|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Waar gaan jullie je nestje bouwen? Touché, pussycat! |
|
quote: Delfzijl, derde eik van rechts |
|
Groeien er nog zoveel eiken in die veredelde kwelder? But seriously, tof dat 't allemaal zo vlot kan. En vervolgens eens rustig om je heen kijken voor een baan? Touché, pussycat! |
|
een date! Voor de rest wil ik van alles: beste gitarist van de wereld worden, wereldreizen maken, maar vooral: veel lol hebben. You can't go beyond the limit without falling down |
|
master archeologe worden en beter leren gitaarspelen..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
President van het Heilige Verenigde Europa worden no text supplied |
|
president...wat een kutbaan. You can't go beyond the limit without falling down |
|
Ik wil gewoon een goed leven hebben, me goed voelen, een stabiel muzikanten leven leiden, cd's blijven maken, op podia's blijven staan en ja, een lieve vriendin zou ook welkom zijn .... |
|
..leadgitarist in sun caged worden Bruce Banner |
|
IK WIL : een massage mn rug doet nu toch wel pijn van de grond op wacken AARGHHH |
|
quote: hehehe you wish |
|
quote: nee maar je muziek klinkt goed Bruce Banner |
|
Ik wil slapen Bruce Banner |
|
ik wil morgen niet werken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik ook niet, had vandaag nog vrij |
|
oja ik wil een tuin zodat ik kan bbqen (nee heb geen balkon ) AARGHHH |
|
quote:ik ook, maar morgen toch om 5 uur me nst uut We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:kom bij mij langs binnenkort, ksan blijven crashen als je erg besope bent en je moet wel je eigen voedsel meenemen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: okej AARGHHH |
|
zaterdag BBQ met veel hamburgers en bier en daarna naar Testament no text supplied |
|
quote: ik ga waarschijnlijk ook naar testament AARGHHH |
|
echt serieus, bijna elk metalhead is welkom haha mail me maar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:feestje ? AARGHHH |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |