|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat ie nu maandag uitkomt, maar IK WIL HEM NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! |
|
Ik heb hem gehoord...VEEL te poppy voor mijn smaak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik houd wel van poppy metal. Dus nu wil ik m zeker NU. |
|
Heb hem nog niet gehoord, dus ik heb er nog geen mening over. Ben wel benieuwd, overigens..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Volgens mij komt ie pas 1 oktober. Ben erg benieuwd. No regrets and no remorse... |
|
Hmmm ik heb gister (vrijdag) kaarten gehaald voor Anathema in Metropool, en die gast had de CD al in de winkel liggen (Plato, Enschede) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ja, ik heb hem hier ook al gesignaleerd. |
|
ik heb overigens niet de moeite genomen om hem te luisteren, had ik vandaag willen doen, maar aangezien Plato over 10 minuten dichtgaat, en ik me nog moet aankleden zal dat niet gaan lukken... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb hem gisteren zelfs in mijn klauwen gehad, maar ik zag de nieuwe Kreator liggen en die ging natuurlijk voor! |
|
Maar... waarom heb ik m dan nog nergens gezien??? |
|
omdat U niet in Enschede woont :p Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
En niet in Epe! |
|
Maarre... nu heb ik m wel!!!!! Hij is op het eerste zicht echt vreemd, klinkt nogal britpop achtig in feite, maar natuurlijk nog steeds op z'n anathema's, maar ik vind die CD zo goed!!!!!!! Vooral het nummer "A Fine Day To Exit", wat helemaal hun sound is, en verder ook "Leave No Trace" en "Underworld", waaaaahw, ikke helemaal happy... of net niet, want hij klinkt nogal down. Edit: Typfouten [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-10-2001 12:38] |
|
heb 'm inmiddels ook, maar nog maar 1x beluisterd. Klinkt idd nog erg vreemd. Ik zal hem eerst eens een paar keer draaien voordat ik mijn verdere mening geef. No regrets and no remorse... |
|
quote: Is dat het 7e nummer? Die vond ik tenminste heel goed. No regrets and no remorse... |
|
Da's het achtste, maar het zevende, Panic, is ook heel goed! |
|
quote: Britpop? Dan weet ik genoeg. |
|
Nix britpop-achtig!! Maar wel weer anders dan eerst. Ik vind hem wel goed (heb pas 3 keer gehoord dus specifieker kan ik nog niet uitwijden) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
De nieuwe Blur schijnt ook heel erg Anathema-achtig te klinken. Britpop? Neeeeee hoor... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, ik zal dat ding ook wel een keer aanschaffen aangezien ik Alternative 4 en Judgement extreem goeie platen vind. Stukken beter dan de oude Anathema. |
|
Hmmm meningen zijn nog wel iets verdeeld dus... Dan ga ik hem eerst zelf luisteren morgen..... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Op 3 oktober 2001 23:47 schreef Vargen666 het volgende: Hmm, ik zal dat ding ook wel een keer aanschaffen aangezien ik Alternative 4 en Judgement extreem goeie platen vind. Stukken beter dan de oude Anathema. da vinnik dus ook! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Heb zojuist een stukje gehoord Was er niet echt kapot van, maar Anathema heeft die nare eigenschap dat je em vaker moet horen. |
|
Hmm ik heb 'm nog steeds niet geluisterd... kom er steeds niet aantoe... misschien van 't weekend wel Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Zoiets heet diepgang. Daar hebben wel meer goeie bands last van... |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |