|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die zie/zag ik wel eens te koop liggen bij een platenzaak. edit: het blad dus, niet de abo, hehe. Goed blad! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 30-10-2007 21:13] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Uit het september nummer van 2005 "Blackmetalbands heb je in alles soorten en maten. Naast een overheersende Scandinavische scene, blaast Polen ook een aardig deuntje mee. Bands als Vader en Behemoth...." Ik bedoel....... [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-10-2007 21:14] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik heb me verbaast over het commentaar over de nieuwe exodus. Heb je hem uberhaupt wel geluisterd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Niet meer maar ik krijg de nieuwe wel opgestuurd omdat twee mensen van Terrorizer met ons mee zijn gereisd door Engeland voor een verslagje. Vind Terrorizer wel stukken beter dan Aardschok met vaak interessante interviews maar ik hou niet zo van de manier waarop geschreven word. Ze gebruiken teveel 'Engels' Engels in plaats van makkelijk leesbaar Engels waardoor lange lappen tekst niet gemakkelijk weg te werken zijn (kan ook aan mij liggen haha). Maar buiten dat weten ze tenminste wel meestal waar ze het over hebben, dit in tegenstelling tot Aardschok die misser na misser maakt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Snap ik. Welke platenzaak? Veenendaal zeker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nha, lezers vergeten wel eens dat de onderbouwde mening van de reviewer wel eens compleet anders kan zijn dan de mening van luisteraar zelf. maar goed, de reviews in de Aardschok waren niet van dien nivo dat ze de status verdienen die ze hebben imho. Maar goed, er zijn meer bladen die jarenlang gedraaid hebben waarbnij ik me tenenkrommend afvroeg waarom iemand zo dom kon zijn daar geld aan uit te geven. |
|
quote: Ja, session had 'em liggen, maar die winkel is er dus niet meer, misschien dat ze 'em in ede nog wel hebben. Ik zag 'em ook altijd wel in die winkel in arnhem liggen, dolhouse heet die tent geloof ik? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:je moet het ook niet bezopen lezen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij vond het iig teringherrie. En dat klopt wel. Wel gave teringherrie, maar dat vond ik dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehehe, zelfs nuchter vind ik sommige artikelen moeilijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zat er over na te denken om een abo te nemen. Is gewoon fijn om een magazine de trein mee in te nemen en op je gemak daar door te bladeren. Ik snap je wat betreft die schrijfstijl. Doordat ik tegenwoordig veel engelse literatuur lees, merk ik dat ik die artikelen een stuk makkelijker doorkam. Om de Terrorizer uit te lezen heb ik ook wel bijna 3 weken gedaan, telkens weer wat uitplukken en lezen. De aardschok heeft ook zo'n laag gehalte aan interessante bands (imo dan) dat ik dat ding na een paar uur al uit heb. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ja, een vriendinnetje van mij werkte daar vroeger quote:Kan ik beter een abo nemen dan steeds die kant op te karren voor een blad Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Klopt, ik heb de Aardschok al na 5 minuten uit vanwege het hoge gehalte aan interessante artikelen haha Nou moet ik wel ook toegeven dat ik nog maar nauwelijks interviews lees welke door anderen zijn geschreven. Het enige echte interessante van andere bladen vind ik tourreports van bands die ik zelf persoonlijk ken. Zo'n verslagen zijn altijd wel leuk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind het wel leuk om reviews van concerten te lezen waar ik zelf bij ben geweest. Sommige in nevel gehulde herinneringen kunnen dan ineens weer boven komen. En als het een gaaf optreden is het zo;n fijn moment om weer ff terug te dromen! Maar jah. moet het wel goed geschreven zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Concertverslagen lees ik bijna nooit. Iedereen heeft toch een andere mening heb ik gemerkt en meestal heb ik een totaal andere mening dan anderen en dan erger ik me toch alleen maar een het artikel omdat ik vind dat het onredelijk is geschreven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, van de bar af ziet het er toch weer anders uit he |
|
quote: Cool |
|
quote:Da's waar hehehehe Maarre, als het om bands gaat die ik echt graag wil zien dan hou ik me in en geniet ik van het concert ipv me vol te laten lopen (gelukkig heb ik bijna alle goeie bands al gezien ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Elke laatste dinsdag vd maand spurt ik weer naarstig naar de kiosk om em voordat ik klaar ben met schijten alweer uitgelezen te hebben Toch heeft dit blad de meeste recensies per uitgave dan welk ander blad; volgens mij missen ze nauwelijks nog metal releases (itt vroeger; ik noem Dance of december souls, The death of art en Reign in blood). Overigens schijt de Mindview ook heeeerlijk weg The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jammer dat de drukinkt afgeeft ... |
|
quote:Ik neem de terrorizer wel een x voor je mee.. Mits hij alleen op je kamer BLIJFT!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Koop het sinds een half jaar ook elke maand, zit veeeel brol tussen , maar telkens zit er wel een leuke review of interview tussen van een band die me interesseer. Het beste blad dat ik kan vinden hier in de boekhandel, ziet er ook beter uit dan rock tribune. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: Dus het gaat bij jou om de kwantiteit? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Voor het bijhouden wat er zoal allemaal uitkomt; het is nogal wat en dan nog mis ik veel (al dat talent waar jij bijv mee aankomt lol!) bij de recensies zelf is het natuurlijk tussen de regels doorlezen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |