|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
een kerel die niet zeurt wel drinkt EERLIJK lief maf uhmmm niet verwijfd komt al aardig in de richting AARGHHH |
|
Ik wil ook bevestiging in m'n liefde, kunst en waarde van hier zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
als dat de enigste wens is wat men heeft waarom wordt dat niet vervult? |
|
ik wil slapen, bbq'en zuipen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: omdat men wenst maar niet nadenkt over de oplossing Je moeder. |
|
quote:zwartkijker We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik wil er tegen in gaan maar... shit, je hebt gelijk. |
|
quote: haha mischien iets midner zelf zeuren dan was ik niet zo hard weggerend |
|
quote: zeg jij maar niks AARGHHH |
|
WHAHAHAHAHA!!! Ik val af Wat ik wil? Ik wil echte liefde I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Je moeder. |
|
ehm auw? |
|
quote: dat was ongeveer ook me omschrijving ben ook nog kieskeurig AARGHHH |
|
quote: I want a rematch!!! |
|
quote: ik zeurde neit en ik drongk gewoon behalve dat ranzig bier bij jouw thuis maar die hele groep waar we donderdag mee lipen werd beetje moe van het wachten en gezeur over de zon van jouw |
|
ow en rob en bas vroegen zich ook af waarom jij zo weinig dronk bij de tent, edoel het beir en de whiskey van de buren was prima te drinken ontopic: ik wil weer WHikeybeer [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 05-08-2003 23:01] |
|
hee dude, hang je vuile was niet aan de lijn. Doe dat maar wanneer je elkaar ziet ofzo>? |
|
jaja werd ff ergens moe van maar heb ff koud hjtje gepakt en gaat al stukken beter |
|
quote: ja, dat zie ik aan je typen. |
|
Ik wil vooral vrijheid zodat ik op mijn eigen benen kan staan en kan doen wat en wanneer ik het wil. |
|
na mn vwo touren met motor in finland wonen/studeren heel lang haar bonk geld legaal motorrijden op 16 jarige leeftijd |
|
ik wil dat alle scheinheilige leugenaars spontaan wegrotten AARGHHH |
|
quote:ik ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wil slapen |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |