|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, de Ablaze is relaxt. Alleen kan ik geen Duits, maar de cd maakt veel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 21-10-2003 16:30] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ach so, aber Deutsch ist doch keine schwierige Sprache, oder? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: K krijg al zin in sauerkraut und ein groBe bier als ik het lees |
|
quote:Ik spreek überhaupt geen woord Duits... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Da's de ex-microfoonverkrachter en dildoschudder van Rompeprop |
|
quote:Die gast is iig stukken beter bezig dan die mongool van een André Verhuysen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zou er iemand zo aardig kunnen zijn, om de recensie van onze mini-cd march of the apocalypse, van mijn band judgement day, hier neer kunnen pletteren? als het goed is, zou de recensie er eeeeeeeeindelijk in staan. en aangezien ik al jaaren geen lid meer ben. mijn dank is alvast groot!!!! Oud Vuil. |
|
ik heb nu een abo op legacy, in het duits maar 100 keer beter "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik lees de Aardschok wel vaak. In de CD-zaak tijdens het luisteren van cd's... |
|
quote: Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen want ik heb de nieuwe Aardschok van begin tot einde doorgebladerd, maar geen recensie van jullie mini-cd te vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: godverdee elke keer is er wel weer een reden, dit is de zoveelste keer. Oud Vuil. |
|
quote: Dude onze demo is nooit gereviewed, face it, als je niet iemands reet likt daar krijg je geen aandacht. |
|
quote: Nee Wimpjuh... helaas weer niet... maar maak je geen zorgen, we blijven ze eraan herinneren. Het komt! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
kunnen jullie niet zo'n e-mail aktie naar de aarsschol straten net zoals greenpeace dat doet dan plaatsen ze hem wel lijkt me |
|
Ze plaatsen 'm ook wel, ze zijn alleen nie zo snel. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
heeft JD al een promo opgestuurd naar Shadows of Disgust? wij zijn namelijk een stuk sneller dan de aardschok |
|
quote: Heb jij dan nog geen MCD van JD?? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
nee wel een t-shirt van mastodon |
|
Het is toch wat Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
tja ze moeten gewoon nog een keer in de willemeen optreden, dan zorg ik dat ik geld heb |
|
Spaar dan maar vast door, tegen die tijd zullen ze de 2e ook wel al uit hebben Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Gebedy had het bij de bespreking van de nieuwe Ackerkocke cd consequent over de tweede cd. Terwijl hun nieuwste toch echt hun derde is. Ook staat Bathory Northland II nog steeds aangkondigd als cd die binnenkort uitkomt. Slordige foutjes jongens! |
|
Vind ik flinke blunders .. aangezien bij Akercocke een bio wordt geleverd met vrij duidelijke discografie ... |
|
als je zulke fouten maakt heb je duidelijke geen interesse in je werk. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |