|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook geen true nu-metal? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
de Aardschok leuk blad opzich ... altijd wel leuk om te lezen maar zelf vind ik het de moeite niet om te kopen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wat kost een Aarschschok eigenlijk Don't blush when I rip you open |
|
alleen gratis is te doen. ik dacht iets van 2,75 € I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vroeg het me gewoon af, ik kocht 'em vroeger weleens, of ik las ze van Gummibeer. Don't blush when I rip you open |
|
quote: kijk het lezen van een iemand anders blad leest gewoon veel lekkerder I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind dat de aardschok nauwelijk meer raakvlakken heeft met de metalscene maar geforceerd probeert aan te knopen bij de populaire genres. bands die jarenlang kwaliteit uitgebracht hebben, maar niet meer helemaal in het tijdsbeeld passen (volgens de aardschok) worden genadeloos afgezeken! Ook zitten ze onwijs in het hol van roadrunner records, kijk maar eens wat een cijfers die cd's krijgen, daar zullen ze wel een hoop geld voor krijgen. Het aantal redacteurs dat nog afiniteit met echte metal heeft wordt steeds minder zeker getuige de belachelijke jaarlijstjes. De besprekingen van Onno Cro Mag erger ik me alaren aan, alles wat hardcore is krijgt standaard een 8 als het slecht is, 9 als het om aan te horen is en 10 als ie het ook nog echt een leuke plaat vind, zooo subjectief! Nee, heb nog steeds een abonnement, maar hecht eigenlijk weinig waarde meer aan daty blaadje, geef mij de rockhard maar! |
|
quote: Bullshit! Hij geeft vaak hoge cijfers, maar zoals jij het schetst is wel erg overdreven... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het eerste punt: dat is nu precies wat ik mis. Aandact schenken aan een beginnende band en die echt goed voorstellen. Ik durf te beweren dat de aardschok voor een groot deel verantwoordelijk is voor het stormachtige succes dat de band kreeg in hun begin dagen. de band levert kwealiteit, fans promoten het. Nu doen ze dat niet meer en dat mis ik heel erg. ik zit dus echt niet op een godsmack of hed(pe) artikel van enkle pagina's te wachten. En van roadrunner heb je gelijk, maar nu zijn ze gewoon slecht.en op vergane glorie kan ik niet teren.(kon ik datmaar, dan brachten ze ten minste al hun oude krakers nog eesn uit op cd) dat vind je toch zelf ook wel? ps: nog enkel onbelangrijke puntjes: wat mij ook wel stoort zijn sommige besprekigen. wat een verheerlijking som, ongelooflijk. verder zit die verhuyzen altijd op venom te zaniken en daar word ik eerlijk gezegd ook doodmoe van. na metallica hebben ze zo vaak een nieuwe sensatie aangekondigd, die dan effe piekte maar daarna weer in de evrgetelheid terecht kwam of in slecht in de marge speelde. bathory hebben ze zeer weing aandacht gegeven (en celtic frost ook niet, alleen toen ze die cd's heruitgaven kregen ze enkele pagina's) maar die zijn wel nog steeds actief en hebben meer invloed gehad dan al die zogenaamde succes bands . dat is mij in de loop der jaren ook gaan storen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2003 19:53] |
|
quote: Heb jij hem welleens onvoldoendes zien geven aan hardcore bands? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 23-03-2003 19:48] |
|
quote: Yup. Vaak zat. Ik heb al jaren een abonnement. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-03-2003 19:50] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb me vandaag weereens verbaasd over hun slechte manier van recensie schijrven, leuk hoor dat ze nummers zus en zo en die en die spelen, maar doen ze het ook een beetje goed!!?? erg shallow alemaal. Verders weinig intressante interviews en wat moeten we in hemelsnaam nu met bands als lullacry stond trouwens in dat de guitarist van autumnal reaper overleden is aan kanker op 25 jarige leeftijd. (meneer de brugspringer stond er trouwens niet in, zal de deadline wel niet gehaald hebben *sorry heel gemene woordgrapjes zijn natuurlijk ongepast*) |
|
quote: idd! verder artiekelen die over het genre gaan, bijv een goed beschrijvend artikelen van een genre, geschiedenis etc etc. maar dat is wel een stuk moeilijker. en geen GOD SMACK en HED (PE) |
|
reviews van zm zijn over het algemeen ook om te janken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Ligt er ook erg aan wie hem schrijft |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Nee ik ben niet de beste reviewer hier btw je mag altijd eigen reviews op sturen hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-03-2003 1:02] |
|
quote:is dat zo? nee dank je... ik hou me liever bezig met zaken waar ik verstand van heb. bedankt voor de positieve recensie Enske Metaal trouwens [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 24-03-2003 1:09] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Het is Enske Metaal, en over een goede CD schrijven is ook altijd makkelijker. De aardschok heb ik nog niet zo vaak gelezen... en zo te horen mis ik er weinig aan |
|
allemaal flauwekul en prietpraat, het is gewoon een goed blad. Vorige maand stond Izegrim erin met een interview en dan ga je mij niet vertellen dat die majorÜbertrendy zijn... er staat misschien veel in wat niet mijn smaak is, maar he... het is wel metal dus waarom zou het niet in mogen staan? lees je het lekker niet. Ik lees trouwens ook meer spul zo van internet dan uit dat blad. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nou op een enkele uitzondering na vind ik het niet overdreven! Ik heb me ook regelmatig geergerd aan de recenties van Andre Verhuysen, maar ja de Billing Van DYNAMO was ook hopeloos de laatste paar jaar, ach ja er zaten altijd wel een paar aardige bands tussen, maar op de duitse festivals schijnen ze toch veel betere te weten wat metalheads willen horen1 |
|
quote: Verhuysen maakt het wel bont sinds hij weer terug is ja. Alle releases van Southern Lord krijgen standaard een onvoldoende. En je zegt het zelf al, het was wel overdreven... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-03-2003 12:09] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die Verhuysen moeten ze er gewoon uitflikkeren, die klets die hij af en toe uitkraamt slaat helemaal nergens op !! Hij heeft zijn momenten, maar die zijn zolang als ie er al werkt op één hand te tellen. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik vind 'm ook te duur, en er staan teveel kutbands in. Ik koop liever de Ablaze, dan krijg je er tenminste nog een cd bij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |