|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ICP Wat doet dat in een rock en metal blad |
|
Jenje, je probeert het hard te verbergen maar volgens mij heb je best wel clownlove. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Only for the massacred ones ... |
|
Het spijt me ontzettend voor de medewerkers van de Mindview die hier op dit forum rondzwerven maar ik vond de laatste Mindview ook bedroevend. Dat de aardschok een aantal van zijn pagina's besteed aan niet-metal bands is nog tot daar aan toe...die hebben ruimte genoeg over om over echte metal te schrijven. Maar de nieuwe Mindview... Sugarcult, Hell is for heroes, Apocalyptica, Lullacry (nou voor deze keer dan), Sengir (misschien nog net). Dan blijven er nog 5 "echte" metal bands over. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vind het blad waardeloos en dan bedoel ik echt over de nederlandse beginnende bands qau recenties,optredens klein voorbeeld:ze wilden nix van mijn oude band weten,geen recenties,uitnodigingen voor concerten werd niet gebruik van gemaakt maar nu ze bij sony getekent hebben prijzen ze hun de hemel in ik vind ze moeten meer voor de nedlandse bands doen,en dan bedoel ik de beginnende bands er zitten best toppers tussen ok ook een heleboel troep |
|
Heeft iemand de aardschok review gelezen van Reverend? Die sukkel zegt dat de doom nummers te lang duren en dat er een solo gitarist bij zou moeten !! Hoezo muziek niet snappen !!! |
|
quote: Bedankt voor de tip! Alleen kan ik absoluut geen Frans, dus de reviews kan ik toch niet lezen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De Aardschok heeft een volledige pagina reclame van Darkthrone Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Gewoon woordenboekje er naast I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zelfs dan is het nog te moeilijk, Frans is gewoon een klote taal! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Second that! |
|
Koop ik de CD van Until Death Overtakes Me en vind ik die plaat helemaal geweldig, zie ik Anita Boel die CD een 20 geven? (edit : en dan ook nog voor de hoes? rot op! ) Heb je er dan kijk op? Lijkt me niet echt hè. Waarom is er niemand meer bij de Aardschok die verstand van doom heeft? Ontslaan die muts! edit : André Verhuyssen is ook al zo'n ramp sinds hij terug is... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 28-04-2003 13:51] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik las het ook ja, en de nieuwe Runbemagick word ook al bout gereviewed .. |
|
Waar blijft de nieuwe Aardschok!!! Ik loop vanaf dinsdag jl. elke dag voor jan lul de kiosken af te schuimen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
eindelijk failliet. Oud Vuil. |
|
quote: Ik vind de UDOM hoes eerlijk gezegd ook niet om over naar huis te schrijven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heb je er nog wat van gehoord Wim? |
|
quote: neen, ik had ook niet zo'n heeel aardig meeltje gestuurd, maar dan nog. ik was een beetje over de zeik. maar geen antwoord, ik denk, omdat onze laatste in eigen beheer is uitgebracht, dat ze het als een demo of zoiets zagen. Oud Vuil. |
|
quote: Had ik ook met me band, alles goed gefixed opnames in Excess studio, hoes laten ontwerpen door Marcel de Jong, alles pro laten persen en dan omdat men het in eigen beheer uitbrengt word men in het demo hoekje gepleurd RAAR !!!! Maar ja fuck it, iig heb net me abonnement laten verlopen van aarsschot!!! BTW laat rajacker is naar me mailen voor die package shit ik hoor niks van hem???? |
|
okeej! Oud Vuil. |
|
quote:Kijk.. dan zijn er toch zines die dat beter aanpakken nietwaar Wim? |
|
quote: jazeker! normaal gesproken werden we al sinds '92 ofzo besproken in de aardschok met releases en live-recensies zelfs, maar kennelijk willen ze ons niet meer kennen ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: moet je niet doen, kijk wat mijn vrienden hebben gedaan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hehheh, rené veerkamp? Oud Vuil. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |