|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
te streng mod beleid? waarom staan dan nog overal verkapte hakenkruizen en brigade M teksten? Go Elfensteen!!!! beetje lik op stuk zou bij de pubers hier geen kwaad kunnen. Ik zit niet voor niets de laatste paar dagen ver onder mijn verslavingsschema, het is een zooi hier. |
|
quote: Inderdaad. Ik vind Elfensteen ook de beste mod sinds tijden, ZM was hard toe aan een strenger modbeleid. Zenial |
|
Elfensteen is streng maar hij trekt wel 1 lijn. En dat mocht ook wel eens. Dus wat mij betreft gaat ie lekker zo door! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
en het is natuurlijk altijd leuk om elke post te zien veranderen in [offtopic], pagina's vol...in het LULTOPIC!! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
El-fen-steen !! El-fen-steen !! El-fen-steen !! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: [offtopic] HOU JE DAN OOK IN!!!!! [/offtopic] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
dan doen we allemaal een wave... hij bedoelt het misschien goed, maar de acties slaan gewoon nergens op We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:niet alleen mijn posts, ook andermans posts en een topic van mij die ik nog stees nergens zie elfje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ja, maar overdrijven is ook een vak. Het werkt simpelweg niet op deze manier, mensen gaan alleen maar weer lopen bitchen over waarom iets gemod is... Het blijft lastig maar op een forum waar het respect voor mods vrijwel nihil is gaat het denk ik niet lukken om door overijverig gemod opeens iedereen wel de juiste kant op te laten kijken. Ik ben liever voor een waarschuwingssysteem...geef 1 of meer waarschuwingen en ban de persoon vervolgens voor een periode. Vergeet ook niet de reden hierbij aan te geven want dat is nog het grootste probleem mijns inziens dat ik niet KAN zien wat er weggemod is en zodoende zelf hier geen oordeel over kan vellen. Het enige wat ik zie zijn een hoop mods en that's it. |
|
quote: De mensen zijn gewoon teveel gewend aan dat ze overal offtopic kunnen lullen. Natuurlijk gaan ze zeuren zodra ze gemod worden, maar zodra ze eraan gewend zijn dat ze eens een beetje ontopic moeten blijven dan gaat dat ook wel weer over... dit is gewoon even een wen-periode voor iedereen. Zenial |
|
quote:Als we dit gaan doen, dan krijg je dus als gevolg dat iedereen gaat roepen: "Wat een kutzooi! iedereen wordt hier gebanned!" dus ik denk niet dat dat veel nut heeft. Verder wil ik best eerst een waarschuwing geven, maar het blijft dan maar bij 1 waarschuwing. |
|
Ben het zowaar grotendeels eens met Zenial (wow) alleen moet Elfensteen nog even leren juist in te grijpen, timing e.d. |
|
quote:ontopic in het lultopic? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Jup, ik ben het wel met je eens (wow ). Misschien zou ik sommige dingen beter eerst op het moderator-forum kunnen bepraten of voorleggen. Ik zal er voortaan op letten. |
|
quote:Ik mod helemaal niet "offtopic" in het lultopic. Als dat wel zo is, mag je even aangeven waar. |
|
Okee, maar over het algemeen is het toch vrij simpel, als je teveel offtopic bent, wordt er gemodereerd. Als je teveel de regels van ZM aan je laars lapt, wordt je gemodereerd, krijg je vervolgens waarschuwingen en als je daar niks mee doet, krijg je een ban. Mensen houden zich ook wel een beetje van de domme de laatste tijd. Bijv. een hoop racistisch gewouwel en het daarna raar vinden dat het weggemodereerd wordt. Ik kreeg mijn ban ook niet zomaar. Hou je gewoon een beetje rustig, blijf on topic en er is toch niks aan de hand? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ohw ik vraag me overigens af of iemand met de naam NataSSja hier wel gewenst is ... |
|
quote:Wordt al aan gewerkt.. |
|
quote:ik ga niet weer zoeken naar die links We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Omdat je het niet kan aantonen? zoveel werk is een linkje zoeken niet hoor, en hoe bedoel je "weer" je hebt het niet eerder gepost. IMO lul je uit je nek. Verder weer normale klachten |
|
ook zoiets ja nee, ik heb nu geen tijd, want sommigen moeten WEL werken ja We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ze heet "natassja". En ze lult dan wel een beetje dom, kwaad doet ze niet. this user is dead |
|
en mijn naam komt uit een lied als hij een beetje metal was geweest had hij dat wel geweten |
|
quote:Het gaat ook niet echt om je naam..maar dat had je zelf ook wel door denk ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |