![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja als de Aardschok iets kut vind is het meestal goed ![]() ![]() |
|
Nou zit iedereen hier wel kritiek te leveren op de schrijfstijl van de Aardschok mensen maar heeft iemand van jullie wel eens geprobeerd om zichzelf door een Terrorizer review te worstelen? Die gasten gebruiken alleen maar superlatieven en geen normale termen. Redelijk goed voorbeeld: "After an uncertain few years, West Yorkshire's mightiest tragedians came back doing what they do best - wallowing in elegant despair, wringing out their sorrow in vast, lovelorn epics, at once intensely personal and cinematically grandiose, tugging the heart strings with a blend of charged dynamics, weighty atmospherics and sombre melodies." WAT???!!! Dit blijkt dus over My dying bride te gaan. Go figure. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik vind het goed te volgen hoor. Wel een kutreview trouwens; bovenstaande gaat niet over de muziek, maar over de emoties van de reviewer, en daar is niemand in geïnteresseerd behalve hijzelf. Hij zit gewoon een beetje te masturberen over hoeveel gothic termen hij wel niet kan bedenken. Nee, lees die reviews op http://www.anus.com/metal eens, dat is pas 'heavy shit'... maar wel veel beter (zegt meer over de muziek). ![]() |
|
Ik zet het maar in dit topic: wie kent het Duitse Magazine "Lärmbelästigung"? www.laermbelaestigung.net Het lijkt me een iets stabieler blad dan de Ablaze (ik wacht nog op het mei t/m september nummer ![]() [edit] de nieuwe Ablaze staat voor 20 september momenteel. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-09-2002 19:49] ![]() |
|
quote: Ja,maar 4 euro is nog goedkoop dan,als je andere metalzines bekijkt,denk ik. Noppe ![]() |
|
quote: Inderdaad,velen zijn cof-fan,ik dus ook. Maar ik ga vooral akkoord met je wanneer je zegt dat het zo soft is geworden,alle pagina's voor de recensies handelen over niet metal-bands,allez meestal toch! Noppe ![]() |
|
quote: nee,je schrijft het als volgt, abonnement! Noppe ![]() |
|
1. Die drie posts had je in één post kunnen zetten. 2. Aangaande de 3e post: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-09-2002 12:16] ![]() |
|
quote: Ja,ok,maar ik had nog geen enkele post gelezen en ze dus gewoon beantwoord in de volgorde dak ze zag. En aangaande de 3e post, ![]() Noppe ![]() |
|
quote: *applaus*. Ben je toevallig familie van Frank Zappa? Die dacht er net zo over. ![]() |
|
Als jullie het dan allemaal zo goed weten wat de doorsnee recensent in dit land fout doet, waarom dan zelf geen blad maken. Gezien de reacties hier is er duidelijk een markt voor. ![]() |
|
quote: Omdat het geld kost, omdat toch iedereen weer andere meningen over de recensisten hebben, en check het ZM-zine topic... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Precies, ik lees ook liever de Ablaze of Nordic Vision, maar de aardschok vermaak ik me ook wel mee. Immortal Pride ![]() |
|
quote:nordic vision? is dat een blad wat je in nederland kan verkrijgen? slayer tiete grolsch ![]() |
|
Ik zweer bij The Abyss. ![]() ![]() |
|
' Omdat het geld kost, omdat toch iedereen weer andere meningen over de recensisten hebben, en check het ZM-zine topic...' "k zal eens ff kieken. Maar voor verandering ten goede moet je wat over hebben. Aan de zijlijn staan kankeren en daarna weer op je luie reet gaan zitten is is te makkelijk. ![]() |
|
quote: Tja, zo kan ik ook natuurlijk: "heb je kritiek? Doe het dan lekker zelf" DAT is te makkelijk ![]() |
|
En wat is jouw alternatief? Veel underground zines en bladen zijn ontstaan uit onvrede met het aanbod van bladen als (bijvoorbeeld)Aardschok en Metal Hammer. Gemaakt door gasten die ook kankerden, maar de moed hebben om er zelf wat aan te doen. ![]() |
|
Alwetende Storthoop Alschetende Strondhoop ![]() slayer tiete grolsch ![]() |
|
De Aardschok zelf is meer dan 20 jaar geleden ontstaan, omdat er simpel weg nog geen metal bladen bestonden, en ze zijn sinds die tijd gegroeid en proffesioneler geworden niks mis mee mijns inziens. ![]() |
|
' Alwetende Storthoop Alschetende Strondhoop ' Ah gossie, bij gebrek aan argumenten dan maar zo reageren? Wat een zwaktebod. ![]() |
|
niet flamen! ![]() |
|
[off-topic geneuzel] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 15-09-2002 20:03] slayer tiete grolsch ![]() |
|
quote: Sorry, ik reageer wel op een heeeeel oude post... Zoiets is dus wel koel vind ik. Ik vind Veerkamp dus echt de tofste reviewer. Ik lees altijd eerst zijn stukkies uit de Aarsschok! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |