IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : de Aardschok Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2003 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moet je idd de AS helemaal niet lezen.
Ik houd graag vele bij over allerlei bands (ook bands waar ik geen ruk an vind) maar de AS is me te eenzijdig geworden, er staat niets over onbekende en beginnende bands in ..

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2003 16:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 oktober 2003 16:28 schreef NecRobert het volgende:
Ablaze koop ik ook regelmatig, maar dan vooral om de cd die erbij zit en de recensies. De interviews vind ik nogal saai om te lezen, maar dat komt vooral door de lay-out denk ik (en natuurlijk omdat het in het Duits is). Ik lees dan ook alleen de interviews met de voor mij écht interessante bands.

Ja, de Ablaze is relaxt.
Alleen kan ik geen Duits, maar de cd maakt veel goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 21-10-2003 16:30]

Iedereen heeft recht op mijn mening.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-10-2003 16:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:30 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, de Ablaze is relaxt.
Alleen kan ik geen Duits, maar de cd maakt veel goed.

Ach so, aber Deutsch ist doch keine schwierige Sprache, oder?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

campske666
Usericon van campske666
Posted 21-10-2003 16:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:31 schreef altx het volgende:

K krijg al zin in sauerkraut und ein groBe bier als ik het lees

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2003 16:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:31 schreef altx het volgende:
Ik spreek überhaupt geen woord Duits...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-10-2003 17:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:17 schreef Jenje het volgende:
...met name eene gast die zich steve smegma ofzoiets noemt....

Da's de ex-microfoonverkrachter en dildoschudder van Rompeprop

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-10-2003 17:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:28 schreef MBMarduk het volgende:
Da's de ex-microfoonverkrachter en dildoschudder van Rompeprop

Die gast is iig stukken beter bezig dan die mongool van een André Verhuysen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-10-2003 22:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

zou er iemand zo aardig kunnen zijn, om de recensie van onze mini-cd march of the apocalypse, van mijn band judgement day, hier neer kunnen pletteren?

als het goed is, zou de recensie er eeeeeeeeindelijk in staan. en aangezien ik al jaaren geen lid meer ben.

mijn dank is alvast groot!!!!

Oud Vuil.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2003 11:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik heb nu een abo op legacy, in het duits maar 100 keer beter

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-10-2003 11:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik lees de Aardschok wel vaak. In de CD-zaak tijdens het luisteren van cd's...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-10-2003 16:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 22:41 schreef webblaster wim het volgende:
zou er iemand zo aardig kunnen zijn, om de recensie van onze mini-cd march of the apocalypse, van mijn band judgement day, hier neer kunnen pletteren?

als het goed is, zou de recensie er eeeeeeeeindelijk in staan. en aangezien ik al jaaren geen lid meer ben.

mijn dank is alvast groot!!!!

Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen want ik heb de nieuwe Aardschok van begin tot einde doorgebladerd, maar geen recensie van jullie mini-cd te vinden...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-10-2003 17:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2003 16:24 schreef altx het volgende:
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen want ik heb de nieuwe Aardschok van begin tot einde doorgebladerd, maar geen recensie van jullie mini-cd te vinden...

godverdee

elke keer is er wel weer een reden, dit is de zoveelste keer.

Oud Vuil.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2003 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 17:32 schreef webblaster wim het volgende:
godverdee

Dude onze demo is nooit gereviewed, face it, als je niet iemands reet likt daar krijg je geen aandacht.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-10-2003 18:28 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 17:32 schreef webblaster wim het volgende:
godverdee

Nee Wimpjuh... helaas weer niet... maar maak je geen zorgen, we blijven ze eraan herinneren.
Het komt!

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2003 18:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kunnen jullie niet zo'n e-mail aktie naar de aarsschol straten net zoals greenpeace dat doet
dan plaatsen ze hem wel lijkt me

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-10-2003 18:37 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ze plaatsen 'm ook wel, ze zijn alleen nie zo snel.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2003 18:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft JD al een promo opgestuurd naar Shadows of Disgust? wij zijn namelijk een stuk sneller dan de aardschok

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-10-2003 18:39 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 18:38 schreef ghoulliette het volgende:
heeft JD al een promo opgestuurd naar Shadows of Disgust? wij zijn namelijk een stuk sneller dan de aardschok

Heb jij dan nog geen MCD van JD??

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2003 18:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee wel een t-shirt van mastodon

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-10-2003 18:44 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Het is toch wat

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2003 18:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja ze moeten gewoon nog een keer in de willemeen optreden, dan zorg ik dat ik geld heb

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-10-2003 18:46 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Spaar dan maar vast door, tegen die tijd zullen ze de 2e ook wel al uit hebben

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2003 19:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Gebedy had het bij de bespreking van de nieuwe Ackerkocke cd consequent over de tweede cd. Terwijl hun nieuwste toch echt hun derde is. Ook staat Bathory Northland II nog steeds aangkondigd als cd die binnenkort uitkomt. Slordige foutjes jongens!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2003 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind ik flinke blunders .. aangezien bij Akercocke een bio wordt geleverd met vrij duidelijke discografie ...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2003 20:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als je zulke fouten maakt heb je duidelijke geen interesse in je werk.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com