|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik lees nooit de aardschok. paar jaar geleden één keer gedaan maar na een paar maanden in een bui van verveling pas gelezen. weinig interessant helaas... maar goed, lees zowiezo nooit iets over metal en ben ook nooit op zoek naar bands. ben simpelweg niet geinteresseerd. als het echt de moeite is, hoor ik het wel vanzelf. Je moeder. |
|
quote: kwaliteitsblad? is iig wel mooi papier ja ... maar ik vind d diepgang van het blad om van te huilen .. |
|
Hehe, je hebt blunders en je hebt blunders... In de lijst met te verwachten cd's: Tristania - Garden of Darkness Maar ze zijn niet de enige. Ik heb hier de url van een Duits e-zine dat zich echt onsterfelijk belachelijk maakt: http://the-gothicworld.de/cdreviews/04-2003/tristania.htm Ik zou bijna gaan denken dat het aan mij ligt, maar ik zie toch echt iets anders op die grafsteen staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:OMG... Zelfs een bandfoto erbij gezocht van Tristania...leuk...ff lezen... WAT EEN PRUTSER ZEG!!! GA DAN OP HOCKEY OFZO!!! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 1:02] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Pfff, untrue man! De Aardschok is al lang niet meer interessant nee. Headache en Rock Hard en wat heb je nog meer? Ook niet. Al die bladen hebben gewoon te weinig boeiende bands erin staan. Waar is Legacy eigenlijk mee vergelijkbaar? Wordt daar ook wat aandacht aan black/death underground geschonken? Er is nog zo;n Duits blad dat heet Laermbelaestigung, in dat blad staan ook wel meerdere undergroundbands. Alleen die is in Nederland (nog) niet verkrijgbaar. Ablaze (ben aan de grens geboren, Duits is geen probleem) en Slayer Magazine (wanneer komt nummer 19 eens een keer?) zijn beiden wel betere bladen . |
|
ach ja, den Aardschok... Het begon zo veelbelovend in den 80en jaren.. En nu heeft het inderdaad de diepgang van een a4tje... De gemiddelde band zou haast niet misstaan in de hitkrant en de aarsschok kan zelfs op de groene lijst van de Staphorster conservatieve jeugdgroep "incest,zeven,acht zusje verkracht"(wat nou vooroordelen) Als zelfs de nieuwe Anouk er in beschreven word omdat de gitaarist zijn metalzone aanzette, dan zal de nieuwe Dennie Cristiaan er volgende keer wel in staan.. Ik blader de aardschok door omdat hij in mijn stamkroeg ligt en het kost me hoogstens 3 minuten.. Tip: luister de cdees die afgekraakt worden, grappig genoeg zit daar vaak beter spul tussen dan de braggel die bij de gewone recenties staan... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 30-10-2003 14:33] Een kleine snol zit zo vol. |
|
toch maar eens checken, heeft iemand de nieuwe al? en staat er een bespreking van judgement day - march of the apocalypse in? Oud Vuil. |
|
zo slecht vind ik de aardschok eigenlijk niet maar als je echt een underground freak bent kan ik me voorstellen dat je er niet veel aan hebt.De headache vind ik pas echt een DRAMA,als je thrash steeds als trash schrijft moet je gewoon voor de viva gaan schrijven,en iedereen maakt fouten maar dat blad maakt alleen maar fouten.triest het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:Hmmm...dat kreng ligt hier al een week en ik heb er nog steeds niet ingekijken...toch maar eens aan opzeggen denken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Yep! De geschiedenis van deze death metalband uit Veenendaal gaat alweer een tijdje terug. In 1988 werd de band opgericht door onder anderen Theo van Eekelen (nu Houwitser) en sindsdien werden er 3 demo's, en full-length en een single uitgebracht. Deze MCD is eigenlijk al een tijdje uit, maar werd tot op heden niet in Aardschok besproken. Dat is jammer, want hij is zeker de moeite waard. Judgement Day speelt death metal met een old-school sound en een moderne, vette productie. De vijf nummers zitten qua opbouw allemaal goed in elkaar. De zang is lekker bruut en het gitaarspel is degelijk. Grappig detail: de bonustrack op deze MCD staat vóór het eerste nummer i.p.v. aan het eind van de CD. Het is mij een raadsel waarom deze band momenteel zonder label zit, want de muziek is zeker de moeite waard. Had ik al eens verteld dat death metal in Nederland heerst? Leon van Rijnsbergen Hier moet je het mee doen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wel lekker op tijd zeg...een jaar na de release... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ze hebben stapels cd's te bespreken en demo's/singles krijgen nu eenmaal minder voorrang. Maar dat neemt niet weg dat een jaar behoorlijk lang is.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heeeej, hartstikke bedankt, NecRobert!!! ach ja, idd heeft het veels te lang op zich laten wachten, maar ja. Oud Vuil. |
|
Leuk interview met Jeff Becerra deze keer. Eerste interessante artikel sinds lange tijd. spelfout weggehaald... |
|
quote:cool. nog iets over een possessed reunie??? |
|
gaat het eigenlijk nog goed met de Aardschok? Een tijdje geleden kon ik een exemplaar vinden in nagenoeg iedere kiosk maar dat lijkt wel minder en minder te worden (ik denk bijv. dat de Bruna het blad niet meer verkoopt). ik hoop in ieder geval dat het blad kan standhouden. |
|
quote: Ik vind 'em gewoon nog in de Bruna hoor. |
|
quote: dan kan dat dus tussen verschillende plaatsen verschillen. hier niet meer in ieder geval, dan zal de aardschok hier niet veel meer verkopen. |
|
Bij de Bruna in het Alexandrium (Rotterdam), de AKO in Hoog Catharijne (Utrecht) en de AKO hier in Capelle zie ik 'em in ieder geval elke maand 'gewoon' liggen. |
|
ah, ik kom wel eens in Utrecht. in geval van nood kan ik'm daar oppikken. |
|
Van de week nog een aarschok gekocht. Maar nu weet ik weer precies waarom ik 10 jaar geleden mijn abo heb opgezegt. Reviews die kant nog wal raken en punten beoordelingen die nergens op slaan. Nou ja + al het bovenstaande commentaar. In Noorwegen had ik de Terrorizer gekocht. Dat blad vind ik een stuk boeiender. Ik ben het blad in Nederland helaasch nog niet tegen gekomen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Concert review van ProgPower en dan met name Jon Oliva's Pain was weer mooi... 24 Hours A Day heet het nummer ineens. Zoek het dan ff op of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
In de komende Terrorizer komt een klein 3 paginas tellend tourverslag van de Enslaved/Keep of Kalessin tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heb jij een abo op de Terrorizer? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |