|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb dat helemaal niet dat ik een blad wil, ik geef de knaken liever uit aan een goed boek. Muziek bijhouden doe ik via vrienden, fora en enkele e-zines. Dat je de Terrorrizer koopt snap ik nog wel, da's best een OK blad. Zo'n tourreport bv. is denk ik vanuit fan-perspectief niet verkeerd (al beleef ik dat zelf niet zo, geloof ik). Keer op keer de Aardschok blijven halen, daar snap ik dan weer helemaal niets van. Je weet al van te voren dat je niets nieuws gaat lezen en het ding zo uit hebt. Maar ja, ieder z'n ding. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Idd, las vroeger regelmatig Aardschok en Metal Hammer, maar tegenwoordig lees ik alleen Terrorizer (buiten het feit dat Aardschok een beetje moeilijk te krijgen is in Engeland). Ik vind terrorizer een stuk volwassener blad dan bijv Metal Hammer (werd ziek van het zoveelste My Chemical Romance stukje) met regelmatig goede en informatieve reportages (metal in het midden-oosten, death metal special, etc). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hm Aardschok las ik vooral vanwege de cdreviews, en in het begin vond ik het ook wel interessant om 'het verhaal achter de band' een beetje te weten en plaatjes te kijken, maar na een tijdje weet je dat wel. Voor de rest is ZM gewoon veel beter dan die hele Aardschok! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Hoeveel geld moest ik ook alweer overmaken per opmerking van dien aard? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Idd. Terrorizer en in het Nederlands: Rock Tribune. Ik koop beiden echter zelden. |
|
quote: in Utrecht, in een tijdschriftenhandel in Hoog Catharijne, kun je terrorizer aanschaffen. |
|
quote: en wat dacht je van hellhammer en bathory? |
|
quote:Ah kijk, dat is betere info. Weet je toevallig waar dat winkeltje ongeveer zit? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik ken de naam niet (helaas) maar ik zal mijn best doen. Er zijn twee bruna's vlak bij het station en die bedoel ik niet. die tijdschriftenwinkel( ik weet zelfs niet zeker of het een Bruna is) zit een een grote zijgan(als je die zijgang uiloopt kom je op een "plein" waar een albert heyn zit, er zit ook een draaideur). Ik weet wel dat in die zijgang ook een of andere christenwinkel zit. Ik kom in ieder geval deze week er nog langs en zal dan even opletten hoe het heet. dan kan ik wat meer info verstrekken |
|
Da's de AKO! Vanaf de Stationshal Hoog Catharijne inlopen, eerst de Charlie Chiu's aan je rechterhand, verderop de ABN Amro en daar dus rechtsaf, loop je zo tegen de AKO aan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ah daarzo! Thanx Kijken of ik daar vanmiddag nog tijd voor heb om langs te gaan want tijdens een nachtelijke waakdienst is leesvoer altijd welkom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja, bedankt!!! en altijd als ik effe binnenwip kom hebben ze daar een exemplaar van "terrorizer". |
|
Ik vind de Aardschok momenteel verschrikkelijk, metname als je in de review sectie gaat kijken word het vaak al snel duidelijk dat het meer om een promoboekje gaat van de bekendere labels en dat de reviewers niet echt iets meer in tebrengen hebben. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klopt. De top 10 vd soundcheck bestaat uitsluitend uit releases van de grotere labels. Eigenlijk slaat dat hele concept überhaupt nergens op aangezien je met verschillende smaken vd redacteurs te maken hebt en de uitslag meer de "gemiddelde" smaak van de medewerkers weergeeft dan de beste albums van de betreffende maand... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En er wordt veeeeel te weinig aandacht aan demo-bands gegeven. Alleen grote al bekende bands krijgen aandacht, en die hebben de aandacht imho niet nodig ... |
|
quote: Maar dat verkoopt wel--------> Marktwerking!!! Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor Jenje... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
LOL @ BRG |
|
Het is zelfs zo erg dat labels geld betalen om hun albums in de top 10 lijst te krijgen of zelfs recensisten op 'werk'vakantie sturen om maar een goede review te krijgen. Schandalig maar da's nu eenmaal de realiteit van commerciele bladen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm, voor een werkvakantie richting Florida ofzo ben ik ook wel om te kopen hoor...... spelfout weggehaald... |
|
Mmja dan wil ik de aankomende Morbid Angel ook wel een 9,5 geven Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tuurlijk, zo'n vakantie is mooi Maar dat geeft wel aan dat men reviews van zulke bladen niet meer op waarde kan schatten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind de Aardschok juist wel aardig om wat onbekendere bandjes te ontdekken en niet de grotere bands, die blijkbaar betalen voor goede reviews. Het is natuurlijk kwalijk dat met de reviews gesjoemeld wordt, maar ik denk niet dat erg veel mensen spontaan een cd kopen als ze een positieve review lezen in de Aardschok. |
|
quote:Ik moet toch zeggen dat ik op die manier toch wel een paar leuke plaatjes heb aangeschaft in vroeger tijden. En op die manier o.a. Nightwish, Rhapsody, CoF en Madball leren kennen |
|
Voornamelijk miskopen in mijn geval, eerlijk gezegd. Lees je een geweldige recensie met hoog cijfer en schaf je het aan, blijkt het achteraf een Anita Boel stukje of zo Dat mens zat er echt voortdurend naast. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |