|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Veerkamp was positief over de nieuwe A... gelezen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Deze week was ik toevallig bij de krantenboer geweest en toen pakte ik o.a. de Nieuwe Aardschok weer beet. O o o o o man, ik zag (las) gelijk een keiharde bevestiging van van mijn keuze om mijn abonnement stop te zetten. Ik ben blij af te zijn van die kaffer-blad. |
|
quote: en die was? |
|
ok, op de nieuwe () Ablaze kunnen we weer langer wachten. Ablaze newsletter: "Guten Abend, leider müssen wir mitteilen, dass die Ausgabe #41 nicht vor Ende Oktober erscheinen wird. Grund für die Verzögerung sind zwei Bands, die es immer noch nicht geschafft haben, ihre Fragen zu beantworten. Aktuelle Tourdaten gibt es wieder auf der Webseite. Beste Grüße das ABLAZE-Team" |
|
Ik vond de Aardschok/Metal Hammer altijd een leuk blad, maar na een paar jaar kom je erachter dat je qua interviews steeds hetzelfde zit te lezen. Iedere keer weer het levensverhaal van Metallica of ACDC en de wat minder bekende bands kregen maximaal een halve pagina. Voor een band is het ook bijna onbegonnen werk om in de Aardschok te komen als het platenlabel er niet in adverteert. Check maar es hoe vaak de "CD VAN DE MAAND" ook toevallig de advertentie heeft op de achterkant van de Aardschok. Voor mij reden genoeg om m'n abonnement destijds op te zeggen. "Metal is dood" |
|
Aardschok, Ablaze, Metal Hammer... Hebben jullie dan nog nooit van Rock Tribune gehoord? (B+NL!) Bestaat nu al een jaar, heeft misschien wel vaak commerciële covers, maar zijn toch fijne dingen in te vinden hoor... http://www.rocktribune.be |
|
quote: mee eens, leest gewoon beter dan Aardschok, met een meer verzorgde lay-out. Dit blad verdient meer aandacht. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-10-2002 9:43] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
vb het interview met enthroned. Dat waar gebeurd feit over die 666 gemutileerde lijken, da's boeiend! (in de Rock Tribune dus, staat nog uitgebreider op die website ook) |
|
quote: Aggg dat blad zuigt helemaal, als je de Cd recenties van de aardschok slecht vinden, krijg je een hartaanval van deze knakkers |
|
ik vind ze objectiever |
|
Ik ben eigenlijk heel tevreden over de aardschok, maar lees hem eigenlijk nog maar 4 maanden ofzo. Daarvoor had ik geen geld Winter is coming |
|
De nieuwe Aardschok is vandaag gekomen, en ik moet zeggen dat ik er al wel van genoten heb om hem te mogen lezen. Alleen wat doen de Foo-Fighters erin? |
|
Ik zet het wederom in dit topic: Volgens de Perverted Taste newsletter is Ablaze #41 nu uit. Nu al . [edit] Net even gekocht, best een goed exemplaar: oa Limbonic Art, Sammath, Severe Torture, Defleshed, Thyrfing, Craft en Incantation staan erin. Poster van Taake/Impending Doom. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-12-2002 16:21] |
|
De grootste kritiek op andere bladen dan de Aardschok is dat ze niet compleet zijn met cd besprekingen; Aardschok waarschijnlijk ook niet, maar ze bespreken toch de meeste releases. Ik heb door de Aardschok veel toffe nieuwe bands leren kennen, nooit door een ander blad. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is ook de enige reden dat ik nog een abonnee ben. |
|
De enige keer dat ik de aardschok lees is in de Bruna op Den Haag CS, als ik op de trein aan het wachten ben |
|
Ik reis niet per trein... |
|
Papier is duur Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
vet blad, aleen jammer van al dat ge numetal dat komt een beetje mijn strot uit "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik niet. Wat kan mij zo een groot super-doorsnee artikel over die gothic dames nou intereseren. Waarom eens geen groot artikel over onbekende Nederlandse bands dan zoals Occult, Judgement day etc etc. Ook niks over de Nasty savage reunie bijv. en alweer een Biohazard artikel. Altijd de zelfde bands. Ik verleng mijn abonnement ABSOLUUT niet meer. Ik haal mijn info voortaan wel van het internet. |
|
aarSschok Je kan me de bout hachelen! |
|
Die nu-metal special was anders even erg... |
|
De Aardschok. |
|
de aardschok van deze maand zuigt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |