|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben Anthony v/d Berg en Rene Veerkamp nog steeds erg dankbaar |
|
Terrorizer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
HEUY!!!! Leuk om te lezen als je dagelijks een uur enkele reis in de trein zit. Om echt bands te leren kennen surf ik liever over myspace...dit jaar al een hele lading goede bands leren kennen en albums van aangeschaft..voornamelijk oost europese bands |
|
idd ter ontspanning in de trein is het ideaal. Myspace is idd een super fijn medium om nieuwe bands te leren kennen! Op een een bepaalde bandsite vind je toch wel weer snel andere bands van het zelfde genre en zo spreidt de olievlek. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: quote: Ako dacht ik dus ook, aan tegenover de smullers dus. Maar die "christenwinkel" kan ik niet verklaren, waar zit die dan Edit: met de albert heyn word neem ik aan de AH to go naast de spoorwegpolitie bedoelt? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2007 20:32] |
|
quote: Neen, je moet echt meer hoog cathrijnen inlopen. Je loopt die hal dus in langs de swirls enzo. Dan na de die chinese trekmuur, langs de abn amero (allemaal aan je rechterhand als je van cs afkomt). Direct na de abn ga je rechtsaf, kom je langs en bakkertje (met allerlei lekkere chocolaatjes in de vitrine) Dan loop je rechtdoor en zie je in de verte de ako. Je loopt er dus gewoon vanzelf in. Wanneer het toch stiekem je intresse heeft, zit de gristenenwinkel ergens halverwege dat gangetje aan de rechterkant. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
O daarja ik weet het alweer, was in de war met die zaak tegenover smullers dus, dat is ook een ako volgens mij |
|
quote:geen idee waar de smullers zit, maar daar voor bij de taxi standplaats is het iig een bruna. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: O dat is dus ook een bruna hehe. Smullers zit net voorbij de ingang naar de streekbussen. Aan de overkant (waar regelmatig straatnieuws verkopers staan zit een klein boek en tijdschrifen zaakje. Inderdaad recht achter de ingang van de taxistandplaats. Maar blijkbaar dus ook een bruna, verwarrend allemaal |
|
quote:hihihi. je kan niet alles hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zag in de aardschok van november op de eerste bladzijde een reclame staan voor een nieuw uitgekomen album van één of andere folk metal act die me wel leuk leek. Nu ben ik alleen de naam vergeten. Heeft iemand hem hier liggen en kan mij vertellen hoe het heette? Scheelt me weer een tripje naar de bruna. Het album heette geloof ik iets met 'raven' erin [Dit bericht is gewijzigd door evilreddysatan666 op 16-11-2007 21:59] dus |
|
Svartsot - Ravnenes Saga |
|
Danku. dus |
|
Ik ben op dit moment abonnee van Decibel Magazine uit Amerika, die lui kunnen WEL schrijven en t is nog goedkoper dan die Aars-schok ook! Ik bedoel maar , die stukjes van Onno Cro-mag, wie kijkt die na? heeft die gast uberhaupt ooit leren schrijven(/lezen)? |
|
En hij is gaaf Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ook fijn van Decibel dat ze de recensies gewoon online zetten t.o.v. de gruwel van een website die Aardschok heeft... |
|
Maar eens het januari-nummer gekocht. Met het nieuwe jaar hebben ze het blad ook een stuk duurder gemaakt, 4.95 Eur terwijl het vroeger 4.2 was.. Verlekkerd op dood metaal |
|
Daar kan je godverdomme bijna een kopje koffie van kopen, twaalf op jaarbasis zelfs. Mijn ondersteuning kunnen ze vergeten, de fascisten. |
|
weet iemand of de aardschok voor deze maand al verschenen is? |
|
quote: Die ligt altijd de laatste dinsdag vd maand in de kiosk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Attila, bedankt voor het omhoog schoppen van dit topic. Doet me er namelijk aan herinneren dat ik de nieuwe Rockhard even moet gaan halen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik heb een abo op aardschok en heb hem nog niet gehad denk dat ik hem zaterdag krijg en dan zal hij idd die week daarop los te koop zijn. see you at occultfest! |
|
Vandaag of morgen de nieuwe Terrorizer op de mat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waarom wil dit topic dat ik inlog op www.chickenhead.com? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |