IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : de Aardschok Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-03-2003 13:45 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Waaahahaaa... De Ablaze is nog rukker! Das het slechtste metalblad wat er bestaat, echt lachwekend gewoon!

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 25-03-2003 14:14 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

stelletje zeikerds: er is meer metal dan alleen death en black

ik overweeg gewoon elke maand opnieuw of ik er 4 euro nog iets voor neer ga leggen

en wat heb je nou aan zoon cd; dan staan er hoogstens 2 leuke nummers die ik zelf ook al ontdekt had.

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-03-2003 14:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De interviews in Ablaze zijn meestal erg uitvoerig en verdomd deftig geschreven. Over de reviews is iedereen het eens denk ik maar ze beslaan dan ook niet zoveel ruimte ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2003 14:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ben niet zo weg van de ablaze. Ten eerste beschrijven ze alleen black, en ten tweede scoort alle rommel er hoog terwijl de echte kwaliteit niet eens in het blad beschreven wordt !

Ik, Wil Schuurman

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-03-2003 14:33 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Echt een puut hypocriet kutblad is het Alle Duitse troep scoort enorm hoog inderdaad, echt achterlijk!

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-03-2003 14:41 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 14:33 schreef Inside-Lie het volgende:
Echt een puut hypocriet kutblad is het Alle Duitse troep scoort enorm hoog inderdaad, echt achterlijk!

Ik vind dit echt kortzichtige commentaar ...
De reviews zijn inderdaad kut doch de interviews zijn vaak beter dan in menig ander blad ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-03-2003 14:57 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 maart 2003 14:41 schreef Wolveken het volgende:
Ik vind dit echt kortzichtige commentaar ...
De reviews zijn inderdaad kut doch de interviews zijn vaak beter dan in menig ander blad ...

Ja, daar heb je opzich wel gelijk in, maar de lading van de reviews wegen mij veel te zwaar!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-03-2003 16:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 14:28 schreef Snagger het volgende:
Ik ben niet zo weg van de ablaze. Ten eerste beschrijven ze alleen black, en ten tweede scoort alle rommel er hoog terwijl de echte kwaliteit niet eens in het blad beschreven wordt !

Ze beschrijven lang niet alleen black hoor. Death metal is ook goed vertegenwoordigd.

Zelf kijk ik zelden naar cijfertjes die reviewers geven, ik moet muziek ZELF mooi vinden. Dat kan ik zelf dus beter beoordelen dan wie dan ook of ik iets goed ga vinden. Ik heb een beetje een vreemde smaak misschien, ik ken iig geen enkele reviewer waar ik duidelijk parallellen met mezelf bij herken.

Op een Ablaze cd heb ik, zeg, misschien af en toe zelfs 10 bands die ik niet ken en zelf kan beoordelen. Zit toch bijna elke keer wel iets leuks tussen (let wel, ik ben zeer kritisch. Als ik een nummer op een Ablaze cd goed vind bestel ik niet blind het album van de betreffende artiest. Dat probeer ik dan eerst geheel te beluisteren ergens).

Daarnaast: in de Ablaze staan elke keer bands waar ik nog nooit van gehoord heb. De Aardschok daarentegen... Alleen de feitjes voorin zijn (mits nieuw voor me) nog interessant. De bands die daarna komen boeien me in de regel niet, en de bands die op het eind elk een halve pagina interview krijgen zijn de grote bekende black/death metal bands. Nog steeds niks nieuws onder de zon dus.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-03-2003 18:12 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 13:45 schreef Inside-Lie het volgende:
Waaahahaaa... De Ablaze is nog rukker! Das het slechtste metalblad wat er bestaat, echt lachwekend gewoon!

De Ablaze is een zeer goed metal blad. Uitgebreide interviews (ook met nieuwe bands), aardige reviews (echt niet alleen het Duitse spul vinden ze goed), heerschende poster altijd en de gratis cd waardoor ik al veel nieuwe bandjes heb leren kennen. Er komt nog bij dat het niet eens zo duur blad is. Een nadeel dat het in het Duits is (meine deutch ist scheisse).
Ablaze

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-03-2003 18:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 14:33 schreef Inside-Lie het volgende:

Leer dan ook eerst Duits lezen Felix!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2003 19:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 13:34 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind 'm ook te duur, en er staan teveel kutbands in. Ik koop liever de Ablaze, dan krijg je er tenminste nog een cd bij.

Als je dat belangrijk vindt, moet je eens wat franse bladen zoeken, vaak niet zo duur met degelijke compilaties. (de kwaliteit van de reviews varieert wel bij de Fransen)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2003 19:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Aardschok is wel geinig...ik koop hem eigenlijk alleen als er iets instaat wat mij interesseert

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-03-2003 19:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 19:08 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Aardschok is wel geinig...ik koop hem eigenlijk alleen als er iets instaat wat mij interesseert

Ik lees hem wel eens bij andere mensen, maar ik merk al lang dat veel spul gewoon standaard zooi is, dat ofwel overgenomen lijkt van de press-kits ofwel uit andere bladen (of vice versa, maakt mij niet uit),.....
Maar geef mij dan toch maar liever een Rock Tribune of een Mindview( die kost bovendien niks)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-03-2003 19:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

RockHard is ook aardig (Duits dacht ik) de Aardschok lees ik ook vaak in het lokale metalcafe als er niks te doen is

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-03-2003 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik koop de Aardschok nu al 14 jaar en heb nog alle uitgaven thuis liggen maar echt interessante interviews staan er heel zelden in.
De Ablaze heb ik vanaf nummer 5 geloof ik tot en met nummer 38 maar de kwaliteit is erg snel achteruit gegaan bij dat blad en voor een compilatie cd hoef ik het niet te doen.Die luister ik hoogstens 1 keer als ik 'em al luister.

Geef mij maar een blad als Slayer magazine of het oude Putrefaction uit Zweden
Voices from the Darkside uit Duitsland was ook altijd een zeer interessant blad

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2003 20:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Misschien moet Ablaze er eens over denken om het blad ook daadwerkelijk op vaste tijden uit te brengen. Het moet bij die gasten altijd zo verdomte lang duren.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-03-2003 20:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 20:24 schreef XnegativeX het volgende:
Misschien moet Ablaze er eens over denken om het blad ook daadwerkelijk op vaste tijden uit te brengen. Het moet bij die gasten altijd zo verdomte lang duren.

Vroeger kwam de Ablaze stipt elke 2 maanden maar toen de kwaliteit begon na te laten werd ook de regelmaat van uitkomen verstoord en is het maar afwachten wanneer hij weer te verkrijgen is.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-03-2003 21:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 20:24 schreef XnegativeX het volgende:

Zij brengen hun blad uit als ze het vol hebben, eerder niet. 2 Maanden is nu nog slechts een indicatie.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2003 21:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ja? En? Als je aan je lezers (en de winkels/distributeurs) beloofd dat je je blad 2 maandelijks uitbrengt...doe dat dan ook. Zoiets heet een deadline en daar heeft elk blad mee te maken.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-03-2003 21:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2003 21:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ja? En? Als je aan je lezers (en de winkels/distributeurs) beloofd dat je je blad 2 maandelijks uitbrengt...doe dat dan ook. Zoiets heet een deadline en daar heeft elk blad mee te maken.

Alleen de Ablaze draait zichzelf niet de nek om als ze die niet halen. Daar zijn ze gelukkig niet groot genoeg voor.

Die belofte hebben ze trouwens ook bijgesteld: vorige editie was december/januari, volgende editie wordt april/mei!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-03-2003 21:37 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 maart 2003 18:12 schreef Verval het volgende:
De Ablaze is een zeer goed metal blad. Uitgebreide interviews (ook met nieuwe bands), aardige reviews (echt niet alleen het Duitse spul vinden ze goed), heerschende poster altijd en de gratis cd waardoor ik al veel nieuwe bandjes heb leren kennen. Er komt nog bij dat het niet eens zo duur blad is. Een nadeel dat het in het Duits is (meine deutch ist scheisse).
Ablaze

Mee eens

[off topic]Tegen Verval: Waarom ben je niet online?[/off topic]

Iedereen heeft recht op mijn mening.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-03-2003 22:45 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 maart 2003 19:48 schreef ghoulliette het volgende:
Heb jij hem welleens onvoldoendes zien geven aan hardcore bands?

Inderdaad!

Aardschok Schmaardschok!

Dit slaat nergens op.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-03-2003 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tsja, toch zitten we met judgement day wel te wachten op een recensie, deze maand iig geval niet.

rotblad of niet, veel mensen lezen het.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-03-2003 22:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hahahaha
ja, duidelijk ja

ik lees geen interviews ed. 9 van de 10 bands die geinterviewed worden boeien me minder dan een CoF release. Ik zoek wel op internet naar interviewtjes

en soms komt er nog weleens een leuk bandje voorbij op ZM

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-03-2003 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb ze toch maar ff gemeeld.

Oud Vuil.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com