|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hé Marcel, ik heb gehoord dat jij arrogant was. Touché, pussycat! |
|
Ik dacht ook zoiets. mvg wk10 |
|
quote: Aan wie of om wie? enne Waarom? Zijn zij niet waardig? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Zoiets als een vrouw/vriendin? Ja... dat wil bijna elke vrijgezelle man wel FREEZE |
|
Half zo goed kunnen spelen als Marcel. Maar ja, ik ben te lui. Touché, pussycat! |
|
quote: Hmmm, ik ken jou niet maar ik heb toch je beide kanten gezien. Voor mij ben je die normale gozer die op het podium staat . Maar ik hoef ook niet speciaal te zijn ofzo (fuck, wat is dit moeilijk uit te leggen). Laat ik het zo zeggen, ik wil dat mensen oprecht huilen op mijn begravenis en dat een select groepje mij nog jaren later zal herinneren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat ik gisterenavond nog eens kan meemaken om mijn gedrag aan te passen, zodat ik vanavond weer naar hetzelfde café durf te gaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Je moet je gewoon van te voren weer helemaal plat zuipen. Dan maakt het je niet meer uit wat mensen in dat cafe van je denken. Probleem opgelost. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOL Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hierover ken ik een toepasselijk mopje..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jaaa, ik wacht....? Oh ok, ik heb het gewoon weer niet door..hihi [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 29-11-2003 16:18] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik wil m'n meis hier |
|
Er komt een blonde dame een kroeg in. Ze bestelt een pils en valt direkt achterover op tafel. De heren nemen ervan en gaan er allemaal overheen. Volgende dag is het alweer wat drukker in de kroeg. Tafereel van een dag eerder wordt herhaald. Derde dag loopt de dame haar kroeg binnen en er staat alvast een pils klaar. Zij neemt hem niet aan en zegt: 'Doe mij maar water, van pils krijg ik pijn in me kutje.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jawel hoor...Ik ging even douchen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En aan zo'n mop moet jij dan spontaan denken? Da's wel totaal ongerelateerd he. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ja ik heb nu eenmaal een zieke geest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmm.. Voor mij klinkt dat alsof je onzeker bent, en zelf niet weet waar je goed/speciaal in bent. Alsof je veel bevestiging nodig hebt van anderen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Onzeker ben ik inderdaad. Maar het interesseert me over het algemeen niet veel wat anderen van me denken. Alleen een aantal mensen die ik speciaal acht. Ik krijg alleen vaak het idee dat mensen elkaar tegenwoordig alleen oppervlakkig willen kennen. Iedereen is een beetje gezichtloos geworden. En dat wil ik niet. Ik wil dat mensen mij herinneren om wie ik ben. En om wat ik te zeggen heb. En niet alleen als die ene gozer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
een relatie waar ik gelukkig in ben en me peace of mind geeft Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Chillen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik wil een functie-code 50 of hoger. mvg wk10 |
|
quote:heb ik al! |
|
Ik wil gewoon nog een biertje...voordat ik nuchter word... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Oprecht huilen op je begrafenis? What do YOU care? Je bent dan al dood! En dat blijven herinneren? ME REET! Als je dood bent, ben je dood! Egoistisch om dat van andere mensen te verlangen... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |