kan iemand dat heavy metal slettebak topic effe dichtgooien en de betreffende slettebak bannen ofzo? (in heavy metal gedeelte, dat nog geen enkele mod daar een slot of heeft gegooid, snap ik echt niet)


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-08-2003 20:32 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik dacht even dat het een nieuw fototopic was.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-08-2003 20:49 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 17 augustus 2003 20:31 schreef Midnight het volgende:
kan iemand dat heavy metal slettebak topic effe dichtgooien en de betreffende slettebak bannen ofzo? (in heavy metal gedeelte, dat nog geen enkele mod daar een slot of heeft gegooid, snap ik echt niet)


Done. ZO ver gaat ZM niet afzakken...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 18-08-2003 10:28 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Het is een beetje irritant dat bij ieder ook maar enigszins controversieel of politiek onderwerp links en rechts elkaar onmiddellijk genadeloos in de haren vliegen, de nuance totaal achterwege laten en meestal totaal off-topic gaan...


no text supplied


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2003 10:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 augustus 2003 10:28 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Het is een beetje irritant dat bij ieder ook maar enigszins controversieel of politiek onderwerp links en rechts elkaar onmiddellijk genadeloos in de haren vliegen, de nuance totaal achterwege laten en meestal totaal off-topic gaan...
Mee eens, maarja, het is natuurlijk ook totaal onzinnig wanneer ik voor 'extreem rechts' en 'nazi' wordt uitgescholden als ik een ontopic en serieuze reactie post.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 10:33 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Juist, maar over de desbetreffende user kun je je klachten hier kwijt, niet in het desbetreffende topic.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2003 10:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 augustus 2003 10:33 schreef Elfensteen het volgende:
Juist, maar over de desbetreffende user kun je je klachten hier kwijt, niet in het desbetreffende topic.
Zie mijn klacht hierboven, maar er wordt niks aan gedaan...

Ik wil even klagen over het feit dat Oebe iedereen die het niet met hem eens is 'nazi' noemt en persoonlijk aanvalt. (Zie het 'politie in Nederland...' topic)

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-08-2003 10:39]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 10:41 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

*check*


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2003 10:45 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Ik zet hem (wegens off-topic zijn) hier maar even neer.

quote:
Op 18 augustus 2003 10:16 schreef Sporty Voleg het volgende:
[off-topic]
Ik had dit topic ["Politie in Nederland"] met opzet gemeden en na het te hebben gelezen blijkt dat dat terecht was. Toen ik op het Administration-forum echter een klacht las over Oebe, kon ik mijn 'nieuwsgierigheid' niet meer bedwingen. En waar was alle ophef nu eigenlijk over? Iemand die zich kwaad maakt over twee pagina's vol met opmerkingen van de strekking "alle Marokanen zijn criminelen." Vervolgens blijken er niet veel users te zijn die zien dat het oordeel dat ze over Oebe vellen ook van toepassing is op het grootste deel van de users die voor hem postten.

En dat is precies het grote probleem dat ik met dit forum begin te krijgen (en met mij ongetwijfeld enkele anderen). Men wil altijd maar alles kunnen/mogen zeggen met het excuus dat metal en lompheid onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, totdat iemand hetzelfde doet maar dan een mening verkondigt die hen niet aanstaat. Bij wijze van spreken eerst een beetje gaan lopen beweren dat allochtonen criminele genen hebben en dan gaan lopen janken dat men uitgescholden wordt voor nazi. Nou, boehoehoe, fuckheads. Droog je traantjes, wordt wakker en kijk eens in de spiegel.
[/off-topic]


Touché, pussycat!


SQT
Usericon van SQT
Posted 18-08-2003 11:13 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:

van Sporty:

Ik zet hem (wegens off-topic zijn) hier maar even neer.


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 18 augustus 2003 10:16 schreef Sporty Voleg het volgende:
[off-topic]
Ik had dit topic ["Politie in Nederland"] met opzet gemeden en na het te hebben gelezen blijkt dat dat terecht was. Toen ik op het Administration-forum echter een klacht las over Oebe, kon ik mijn 'nieuwsgierigheid' niet meer bedwingen. En waar was alle ophef nu eigenlijk over? Iemand die zich kwaad maakt over twee pagina's vol met opmerkingen van de strekking "alle Marokanen zijn criminelen." Vervolgens blijken er niet veel users te zijn die zien dat het oordeel dat ze over Oebe vellen ook van toepassing is op het grootste deel van de users die voor hem postten.

En dat is precies het grote probleem dat ik met dit forum begin te krijgen (en met mij ongetwijfeld enkele anderen). Men wil altijd maar alles kunnen/mogen zeggen met het excuus dat metal en lompheid onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, totdat iemand hetzelfde doet maar dan een mening verkondigt die hen niet aanstaat. Bij wijze van spreken eerst een beetje gaan lopen beweren dat allochtonen criminele genen hebben en dan gaan lopen janken dat men uitgescholden wordt voor nazi. Nou, boehoehoe, fuckheads. Droog je traantjes, wordt wakker en kijk eens in de spiegel.
[/off-topic]


Touché Pussycat.
Ik ben het geheel met Sporty eens. Ook ik heb dat topic vermeden omdat het waarschijnlijk toch niks nieuws onder de zon zou zijn, ondanks de goede opzet van Attila, naar mijn mening een van de weinige serieuze posters (nee niet posers.) Naar aanleiding van dit stukje heb ik net toch even gekeken maar veel heb ik niet gelezen, het was inderdaad gewoon het gebruikelijke gestumper. Jammer, heel jammer.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 12:43 by JFrost Profiel van JFrost

Heej eum Elfensteen ... roep je niet wat te snel "ontopic". Als het van Dynamo '87 overgaat naar of Vader in die tijd al wel of niet bestond is het een beetje overbodig om "ontopic" te gaan lopen roepen. Het gaat nog steeds over die periode.


this user is dead


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 12:46 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Jammer dat Vader niet op dynamo stond dat jaar.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-08-2003 12:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 augustus 2003 12:46 schreef Elfensteen het volgende:
Jammer dat Vader niet op dynamo stond dat jaar.
ONTOPIC, lul!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 12:50 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 18 augustus 2003 12:46 schreef Elfensteen het volgende:
Jammer dat Vader niet op dynamo stond dat jaar.


Maakt mij niet zo veel uit, ik luisterde toen nog niet naar Metal.

Maar wat had dat met mijn klacht te maken?


this user is dead


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2003 15:25 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Dat staat tussen de regels ook al is het er maar één.


Touché, pussycat!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-08-2003 11:37 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Klacht:

die tekst van Screwdriver op pagina 27 van NP#50...


no text supplied


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2003 11:40 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 augustus 2003 11:37 schreef lykle_wolfheart het volgende:
die tekst van Screwdriver op pagina 27 van NP#50...
Bedankt!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sater
Usericon van Sater
Posted 20-08-2003 15:40 by Sater Profiel van Sater

Mijn Ophthalamia topic wordt gesloten omdat er al een bestaat, hetzij met een foute titel. Maar kan die foute titel dan niet meteen aangepast worden?
Het gaat om dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=520
Alvast bedankt


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2003 15:42 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Dat kan... zo goed?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen