IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wat wil men hier zoal? Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-11-2003 14:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hé Marcel, ik heb gehoord dat jij arrogant was.


Touché, pussycat!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-11-2003 14:33 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik dacht ook zoiets.


mvg wk10


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-11-2003 14:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Iemand aan wie ik meer kan geven dan aan m'n familie of vrienden


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-11-2003 14:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 14:48 schreef Phriar het volgende:
Iemand aan wie ik meer kan geven dan aan m'n familie of vrienden



Aan wie of om wie?

enne

Waarom? Zijn zij niet waardig?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-11-2003 15:03 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 14:48 schreef Phriar het volgende:
Iemand aan wie ik meer kan geven dan aan m'n familie of vrienden
Zoiets als een vrouw/vriendin? Ja... dat wil bijna elke vrijgezelle man wel


FREEZE


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-11-2003 15:31 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Half zo goed kunnen spelen als Marcel. Maar ja, ik ben te lui.


Touché, pussycat!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-11-2003 15:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 november 2003 10:04 schreef mcoenen het volgende:
Hmm ik heb dat juist andersom, ik zou juist es willen dat mensen mij es zien als een normaal iemand ipv "die gitarist", ook ik heb gewoon normale gevoelens net als iedereen, maar sommigen denken dat ik een soort alien ben of zo, alleen omdat ik op dat podium sta. Trust me, het kan ook een keerzijde hebben hoor, ben blij dat men jou ziet als een normale jongen


Hmmm, ik ken jou niet maar ik heb toch je beide kanten gezien. Voor mij ben je die normale gozer die op het podium staat .

Maar ik hoef ook niet speciaal te zijn ofzo (fuck, wat is dit moeilijk uit te leggen). Laat ik het zo zeggen, ik wil dat mensen oprecht huilen op mijn begravenis en dat een select groepje mij nog jaren later zal herinneren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-11-2003 15:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat ik gisterenavond nog eens kan meemaken om mijn gedrag aan te passen, zodat ik vanavond weer naar hetzelfde café durf te gaan.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-11-2003 15:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je moet je gewoon van te voren weer helemaal plat zuipen. Dan maakt het je niet meer uit wat mensen in dat cafe van je denken. Probleem opgelost.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-11-2003 15:46 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

LOL


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-11-2003 15:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hierover ken ik een toepasselijk mopje.....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-11-2003 15:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Jaaa, ik wacht....?
Oh ok, ik heb het gewoon weer niet door..hihi

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 29-11-2003 16:18]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-11-2003 16:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik wil m'n meis hier


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-11-2003 16:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Er komt een blonde dame een kroeg in. Ze bestelt een pils en valt direkt achterover op tafel. De heren nemen ervan en gaan er allemaal overheen.

Volgende dag is het alweer wat drukker in de kroeg. Tafereel van een dag eerder wordt herhaald.

Derde dag loopt de dame haar kroeg binnen en er staat alvast een pils klaar. Zij neemt hem niet aan en zegt: 'Doe mij maar water, van pils krijg ik pijn in me kutje.'






KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-11-2003 16:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 15:59 schreef mislyd het volgende:
Jaaa, ik wacht....?
Oh ok, ik heb het gewoon weer niet door..hihi


Jawel hoor...Ik ging even douchen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-11-2003 16:22 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

En aan zo'n mop moet jij dan spontaan denken? Da's wel totaal ongerelateerd he.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-11-2003 16:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja ik heb nu eenmaal een zieke geest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-11-2003 17:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 november 2003 15:37 schreef XnegativeX het volgende:
Maar ik hoef ook niet speciaal te zijn ofzo (fuck, wat is dit moeilijk uit te leggen). Laat ik het zo zeggen, ik wil dat mensen oprecht huilen op mijn begravenis en dat een select groepje mij nog jaren later zal herinneren.

Hmm.. Voor mij klinkt dat alsof je onzeker bent, en zelf niet weet waar je goed/speciaal in bent. Alsof je veel bevestiging nodig hebt van anderen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-11-2003 17:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 november 2003 17:17 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Voor mij klinkt dat alsof je onzeker bent, en zelf niet weet waar je goed/speciaal in bent. Alsof je veel bevestiging nodig hebt van anderen..


Onzeker ben ik inderdaad. Maar het interesseert me over het algemeen niet veel wat anderen van me denken. Alleen een aantal mensen die ik speciaal acht. Ik krijg alleen vaak het idee dat mensen elkaar tegenwoordig alleen oppervlakkig willen kennen. Iedereen is een beetje gezichtloos geworden. En dat wil ik niet. Ik wil dat mensen mij herinneren om wie ik ben. En om wat ik te zeggen heb. En niet alleen als die ene gozer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-11-2003 18:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

een relatie waar ik gelukkig in ben en me peace of mind geeft


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-11-2003 18:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Chillen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-11-2003 18:25 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik wil een functie-code 50 of hoger.



mvg wk10


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-11-2003 18:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 18:25 schreef windkracht10 het volgende:
Ik wil een functie-code 50 of hoger.


heb ik al!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-11-2003 18:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik wil gewoon nog een biertje...voordat ik nuchter word...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-11-2003 18:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 15:37 schreef XnegativeX het volgende:
ik wil dat mensen oprecht huilen op mijn begravenis en dat een select groepje mij nog jaren later zal herinneren.


Oprecht huilen op je begrafenis? What do YOU care? Je bent dan al dood!

En dat blijven herinneren? ME REET! Als je dood bent, ben je dood! Egoistisch om dat van andere mensen te verlangen...


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen