|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nu ja, consequent zijn is voor velen een moeilijke klus... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: ik! ik word gek van mensen met meer namen.niet zorken,moet je van re voren beter nadenken. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Klacht: kunnen mensen niet gescreend worden op hun Nederlands alvorens ze deel gaan nemen aan discussies? quote: Ik neem aan (en hoop) dat je de helft van die fouten met opzet maakt, zodat je er iets aan kunt gaan doen, want ik erger me kapot aan dit soort taalgebruik (meer dan aan het zogenaamde Elfs van Lalalilalalo en Mithralnogwat) |
|
We hebben hier een zwart forum, dus misschien heeft hij een lichtje nodig om het te kunnen lezen Maar verder kunnen we er helaas weinig aan doen. ( ik erger me meer aan het breezah taaltje ) |
|
Een ZM-inburgeringscursus voor metals met een taalachterstand. Touché, pussycat! |
|
Sommige taalfouten zijn idd te erg voor woorden! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:We hebben al vuur quote:Inderdaad! Dus nu weer andere klachten graag! |
|
quote:het vald tog wel mee met al de vouten |
|
Kunnen huisdierfoto's niet in het huisdier topics worden gepost? Lijkt me handiger. |
|
quote: en degene die niet goed genoeg zijn? hmmm zware metalen wil de elite uithangen |
|
quote: Nee ,maar een beetje normaal Nederlands zou hier af en toe geen kwaad kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 26-08-2003 16:24] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: en dat is voor mij moeilijk aangezien ik meestal met afkortingen type en zo... maar ik ben toch aan't proberen om beetje deftig te type hier |
|
Flikker toch op, het is toch een metal-forum en geen type-aub-correct-nederlands-forum I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ik wordt schijtziek van dat Breezah gelul anders! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Typfouten zijn metal en Breezah taal niet (net als elfs) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: En nu weer over klachten. Irritaties aan taalgebruik van anderen meldt je maar aan die persoon direct. Niet iedereen heeft dezelfde achtergrond en dus zal niet iedereen de Nederlandse (of Vlaamse ) taal even goed beheersen! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-08-2003 16:30] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik weet dat ik van nature een zeer sterke overtuigingskracht bezit, maar neem niet alles wat post te serieus. Daar komt niks geen goeds van. Touché, pussycat! |
|
mja... als ze commentaar hemme over me geschrift moete ze ma bè mich kome klage... ich zen gewoen zoe te schrève |
|
Belgen moeten plechtig beloven Nederlands te schrijven alvorens toegelaten te worden. En Elfs moet verboden worden. |
|
quote: Eg ze blab flopper rats blieum, velde raat gnep? this user is dead |
|
quote:Nu jij het snapt, kan je het mij ook leggen |
|
quote: hehe het is gewoon een mongool die hbo doet hoewle ik betwijfel of hij zn formulier goed in heeft kunnen vullen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-08-2003 20:31] Je moeder. |
|
De klachten dat je bij active topics soms niet naar het 2e blad kan zijn, omdat diegene op pagina http://forum.zwaremetalen.com//forum_active.php zitten i.p.v. http://forum.zwaremetalen.com/forum_active.php, waardoor het php script de pagina niet goed detecteerd. What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote: Een zien of we dat op kunnen lossen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |