|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil rust. Schijnbaar begin ik oud te worden. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-08-2003 12:56] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Goh en ikmaar denken dat dwaallie megabucks verdiende ... |
|
Ik wil dat het weer mooi weer wordt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik wil mezelf begrijpen... |
|
quote: Kilobucks nog, helaas. Voor de megabucks moet ik nog even doorleren. Wat ik overigens wel wíl en ga doen dus dat komt goed uit . |
|
Goede opleiding is geen garantie voor werk hoor .. |
|
Oh, maar deze wel. M'n werk betaalt hem, notabene. Geloof me, als ze 33.000 euro voor je willen uittrekken, dan laten ze je echt wel werken. |
|
Ja das wel relaxt. Ach ik heb vanaf maandag iig voor een maand of 2 a 3 werk. |
|
Ja, goed man Ben benieuwd wat je van die middelbare scholieren gaat vinden. En zij van jou! |
|
Och .. dat loopt wel los. Wat iemand van mij vind boeit me nog steeds geen hol. en mooie is dat ze naar mij moeten luisteren RESPECT MY AUTHORITAAAHH!!! |
|
quote:Nou ja, het is toch wel leuk hoor, als je een beetje een leuk contact hebt met de leerlingen. Maakt je werk ook leuker, lijkt me. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
hehehehe zeker wel, wat denk jij dan ik zou best voor vast op een school willen werken, dan kan ik ook leerlingen steunen in buitenschoolse activiteiten, zoals leerlingenvereniging |
|
Ik wil van mijn kater af. (dan kan ik weer gaan zuipen) Dit slaat nergens op. |
|
een eigen flat |
|
een kind,... een vriendin,... huisje,... tuintje,... bloemetjes,... een kantoorbaantje... voorlopig doe ik het nog even verder met m'n kartonnen doos. mvg wk10 |
|
geld en geld zodat ik na belgie kan :D en werk voor meer geld :D enz.... |
|
quote: WOW! Jij hebt je EIGEN kartonnen doos?! Helemaal voor jezelf? Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
ik wil graag de kunst van het besnijden onder de knie krijgen na het zien van een inspirationele film: shokking africa. vrijwilligers? |
|
om te oefenen, jazeker. Als oefenobject: neuh, laat maar. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik zou graag nieuwe neusdruppels willen, de mijne is op Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
beantwoorde liefde voor de verandering "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Momenteel wil ik schoon haar, maar die kankerwax is er met geen mogelijkheid uit te wassen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:blijven wassen! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Wat ik wil? Een Bierfeest. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |