|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Om kleren te kopen? |
|
ik wil dat hele gave jezus truitje met die bewitched bijlen en ik wil dat die niet meer 80 pleuro is. |
|
quote: Argh, ik HAAT kleren kopen ok. Ik wil gewoon dat iemand me een trip naar Noorwegen betaalt zodat iedereen verlost is van mijn gezaag. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Kleren kopen is leuk Ik wil best nog een keer kleren kopen, maar dan ga ik vast wéér 300 euro uitgeven, en da's te duur. "Mensch, durf te leven" . |
|
quote: Mag ik mee naar Noorwegen |
|
Ik wil ook nog wel wat; dat er morgenochtend bij me aangebeld wordt met de mededeling dat ik met het staatslot dat ik vandeweek heb gekocht (je weet maar nooit)de 20 miljoen euro heb gewonnen en dat het maandag op mijn rekening gestort wordt. Daarnaast zou ik zo graag de discipline eens op willen kunnen brengen om die PC gewoon eens om een uurtje of 10 uit te gooien en eens op tijd mijn nest in duik zodat ik morgen eens niet met een sjacherijnige harses door de supermarkt schuifel... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Sorry to burst your bubble,trekking van de staatslotery is pas op 19e... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Doen en laten wat ik zelf wil |
|
Ik wil eigen woonruimte in Groningen en wel nu!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Haal een kartonnen doos bij de AH ... |
|
Is misschien niet nodig...kan misschien wat krijgen in het centrum, maar da's nog even afwachten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik wil ook dat je die krijgt! |
|
Ik wil een kind. mvg wk10 |
|
quote: waarom in hemelsnaam? edit: met een kind kun je dit: "Interesses / hobbies: slapen, uitrusten, lekker niets doen en pauzeren." wel vergeten. hoe oud ben je eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 23-08-2003 20:34] |
|
quote: wat kan u toch ongelooooooofelijk ouwehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeren. Loop je altijd iedereen zo af te zeiken of is het gewoon gemakkelijk om over het net hoog op te lopen doen. mvg wk10 |
|
quote: het was maar een vraag hoor, puur intresse.. sorry hoor |
|
hertentamens halen, over een aantal jaren afstuderen en een goeie baan bemachtigen met een prima salaris en een mooie auto. Dan ook nog is een mooi vrouwtje erbij. Maar willen is niet per definitie krijgen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: tis niets, ik verveel me ook soms. mvg wk10 |
|
quote: Ik wil dat jij geen kind krijgt. this user is dead |
|
quote: vriendelijk van je. mvg wk10 |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
een kasteel kopen in zuid europa en daar een dikke vette studio in bouwen en een concertzaaltje en een fatsoenlijke repetitieruimte MET airco wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Slapen .. uitslapen...lang slapen Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
dat Nad de kleppert een keer houd en dat de pics dit weekend lukken ondanks de wastedheid AARGHHH |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |