IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : de Aardschok Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-01-2002 21:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat klopt ook wel ja. Als zij een CD kut vinden (Bijvoorbeeld Antaeus - Cut your flesh.... ) dan geven ze ook absoluut geen objectieve review:

Nee.. meneer Veerkamp vond het nodig om te grappen. In de review kwam de muziek absoluut niet aan woord, "alleen dat hij een rolberoerte kreeg omdat het lachwekkend klonk". Sja... zo trek je geen lezers...

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-01-2002 21:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

tsja als de Aardschok iets kut vind is het meestal goed vaag blad

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-01-2002 21:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Nou zit iedereen hier wel kritiek te leveren op de schrijfstijl van de Aardschok mensen maar heeft iemand van jullie wel eens geprobeerd om zichzelf door een Terrorizer review te worstelen? Die gasten gebruiken alleen maar superlatieven en geen normale termen.

Redelijk goed voorbeeld:
"After an uncertain few years, West Yorkshire's mightiest tragedians came back doing what they do best - wallowing in elegant despair, wringing out their sorrow in vast, lovelorn epics, at once intensely personal and cinematically grandiose, tugging the heart strings with a blend of charged dynamics, weighty atmospherics and sombre melodies."

WAT???!!!

Dit blijkt dus over My dying bride te gaan. Go figure.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2002 22:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 21:58 schreef XnegativeX het volgende:
Redelijk goed voorbeeld:
"After an uncertain few years, West Yorkshire's mightiest tragedians came back doing what they do best - wallowing in elegant despair, wringing out their sorrow in vast, lovelorn epics, at once intensely personal and cinematically grandiose, tugging the heart strings with a blend of charged dynamics, weighty atmospherics and sombre melodies."

WAT???!!!

Dit blijkt dus over My dying bride te gaan. Go figure.

Ik vind het goed te volgen hoor. Wel een kutreview trouwens; bovenstaande gaat niet over de muziek, maar over de emoties van de reviewer, en daar is niemand in geïnteresseerd behalve hijzelf. Hij zit gewoon een beetje te masturberen over hoeveel gothic termen hij wel niet kan bedenken.

Nee, lees die reviews op http://www.anus.com/metal eens, dat is pas 'heavy shit'... maar wel veel beter (zegt meer over de muziek).

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-09-2002 19:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik zet het maar in dit topic: wie kent het Duitse Magazine "Lärmbelästigung"?

www.laermbelaestigung.net

Het lijkt me een iets stabieler blad dan de Ablaze (ik wacht nog op het mei t/m september nummer ), de bands die erin staan zijn ook wat bekender dan die die in de Ablaze staan, maar niet vergelijkbaar met bands die door de Aardschok gerecenseerd worden.

[edit] de nieuwe Ablaze staat voor 20 september momenteel.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-09-2002 19:49]

Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 10:51 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2001 18:48 schreef ikke het volgende:
ik koop hem nu ruim 3 jaar en hij is nu zeker 4x verhoogd dus ik vind best dat je gelijk hebt

Ja,maar 4 euro is nog goedkoop dan,als je andere metalzines bekijkt,denk ik.

Noppe

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 10:56 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2001 15:04 schreef XnegativeX het volgende:
Mijn menig over de Aardschok: Ik vind het nogsteeds een goed blad om de nieuwse cd's uit te halen (recenties). Maar de recenties kloppen de laatste tijd lang niet allemaal meer. Natuurlijk is het wat commercieeler maar wat is commercieel? Ik bedoel...als Cradle of filth op de voorkant staat krijg ik jeuk maar ik denk dat velen van jullie COF geweldig vinden. Maar zo'n blad moet ook mensen trekken om het te kopen. Vandaar de populaire bands. Het enige wat me de laatste tijd ECHT stoort is de aanwezigheid van de vele NIET metal bands en AOR bands. Zoals het 2 pagina lange Black crows interview. Mijn tip: geef dan een appart magazine uit voor die shit want dat heeft nix tot weinig met metal te maken.

Inderdaad,velen zijn cof-fan,ik dus ook. Maar ik ga vooral akkoord met je wanneer je zegt dat het zo soft is geworden,alle pagina's voor de recensies handelen over niet metal-bands,allez meestal toch!

Noppe

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 11:01 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 8:25 schreef TNightmare het volgende:
Jep...

nee,je schrijft het als volgt, abonnement!

Noppe

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-09-2002 12:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

1. Die drie posts had je in één post kunnen zetten.

2. Aangaande de 3e post:

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-09-2002 12:16]

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 12:18 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 12:16 schreef TNightmare het volgende:
1. Die drie posts had je in één post kunnen zetten.

2. Aangaande de 3e post:

Ja,ok,maar ik had nog geen enkele post gelezen en ze dus gewoon beantwoord in de volgorde dak ze zag. En aangaande de 3e post, zou ik zeggen!!!!!!

Noppe

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 15-09-2002 14:52 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2001 17:55 schreef SheRa het volgende:
[offtopic]Hmm, beetje moeilijk uit te leggen misschien. Ik zal het proberen.

Ik zie de media in het algemeen als pure indoctrinatie. (de Aardschok niet zo zeer, maar ja, media is media) In de krant, op tv, ze laten alleen maar dat zien wat vantevoren zorgvuldig geselecteerd wordt... en ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet belangrijk vind.

Verder is het mijn streven alles zelf te ontdekken. Ik wil niet gevoerd worden met veronderstelde waarheden, en zien dat de massa zich daar hersenloos bij aansluit, met het gevaar er zelf ook in te trappen.

Okee, poging mislukt denk ik, dit is weer eens zeer vaag... [/offtopic]

*applaus*. Ben je toevallig familie van Frank Zappa? Die dacht er net zo over.

Alwetende Storthoop
Usericon van Alwetende Storthoop
Posted 15-09-2002 19:28 by Alwetende Storthoop Wijzig reactieProfiel van Alwetende StorthoopQuote dit bericht

Als jullie het dan allemaal zo goed weten wat de doorsnee recensent in dit land fout doet, waarom dan zelf geen blad maken. Gezien de reacties hier is er duidelijk een markt voor.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-09-2002 19:30 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 september 2002 19:28 schreef Alwetende Storthoop het volgende:
Als jullie het dan allemaal zo goed weten wat de doorsnee recensent in dit land fout doet, waarom dan zelf geen blad maken. Gezien de reacties hier is er duidelijk een markt voor.

Omdat het geld kost, omdat toch iedereen weer andere meningen over de recensisten hebben, en check het ZM-zine topic...

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 15-09-2002 19:32 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2001 11:27 schreef NecRomantica het volgende:
ik vin Aardschok best leuk, maar Ablaze is beter.
Jammer genoeg is het duits

Precies, ik lees ook liever de Ablaze of Nordic Vision, maar de aardschok vermaak ik me ook wel mee.

Immortal Pride

grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 15-09-2002 19:35 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 19:32 schreef Falkh het volgende:
Precies, ik lees ook liever de Ablaze of Nordic Vision, maar de aardschok vermaak ik me ook wel mee.
nordic vision? is dat een blad wat je in nederland kan verkrijgen?

slayer tiete grolsch

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-09-2002 19:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zweer bij The Abyss.

Alwetende Storthoop
Posted 15-09-2002 19:50 by Alwetende Storthoop Wijzig reactieProfiel van Alwetende StorthoopQuote dit bericht

' Omdat het geld kost, omdat toch iedereen weer andere meningen over de recensisten hebben, en check het ZM-zine topic...'

"k zal eens ff kieken. Maar voor verandering ten goede moet je wat over hebben. Aan de zijlijn staan kankeren en daarna weer op je luie reet gaan zitten is is te makkelijk.

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 15-09-2002 19:53 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 19:50 schreef Alwetende Storthoop het volgende:
' Omdat het geld kost, omdat toch iedereen weer andere meningen over de recensisten hebben, en check het ZM-zine topic...'

"k zal eens ff kieken. Maar voor verandering ten goede moet je wat over hebben. Aan de zijlijn staan kankeren en daarna weer op je luie reet gaan zitten is is te makkelijk.

Tja, zo kan ik ook natuurlijk: "heb je kritiek? Doe het dan lekker zelf"

DAT is te makkelijk

Alwetende Storthoop
Posted 15-09-2002 19:56 by Alwetende Storthoop Wijzig reactieProfiel van Alwetende StorthoopQuote dit bericht

En wat is jouw alternatief? Veel underground zines en bladen zijn ontstaan uit onvrede met het aanbod van bladen als (bijvoorbeeld)Aardschok en Metal Hammer. Gemaakt door gasten die ook kankerden, maar de moed hebben om er zelf wat aan te doen.

grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 15-09-2002 19:57 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

Alwetende Storthoop

Alschetende Strondhoop

slayer tiete grolsch

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-09-2002 19:58 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De Aardschok zelf is meer dan 20 jaar geleden ontstaan, omdat er simpel weg nog geen metal bladen bestonden, en ze zijn sinds die tijd gegroeid en proffesioneler geworden niks mis mee mijns inziens.

Alwetende Storthoop
Posted 15-09-2002 19:59 by Alwetende Storthoop Wijzig reactieProfiel van Alwetende StorthoopQuote dit bericht

' Alwetende Storthoop

Alschetende Strondhoop '

Ah gossie, bij gebrek aan argumenten dan maar zo reageren? Wat een zwaktebod.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 15-09-2002 20:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

niet flamen!

grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 15-09-2002 20:01 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

[off-topic geneuzel]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 15-09-2002 20:03]

slayer tiete grolsch

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-09-2002 20:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 januari 2002 21:47 schreef Snagger het volgende:
Dat klopt ook wel ja. Als zij een CD kut vinden (Bijvoorbeeld Antaeus - Cut your flesh.... ) dan geven ze ook absoluut geen objectieve review:

Nee.. meneer Veerkamp vond het nodig om te grappen. In de review kwam de muziek absoluut niet aan woord, "alleen dat hij een rolberoerte kreeg omdat het lachwekkend klonk". Sja... zo trek je geen lezers...

Sorry, ik reageer wel op een heeeeel oude post...

Zoiets is dus wel koel vind ik. Ik vind Veerkamp dus echt de tofste reviewer. Ik lees altijd eerst zijn stukkies uit de Aarsschok!

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com