|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:joah, ik heb toch geen vrienden....er zijn veel mense welkom We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:geen vrienden waar woon je dan ergens AARGHHH |
|
quote:apeldoorn...centraal nederland dus We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: woei! maar er is geen grasveld naast de Effenaar... no text supplied |
|
ik wil een groter huis AARGHHH |
|
quote:niet meer dan 20/25 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:shit ik wil huizen in de buurt van alle concertzalen zodat ik niet meer buiten hoef te overnachten AARGHHH |
|
quote:dan moet je niet vehuizen naar apeldoorn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
maar dit topic heet wat men wil ik wil icequeen irl ontmoeten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:nee daar is ook nie veel he ? AARGHHH |
|
quote:neuj, alleend e ozzy met zijn nu metal en de gigant met zo nu en dan ff wat death/blackmetal hoogstens 1 keer in de 2 maanden en de aansluyitingen op andere steden zuigt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
een blok ijs in mijn matras wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ik ben een hele koude kikker We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
geld, veel geld |
|
warmte voelen, in de winter. terwijl het buiten stormt en sneeuwt Bruce Banner |
|
Een knuffel would be nice.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Kachel aanzetten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Beter weer en een harem. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
keihard neuken... helaas ben ik fucking wanhopig en wil niemand me.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Prostitutie kan een oplossing bieden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:aahw ... AARGHHH |
|
quote: *grin* Don't touch me. I'm evil. |
|
vocht,véél vocht! (op allerlei soort manieren) |
|
ik wil niets... enkel een vriendin. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |