|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, ik lees ook graag reviews waar ik niks wijzer uit word. Da's tenminste eens wat anders. Niet dat informatieve gedoe, bah . |
|
quote: Dat dacht ik al. Noppe |
|
quote: Vandaar altijd die posts van je, ongehinderd door enige vorm van intelligentie! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 15-09-2002 21:22] |
|
quote:Hmmm, waar heb ik dit aan te danken? Blijkbaar is persoonlijke aanvallen doen makkelijker dan argumenten leveren. Maar veel plezier met je blaadje hoor, als je je d'r intelligenter door voelt. |
|
bij hollands metaal werkt wel een erg goede reviewster |
|
quote:Goh, wie zou dat nou toch zijn? |
|
ja was gat in de beztting door o.a. het vertrek van Sater. vanaf volgende week wordt ik pas echt actief (tot nu toe pas 1 review geschreven) |
|
quote:waarvan? |
|
quote: metalfest in de staddijk, daar speelden toen o.a. sun caged, oceans of sadness en danse macabre. op de homepage van sun caged staat een engelse vertaling. (alleen van het gedeelte over sun caged) ik weet niet of de recensie op de site zelf (van HM) nog te vinden is. edit: wel dus http://www.hollandsmetaal.nl/article.php?sid=655 [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-09-2002 21:41] |
|
quote:Daar zeg je wat, en ik ben er ook mee bezig vlam maar raak zo u wil @ http://www.zwaremetalen.com/recensie/550.html |
|
quote:Er staat 1x teveel 'te' in je verhaal. Ben eens de eerste met reageren. |
|
Hehe, waar dan? Nog maar een keer proofreaden dan, kan ik niet uitstaan bij mezelf dat soort dingen. *edit* nietes! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-09-2002 23:28] |
|
...goocheldoos die allerlei geluidsbeelden oproept om de mystieke sfeer te kracht bij te zetten. |
|
Thx, veranderd nu staan er ècht minder taalfouten in dan in welke Aarsschok dan ook . |
|
ik vind het wel een goed review. Is dit je eerste keer? |
|
quote:Nee, staan er al een stel op ZM en nog wat meer op Vampire Magazine. Ben ik nu ook weer voor bezig, voor het eerst sinds een te lange tijd. Reviewen is relaxed: nieuwe muziek horen, en nog mogen vertellen wat je ervan vindt ook! |
|
*mod-kuch* |
|
quote: Gewoon naar je plaatselijke boekhandel gaan en zeggen dat je iedere maand de Nordic vision wil hebben, en als het goed is bestelt hij ze dan voor je! Het is wel iets duurder maar ja. Immortal Pride |
|
Ik lees de Aardschok nog steeds ook al staat er tegenwoordig veel brol in.de cd reviews blijven nog OK. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Is Nordic Vision en beetje goed? Is het alleen blackmetal? Geef eens wat meer informatie aub |
|
quote: Niemand? |
|
Ik heb nog geen 1 aarsschok editie gelezen en het is ook niet echt aan te raden zo te zien. |
|
quote: Het liefst heb ik Engelstalig, want mijn Duits is opzich niet slecht, maar heb geen zin om het te gaan lezen... |
|
Mmmja ik moest veel in de trein zitten deze week dus ik had weer eens de Aardschok gekocht (die met de Wacken bespreking) en dat doe ik dus niet meer. Bah wat zijn die recensies rotslecht . En als 'extreme' metal interviews hadden we een korte uitleg van de teksten van Nile maar ja DIE STAAN HELEMAAL IN HET BOEKIE, In Flames, Darkane en Severe Torture. Ik had ook beter moeten weten . |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |