IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-07-2003 21:53 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik snap uberhaupt niet waar mensen zich zo druk om maken.. dit forum is een reflectie van de (metalheads in de) maatschappij, logisch dus dat er linkse, rechtse en extreem linkse en rechtse mensen rondlopen want die zijn er in real life ook.

Minder logisch is om je zo ontzettend te ergeren aan deze mensen, dit doen de meeste mensen namelijk irl ook niet. Als je op een gemiddeld metalconcert rondloopt kan je ook wel iemand gaan opzoeken die liever alle negers en joden ziet verbranden, maar een beetje slim iemand doet dit niet omdat er met deze mensen toch vaak niet valt te praten. Slimmer is je er gewoon bij neer te leggen dat er van die lui rondlopen en er verder niets mee te doen. Ook op zo'n forum zou dit een stuk slimmer zijn.. tenzij er wel met ze te praten valt, dan kan het hele interessante discussies opleveren.. Een zogenaamde 'ban' vind ik dan ook onnodig, als iemand zich echt stoort aan iemands denkbeelden dan dient hij deze maar te negeren of anders moet hij maar naar het happyhappy-joyjoy forum van de christenunie..


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-07-2003 21:55]


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-07-2003 23:17 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Precies, het forum is niet perfect, net zoals 'real life' niet perfect is. Dat is niet perfect te maken omdat er zoveel verschillende mensen zijn. BIG DEAL. Ben maar blij dat er wat afwisseling is.

En als de onzin je niet bevalt, zet je dat gewoon uit in je profiel, nergens meer last van.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-07-2003 22:05 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

*kick*


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-07-2003 22:08 by Vampie Profiel van Vampie

*klaag*

Iemand die iemand anders zo erg opstookt omdat ze hem gebanned wil hebben verdient zelf ook een ban!Het kan me geen reet schelen dat hij een nazi zou zijn moet hij helemaal zelf weten.Maar ik vind iemand opfokken net zo triest.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-07-2003 22:09 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juli 2003 21:53 schreef Valorian666 het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waar mensen zich zo druk om maken.. dit forum is een reflectie van de (metalheads in de) maatschappij, logisch dus dat er linkse, rechtse en extreem linkse en rechtse mensen rondlopen want die zijn er in real life ook.

Minder logisch is om je zo ontzettend te ergeren aan deze mensen, dit doen de meeste mensen namelijk irl ook niet.


sterk gesproken!!!

de ellende is, dat je het irl makkelijker kunt negeren, hier lees je nu eenmaal alles, zolang er nog geen filter is ingebouwd, waar je bepaalde woorden kunt weren.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2003 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juli 2003 22:08 schreef Vampie het volgende:
*klaag*

Iemand die iemand anders zo erg opstookt omdat ze hem gebanned wil hebben verdient zelf ook een ban!Het kan me geen reet schelen dat hij een nazi zou zijn moet hij helemaal zelf weten.Maar ik vind iemand opfokken net zo triest.
Deels mee eens, WoO is zelf volwassen genoeg dat ie zich in kan houden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2003 22:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 juli 2003 22:08 schreef Vampie het volgende:
*klaag*

Iemand die iemand anders zo erg opstookt omdat ze hem gebanned wil hebben verdient zelf ook een ban!Het kan me geen reet schelen dat hij een nazi zou zijn moet hij helemaal zelf weten.Maar ik vind iemand opfokken net zo triest.

Als dit op mij slaat (wat ik dus denk) het is heel makkelijk om mij te ngeren hoor, hij kiest er zelf voor. ik hem hem echt niet om die foto's en artikels gevraagd. bovendien heb ik al eens geprobeerd om serieus met hem over dat soort praktijken te praten, maar daar reageerd hij niet op.
elke keuze die je maakt is een eigen keuze. (en schuld geven aan anderen daar geloof ik niet in) het enige wat je zelf niet in de hand hebt is wie je ouders zijn en waar je geboren wordt en om die reden vind ik nationalisme onzin op jonge leeftijd. als je tegen de watersnood ramp heb gevochten of in een oorlog hebt gevochten dan heb je nog enigzins recht van spreken wanneer het gaat om vaderlandsliefde vind ik. Voor al het andere kun je beter terecht bij het RIAGG of bij een particuliere psycheloog (ivm wachttijden).
als WOO niet zovaak en zo duidelijk met natsoc. bezig zou zijn geweest had hij er ook geen reacties op gehad. Heeft verders niet met uitlokking te maken. Ik anticipeer slechts op wat reeds gepost is omdat ik me eraan stoor. Omdat ik het in zulke mate storend vind dat ik me er kwaad om maak dat er mensen zijn die zich express bezighouden met het kwetsen van anderen en het verheerlijken van zaken die verwaarloosbaar zijn. Het is in mijn mening een vorm van luiheid vele malen erger dan het oplichten van de sociale dienst. De verheerlijking van het eigene en de demonisering van al het andere is imho een van de redenen dat deze aarde zo klote is. Noem me maar een overdreven gestoord wijf maar ik vind het echt in en in triest dat mensen zoals WOO bestaan. Nog erger vind ik dat er blijkbaar geen ouders in the ppicture zijn die zich enigzins om hun kind bekommeren en er niets tegen doen ter bescherming van hun eigen kroost. Walgelijk.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-07-2003 22:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

ff niet zo fokken tegen Ghoulie
..anders ga ik weer "een-smiley-posts" maken


Bruce Banner


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-07-2003 22:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

Je blijft zielig


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-07-2003 22:26 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 20 juli 2003 22:21 schreef ghoulliette het volgende:
Nog erger vind ik dat er blijkbaar geen ouders in the ppicture zijn die zich enigzins om hun kind bekommeren en er niets tegen doen ter bescherming van hun eigen kroost. Walgelijk.


Ik geloof dat W_o_O nu 20 is. Ouders bemoeien zich wat minder op deze leeftijd. Ik vraag me af of zijn ouders er wel iets van weten.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 20-07-2003 22:29 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 20 juli 2003 22:27 schreef Saphire het volgende:
Als nou es gewoon IEDEREEN gebanned word, is t hele probleem opgelost.

Ik stel voor om ZM gewoon ff een tijdje van het net af te halen, zodat iedereen kan bekoelen. En een leven krijgen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2003 23:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 juli 2003 22:26 schreef NecRomantica het volgende:
Ik geloof dat W_o_O nu 20 is. Ouders bemoeien zich wat minder op deze leeftijd. Ik vraag me af of zijn ouders er wel iets van weten.

Kijk als iedereen zich nu eens drukker ging maken op het functioneren van ouders dan doen we tenminste nog iets nuttigs.
Ik wil klagen dat mensen zeggen dat ik zou slijmen bij de modereters, ik slijm helemaal nergens. Wel grappig dat iedereen mij nu ziet als zondebok, hebben we lekker veel geleerd he van de 2e wereld oorlog. goed zo

ga allemaal nu maar nederland drie kijken, en even wat leren. (interview met secretaresse van onze grote zondebokliefhebber)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2003 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-07-2003 23:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 20 juli 2003 22:27 schreef Saphire het volgende:
Als nou es gewoon IEDEREEN gebanned word, is t hele probleem opgelost.

Ik stel voor om ZM gewoon ff een tijdje van het net af te halen, zodat iedereen kan bekoelen. En een leven krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------

hell yeah!!! doen! 18 jaar minus voorarrest!


Bruce Banner


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 20-07-2003 23:11 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 20 juli 2003 23:07 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 20 juli 2003 22:27 schreef Saphire het volgende:
Als nou es gewoon IEDEREEN gebanned word, is t hele probleem opgelost.

Ik stel voor om ZM gewoon ff een tijdje van het net af te halen, zodat iedereen kan bekoelen. En een leven krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------

hell yeah!!! doen! 18 jaar minus voorarrest!


Op dinsdag mag van mij ZM de hele dag down zijn


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2003 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juli 2003 23:11 schreef Saphire het volgende:
Op dinsdag mag van mij ZM de hele dag down zijn

Nha sommige zm ers zijn de hele week down ...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-07-2003 23:12 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Ach de helft van ZM vertrekt volgende week toch naar Wacken. Gaan we daar verder klagen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-07-2003 23:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

..behalve de mensen die werkelijk OVERAL op moeten reageren...


Bruce Banner


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-07-2003 23:13 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 20 juli 2003 22:04 schreef bonobo het volgende:
Warrior gebanned? Pfff, wie moet ik nu dan pesten?

Hij was in ieder geval een van de exponenten van true blekkies die heilig in het NS-gedachtengoed geloven wat overigens aan populariteit wint in black metal (zie het groeiend aantal postorders dat uitsluitend 'Arische' muziek verkoopt).

Ik ben zelf erg rechts (extreem-rechts volgens sommigen, al houd ik me verre van revisionistische, NS, 'arische' denkbeelden), maar als ik ergens een pesthekel aan heb zijn dat - naast onze schapenvlees etende en regelmatig 'Allah Akhbar!' roepende bewoners op dit polderland - onzinnige verhaaltjes die holocaust ontkennen, dat Wodan boven onze bossen zweeft of dat er zogenaamd een Arische ras zou bestaan.


Precies, ik ben zelf ook rechts maar als zon kut ettertje wat nog helemaal wereldvreemd is een beetje de holocaust gaat ontkennen word ik aardig pissig


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2003 23:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 juli 2003 23:13 schreef Dunne_Hein het volgende:
Precies, ik ben zelf ook rechts maar als zon kut ettertje wat nog helemaal wereldvreemd is een beetje de holocaust gaat ontkennen word ik aardig pissig
toch fijn dat er tenminste nog een iemand is die nog een beetje na kan denken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-07-2003 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jaja, nu weten het wel hoor.

Het ging niet om de boodschap, maar om de manier waarop.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 20-07-2003 23:19 by Marco_Filth Profiel van Marco_Filthhttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 20 juli 2003 22:21 schreef ghoulliette het volgende:
als WOO niet zovaak en zo duidelijk met natsoc. bezig zou zijn geweest had hij er ook geen reacties op gehad.


Ik denk echt wel dat je je nodeloos druk maakt. Als hij zo intolerant is, waarom hoor ik hem dan nooit zo tekeer gaan?


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-07-2003 23:20 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 20 juli 2003 23:19 schreef Marco_Filth het volgende:
Ik denk echt wel dat je je nodeloos druk maakt. Als hij zo intolerant is, waarom hoor ik hem dan nooit zo tekeer gaan?



that was my point..

edit: al gaat hij soms idd veel te ver.Maar er gaan meer mensen veel te ver..

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 20-07-2003 23:22]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-07-2003 23:22 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 20 juli 2003 23:19 schreef Marco_Filth het volgende:
Ik denk echt wel dat je je nodeloos druk maakt. Als hij zo intolerant is, waarom hoor ik hem dan nooit zo tekeer gaan?




Het gaat er niet om HOE hij het overbrengt maar WAT hij overbrengt


I can't shoot straight unless I've had a pint!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-07-2003 23:22 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

WoO is eigenlijk een zeer laid-back gast IMO.
Niks heethoofd nazietje, valt reuze mee.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen