|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet nog 2 nachtjes slapen ach...het is het wachten meer dan waard en DAT wil ik wel |
|
Ik wil ALLES!!! Mineminemine |
|
quote: Ik heb het gelijk gemerkt vrijdag... *ahem* |
|
Grol, Narsil, You die!!! Mijn idealen blijven tenminste fris en JONG |
|
Bwah, die van mij is gelijk goeie wijn, ...al wat op leeftijd, en hoe ouder ze worden, hoe beter... |
|
quote: Ik heb de vage indruk dat ik jou al eens gezien heb... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik wil slapen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Eéén simpel vraagje gaat dat oplossen, je zal wel zien. Ontopic: ik wil mijn talent als bassist bijspijkeren (wat ik ook aan het doen ben) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hm , nu maak je mij nieuwsgierig hoor, want ik heb gen flauw idee wie jij bent... Nuja, de uitspraak ik wil alles is ook wel alledaags e, ik zal wel niet de eerste zijn, maar wel de beste Vraag vraag!! [Dit bericht is gewijzigd door katharina op 04-11-2003 21:46] |
|
ik wil voldoening in mijn leven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Morgen als tekenaar aangenomen worden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wil graag vader worden.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
rust in m'n kop. |
|
quote:Know the feeling |
|
Ik wil binnen max. 3 jaar kunnen leven van de muziek (ookal is dat dan het enige dat ik heb..) 150+ optredens per jaar doen, vertieft slapen in een halfgare tourbus, en avond na avond heerschen!! |
|
ik wil bij iig 1 van de geweldige optredens zijn van heer snaack http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik wil kippensoep uit blik met spaghettiesliertjes, verdoeme! |
|
quote:bleh, uit blik! ik wil er verse met huisgeteelde kip (had ik verleden week) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
de loterij winnen lijkt me ook niet vervelend trouwens |
|
Watte? Lopen er kiekens IN uw huis rond of wat? |
|
quote: Achteraan in mijn tuin misschien en kalkoenen ook, njamnjam. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-11-2003 22:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
kalkoenen maken vreemde geluiden http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Emoe´s (grote soort struisvogels of zo) maken pas rare geluiden |
|
Die zeggen tenminste geen 'njamnjam' |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |