IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wat wil men hier zoal? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 12:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 12:09 schreef Azagthoth het volgende:
Het heeft niets met "nood" te maken. Gewoon ff lekker zitten met een peukie. Hetzelfde alsof je ff een kopje koffie neemt, niet noodzakelijk, maar wel lekker.

en is dus een groot geval van Hedonisme. Maar komop er zijn wel meer lekkere dingen, je gaat toch ook niet de coupe doorneuken omdat je het lekker vindt? daar hebben andere mensen dan toch ook last van. En dat schaad de gezondheid nog niet eens.

bedoel er zijn zat lekkere vervangers voor de sigaret, die veel minder storend zijn voor anderen. chocolade bijvoorbeeld

als je zo nodig wilt roken dan ga je maar met de auto, en als die te duur is dan moet je maar niet zoveel geld aan sigaretten uitgeven


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-09-2003 12:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 september 2003 12:09 schreef Azagthoth het volgende:
Het heeft niets met "nood" te maken. Gewoon ff lekker zitten met een peukie. Hetzelfde alsof je ff een kopje koffie neemt, niet noodzakelijk, maar wel lekker.
Okay, jij bent duidelijk een roker met een andere mentaliteit dan waar ik op doelde. Mijn excuses voor de generaliserende post


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-09-2003 12:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

* rookvrije treinen
* een drummer voor mn band
* een middel tegen verkoudheid


...o ja, wereldvrede, geen honger of aids, en dat soort nobele doelen


Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2003 13:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het tot inzichtkomen van religieuzen dat de wereld niet door god geschapen is, en dat religieu achterhaald is. Dat zou wel erg fijn zijn.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 05-09-2003 18:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 13:06 schreef ghoulliette het volgende:
het tot inzichtkomen van religieuzen dat de wereld niet door god geschapen is...

Door wie dan wel?


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2003 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2003 18:13 schreef windkracht10 het volgende:
Door wie dan wel?

*zucht* door mij nou goed. Sla er maar een boek op na als je het echt wilt weten. Die technische details weet ik ook niet zo hoor. heeft iig met zonnestelsels de juiste afstand en de juiste bla bla bla te maken. wetenschap weet je wel.

oja en jij bent gemaakt door je ouders en niet door god. mocht je dat misschien ook denken.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-09-2003 18:16]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 18:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hap


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2003 18:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

laat me nou, ik heb honger


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 06-09-2003 1:54 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

Meer chocolate chip cookies. Ze zijn op


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 06-09-2003 1:59 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik wil helemaal NIETS.


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 06-09-2003 2:03 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 1:59 schreef ~Narsil het volgende:
Ik wil helemaal NIETS.


Om je op weg te helpen, ben ik bereid je cds te krijgen. Lief he?


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-11-2003 0:49 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 22 juli 2003 22:21 schreef mislyd het volgende:
World domination, algehele kennis en verlichting, en op een meer bescheiden niveau, meer sex.

wil je dat echt worlddomination
zou het niet leuker zijn als iedereen je leuk vond zonder dat je over hun domineerde.


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-11-2003 1:21]



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 0:51 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

grolsch!!!
zit hier verdomme met hollandia



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-11-2003 1:06 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

internationaal werk waar je je holistisch kan ontwikkelen .
wonen in een gebied met mediteraan tot tropisch klimaat met veel bos en een 'westerse' normen en waarden (liberaal).
een kamer met muziekinstrumenten en studio .
een film maken .



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:07 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ja dat lijkt me ook nog wel een keer leuk om een film te maken maar dan wel eentje die gewoon helemaal nergens over gaat



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2003 1:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een eigen bedrijf. stapje voor stapje worden de plannen zihctbaarder....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:23 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

wat voor bedrijf?



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2003 1:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik wil meer tijd! Of leren m'n tijd efficiënter te besteden...


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:36 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

sla het slapen over en je hebt stukken meer tijd... -->



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2003 1:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dat doe ik al zoveel mogelijk... Ik denk dat het laatste meer mijn probleem is: Tijd efficiënt indelen....*zucht*....


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik heb juist laatste tijd veel tijd over ik voer ook helemaal niets uit eiglijk en vind alles wel best dus....lekker rustig



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-11-2003 1:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik weet eigenlijk niet wat ik wil...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:50 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

grolsch?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2003 8:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

DMTR


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 03-11-2003 9:30 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Je hebt mij al....nog één nachtje slapen...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen