|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind dat er op dit forum te veel en te driftig met verwijten naar ieders hoofd wordt geslingerd. Als we allemaal een beetje vriendelijker tegen elkaar zouden zijn dan zou dit forum een veel aangenamere plek worden om te vertoeven. We moeten elkaar meer liefde geven. Alleen op die manier zal deze wereld mooier worden. Laten we de wereld verbeteren door er op dit forum aan beginnen. mvg wk10 |
|
quote: je vergeet al je sarcasme-smileys Bruce Banner |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-07-2003 12:29] |
|
quote: quote: quote: quote: quote: Ik vind dit soort opmerkingen nogal onvolwassen en offtopic. Is het zo moeilijk om niet alles te posten wat je denkt ten behoeve van de leesbaarheid van het forum? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 21-07-2003 12:28] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-07-2003 12:28] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
[onzinnige toevoeging] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-07-2003 12:28] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-07-2003 12:28] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-07-2003 12:27] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
[onzinnige toevoeging] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-07-2003 12:28] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zo, kan het nu weer over normale klachten gaan in plaats van het gezever over anderen? Fijn, dan kunnen wij moderators misschien ook nog het topic een beetje bijhouden en serieus op dingen reageren. Dank. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
WTF? NU, ga je modereren Helmet? Na al het gezeik en de afgezaagde topics kies je uitgerekend NU op strak te gaan modereren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:hey hij moet ergens beginnen. Go helmet Bruce Banner |
|
quote:Misschien eens actie ondernemen op de klachten. Dat lijkt me beter als hier nu gaan modereren. En ja, jullie hebben het druk, en ja we weten dat er overlegd word, maar die excusen worden nu onderhandwel een beetje over datum. De non respons van de mods is één van de redenen dat dit forum een kleuterklas is geworden. |
|
kom dan niet meer op ZM Bruce Banner |
|
quote:Ja, ik ben NU online en niet van het weekend. En ik ben NU al twee uur bezig met het doorwerken van alleen het Administration forum om te zien of er nog serieuze klachten in staan en daar heb ik NU geen zin in! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik heb hier (bijna helaas) ook nog ander werk te doen. Sommige mensen doen hier ook nog serieus wat om metal te promoten ipv er een nibbit party van te maken. |
|
quote:Wat kunnen we in godsnaam voor een actie ondernemen op het feit dat Claw volgens mensen een zeikerd is? Of dat jij overal op blijkt te reageren? Of dat sommige mensen af en toe een woordje Elfs er doorheen gooien? Offtopic posts, geslowchat en dergelijken, daar moeten we inderdaad maar eens beter achterheen zitten. Daar zien wij ook wel. Maar iedere keer als we daar een begin aan maken versterkt de stortvloed aan gezeik en ge####er alleen maar zodat we NOG meer te doen hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Simpel, strak modereren, de mods die nu geen fuck uitvoeren eens wijzen op hun taak. Het is vrijwilligers werk ja maar ze gaan moeten wel hun belofte houden. Nha ja het antwoord is al vele malen gegeven in dit topic, maar er wordt niets mee gedaan. |
|
topic: Cradle of Filth user: Vampie klacht: offtopic bewijs: quote: quote: quote: quote: quote: quote: 6 offtopic reacties, in 1 uur en een kwartier... tegenover 0 ontopic reacties in dat topic. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 21-07-2003 13:29] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Beter lezen Claw.... Maar goed..ik snap dat je dat moeilijk vind... Als Kramy blijft reageren ben ik zo beleefd om antwoord te geven. Zou je nu misschien ook 'ns naar andere users willen kijken en je persoonlijke kruistocht willen staken? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 21-07-2003 13:32] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Even geen klacht maar eventuele tip. Ik weet niet hoe de 'intro-e-mail' er nu uitziet, maar is het geen idee om de hele (of het belangrijkste gedeelte ervan) HELP als intro erbij te plakken (geen link, want daar wordt veel minder snel op geklikt), om zo later minder klachten te krijgen van oudere users omdat er weer iemand in het wilde weg post en minder van de nieuwe users omdat ze bijvoorbeeld niet wisten dat de veheerlijking ed van rechts-extremisme hier niet getolereerd wordt? |
|
quote: Wilde je soms gaan beweren dat 1 van die posts ook maar in de verste verte *iets* met Cradle of Filth te maken had? Of wilde je beweren dat je al een tijdje bezig was in die discussie en dat het zonder eigen schuld langzamerhand steeds een beetje verder afdwaalde van het topic? (Die dingen gebeuren soms namelijk.) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: beter leeeeeeeeeeezen Claw..je doet wel erg je best me af te kraken niet waar? verder lezen dan je neus lang is...maar dat heb ik je al eereder gezegd Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |