|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil nog drie weken vakantie... Oh, en iemand om vast te binden |
|
quote: hehe met een koelkast |
|
Ik wil BellaDamadinges knijpen no text supplied |
|
quote: haha nee dat wil ik dan ook weer niet op et spel zetten |
|
quote: hehe begrijpelijk maar dat mag alleen ik |
|
quote:gelukkig maar daar drinken we weer op AARGHHH |
|
Dat geknijp allemaal. Ik ben op de basisschool een paar keer fiks tot bloedens toe geknepen door wat bitchy meisjes. (ik werd vaak gepest) En laatst op W:O:A omdat ik WEG wilde van een droevig In Flames optreden en mij dus een weg baande door mensen heen. Toen ik eruit kwam voelde ik in m'n onderarm iets en toen ik keek besefte ik dat er een wijf heel vies naar mij had gekeken terwijl ik langs haar drong (het was erg druk) |
|
quote:[mode] knijpTERUG [/mode] AARGHHH |
|
waarom zou je eigenlijk nog naar een In Flames optreden gaan? Laatste goede album van die band is ook alweer bijna 5 jaar geleden... no text supplied |
|
quote: Omdat ik ze *ff mijn muur checken* 2x eerder heb gezien in '00 en '01 in een 300-mans zaalheb gezien en toen waren erg goed. Ik had geen idee dat ze ineens Nu Flames waren geworden (omdat ik ze nou eenmaal sedert Whoracle niet meer volg). Dus ik ben "zomaar" ff gaan kijken wat ze ervan bakten. GVD, wat was dat een slechte zet. Ik vond het een droevige vertoning voor zo'n band. Goede muzikanten. Jammer van de sellout. |
|
ik wil dat het weekend is AARGHHH |
|
hmm weekend, goed idee |
|
quote:BIERKOMEN JIJ AARGHHH |
|
quote: volgende week |
|
quote: damn ik wil dat het volgende week is AARGHHH |
|
en ik wil slapen trusten AARGHHH |
|
Wat wil ik? -Goede baan -Mooi huis -De Staatsloterij winnen de rest heb ik eigenlijk al: M'n meisje |
|
- Gratis bier - Gratis pizza's - Een John Petrucci amp rack - Mijn jackson Rhoads USA gerefret - Nog een strontlading cd's - enz. enz. |
|
Ik wil niet meer hoeven te werken Maar ik ben al blij met wat ik nu heb: mijn vriend en Mad Locust Rising van Agent Steel op blauw vinyl |
|
Ik wil 1 ding liever dan alles: me fulltime met muziek bezig kunnen houden!! |
|
En net zo goed kunnen drummen als Pete Sandoval |
|
quote:Je hebt je al ingeschreven voor Idols II, neem ik aan? Touché, pussycat! |
|
Ik wil een sponsor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik wil vrede op aarde, geen arm en rijk, haha .. nee joh grapje!!! Ik wil meer tijd en de supersnelheid ... en een hamburger (burgerking, whopper - extra kaas geen tomaten ... yummy!) oh ja, en ik wil naar huis .. NU!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |