IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : de Aardschok Vorige pagina | Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-10-2007 21:12 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 30 oktober 2007 21:00 schreef Cadaveria het volgende:
Reviews die kant nog wal raken en punten beoordelingen die nergens op slaan.

Hehehe, dat is blijkbaar van alle tijden. 20 jaar terug ofzo kreeg de eerste lp van cryptic slaughter een enorm laag cijfer en werd dus totaal afgekraakt. Ik dus rennen naar de platenwinkel en luisteren. Helemaal te gek. Kopen!

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-10-2007 21:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 30 oktober 2007 21:08 schreef Cadaveria het volgende:
Heb jij een abo op de Terrorizer?

Die zie/zag ik wel eens te koop liggen bij een platenzaak. edit: het blad dus, niet de abo, hehe. Goed blad!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 30-10-2007 21:13]

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-10-2007 21:13 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Uit het september nummer van 2005

"Blackmetalbands heb je in alles soorten en maten. Naast een overheersende Scandinavische scene, blaast Polen ook een aardig deuntje mee. Bands als Vader en Behemoth...."

Ik bedoel.......

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-10-2007 21:14]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 21:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:12 schreef Wansmaak het volgende:
Hehehe, dat is blijkbaar van alle tijden. 20 jaar terug ofzo kreeg de eerste lp van cryptic slaughter een enorm laag cijfer en werd dus totaal afgekraakt. Ik dus rennen naar de platenwinkel en luisteren. Helemaal te gek. Kopen!
Ik heb me verbaast over het commentaar over de nieuwe exodus. Heb je hem uberhaupt wel geluisterd

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-10-2007 21:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:08 schreef Cadaveria het volgende:
Heb jij een abo op de Terrorizer?
Niet meer maar ik krijg de nieuwe wel opgestuurd omdat twee mensen van Terrorizer met ons mee zijn gereisd door Engeland voor een verslagje.

Vind Terrorizer wel stukken beter dan Aardschok met vaak interessante interviews maar ik hou niet zo van de manier waarop geschreven word. Ze gebruiken teveel 'Engels' Engels in plaats van makkelijk leesbaar Engels waardoor lange lappen tekst niet gemakkelijk weg te werken zijn (kan ook aan mij liggen haha). Maar buiten dat weten ze tenminste wel meestal waar ze het over hebben, dit in tegenstelling tot Aardschok die misser na misser maakt.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 21:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:13 schreef Wansmaak het volgende:
Die zie/zag ik wel eens te koop liggen bij een platenzaak. edit: het blad dus, niet de abo, hehe. Goed blad!
Snap ik. Welke platenzaak? Veenendaal zeker

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2007 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:12 schreef Wansmaak het volgende:
Nha, lezers vergeten wel eens dat de onderbouwde mening van de reviewer wel eens compleet anders kan zijn dan de mening van luisteraar zelf.

maar goed, de reviews in de Aardschok waren niet van dien nivo dat ze de status verdienen die ze hebben imho. Maar goed, er zijn meer bladen die jarenlang gedraaid hebben waarbnij ik me tenenkrommend afvroeg waarom iemand zo dom kon zijn daar geld aan uit te geven.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-10-2007 21:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 30 oktober 2007 21:14 schreef Cadaveria het volgende:
Snap ik. Welke platenzaak? Veenendaal zeker

Ja, session had 'em liggen, maar die winkel is er dus niet meer, misschien dat ze 'em in ede nog wel hebben.

Ik zag 'em ook altijd wel in die winkel in arnhem liggen, dolhouse heet die tent geloof ik?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-10-2007 21:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niet meer maar ik krijg de nieuwe wel opgestuurd omdat twee mensen van Terrorizer met ons mee zijn gereisd door Engeland voor een verslagje.

Vind Terrorizer wel stukken beter dan Aardschok met vaak interessante interviews maar ik hou niet zo van de manier waarop geschreven word. Ze gebruiken teveel 'Engels' Engels in plaats van makkelijk leesbaar Engels waardoor lange lappen tekst niet gemakkelijk weg te werken zijn (kan ook aan mij liggen haha). Maar buiten dat weten ze tenminste wel meestal waar ze het over hebben, dit in tegenstelling tot Aardschok die misser na misser maakt.
je moet het ook niet bezopen lezen.

Fuck the world and fuck you

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-10-2007 21:17 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 30 oktober 2007 21:15 schreef Jenje het volgende:
Nha, lezers vergeten wel eens dat de onderbouwde mening van de reviewer wel eens compleet anders kan zijn dan de mening van luisteraar zelf.

Hij vond het iig teringherrie. En dat klopt wel. Wel gave teringherrie, maar dat vond ik dus.

Hub de Gallier
Posted 30-10-2007 21:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, zelfs nuchter vind ik sommige artikelen moeilijk

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 21:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:14 schreef Hub de Gallier het volgende:

Ik zat er over na te denken om een abo te nemen. Is gewoon fijn om een magazine de trein mee in te nemen en op je gemak daar door te bladeren.

Ik snap je wat betreft die schrijfstijl. Doordat ik tegenwoordig veel engelse literatuur lees, merk ik dat ik die artikelen een stuk makkelijker doorkam. Om de Terrorizer uit te lezen heb ik ook wel bijna 3 weken gedaan, telkens weer wat uitplukken en lezen. De aardschok heeft ook zo'n laag gehalte aan interessante bands (imo dan) dat ik dat ding na een paar uur al uit heb.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 21:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:16 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, session had 'em liggen, maar die winkel is er dus niet meer,
ja, een vriendinnetje van mij werkte daar vroeger

quote:
misschien dat ze 'em in ede nog wel hebben.

Ik zag 'em ook altijd wel in die winkel in arnhem liggen, dohouse heet die tent geloof ik?
Kan ik beter een abo nemen dan steeds die kant op te karren voor een blad

Hub de Gallier
Posted 30-10-2007 21:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:20 schreef Cadaveria het volgende:
Ik zat er over na te denken om een abo te nemen. Is gewoon fijn om een magazine de trein mee in te nemen en op je gemak daar door te bladeren.

Ik snap je wat betreft die schrijfstijl. Doordat ik tegenwoordig veel engelse literatuur lees, merk ik dat ik die artikelen een stuk makkelijker doorkam. Om de Terrorizer uit te lezen heb ik ook wel bijna 3 weken gedaan, telkens weer wat uitplukken en lezen. De aardschok heeft ook zo'n laag gehalte aan interessante bands (imo dan) dat ik dat ding na een paar uur al uit heb.
Klopt, ik heb de Aardschok al na 5 minuten uit vanwege het hoge gehalte aan interessante artikelen haha

Nou moet ik wel ook toegeven dat ik nog maar nauwelijks interviews lees welke door anderen zijn geschreven. Het enige echte interessante van andere bladen vind ik tourreports van bands die ik zelf persoonlijk ken. Zo'n verslagen zijn altijd wel leuk

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 21:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind het wel leuk om reviews van concerten te lezen waar ik zelf bij ben geweest. Sommige in nevel gehulde herinneringen kunnen dan ineens weer boven komen. En als het een gaaf optreden is het zo;n fijn moment om weer ff terug te dromen! Maar jah. moet het wel goed geschreven zijn.

Hub de Gallier
Posted 30-10-2007 21:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Concertverslagen lees ik bijna nooit. Iedereen heeft toch een andere mening heb ik gemerkt en meestal heb ik een totaal andere mening dan anderen en dan erger ik me toch alleen maar een het artikel omdat ik vind dat het onredelijk is geschreven

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2007 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, van de bar af ziet het er toch weer anders uit he

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-10-2007 21:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:05 schreef Hub de Gallier het volgende:

In de komende Terrorizer komt een klein 3 paginas tellend tourverslag van de Enslaved/Keep of Kalessin tour

Cool

Hub de Gallier
Posted 30-10-2007 21:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 21:35 schreef Jenje het volgende:
Ja, van de bar af ziet het er toch weer anders uit he
Da's waar hehehehe

Maarre, als het om bands gaat die ik echt graag wil zien dan hou ik me in en geniet ik van het concert ipv me vol te laten lopen (gelukkig heb ik bijna alle goeie bands al gezien ).

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2007 22:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Elke laatste dinsdag vd maand spurt ik weer naarstig naar de kiosk om em voordat ik klaar ben met schijten alweer uitgelezen te hebben

Toch heeft dit blad de meeste recensies per uitgave dan welk ander blad; volgens mij missen ze nauwelijks nog metal releases (itt vroeger; ik noem Dance of december souls, The death of art en Reign in blood).

Overigens schijt de Mindview ook heeeerlijk weg

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2007 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer dat de drukinkt afgeeft ...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-10-2007 22:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 22:17 schreef Mutilator het volgende:
Elke laatste dinsdag vd maand spurt ik weer naarstig naar de kiosk om em voordat ik klaar ben met schijten alweer uitgelezen te hebben

Toch heeft dit blad de meeste recensies per uitgave dan welk ander blad; volgens mij missen ze nauwelijks nog metal releases (itt vroeger; ik noem Dance of december souls, The death of art en Reign in blood).

Overigens schijt de Mindview ook heeeerlijk weg
Ik neem de terrorizer wel een x voor je mee.. Mits hij alleen op je kamer BLIJFT!!

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 30-10-2007 22:30 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Koop het sinds een half jaar ook elke maand, zit veeeel brol tussen , maar telkens zit er wel een leuke review of interview tussen van een band die me interesseer. Het beste blad dat ik kan vinden hier in de boekhandel, ziet er ook beter uit dan rock tribune.

Verlekkerd op dood metaal

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 30-10-2007 22:51 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 22:17 schreef Mutilator het volgende:
Toch heeft dit blad de meeste recensies per uitgave dan welk ander blad; volgens mij missen ze nauwelijks nog metal releases ..

Dus het gaat bij jou om de kwantiteit?

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2007 22:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 oktober 2007 22:51 schreef Naturens Galleri het volgende:
Dus het gaat bij jou om de kwantiteit?

Voor het bijhouden wat er zoal allemaal uitkomt; het is nogal wat en dan nog mis ik veel (al dat talent waar jij bijv mee aankomt lol!) bij de recensies zelf is het natuurlijk tussen de regels doorlezen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com