![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
een kerel die niet zeurt wel drinkt ![]() AARGHHH ![]() |
|
Ik wil ook bevestiging in m'n liefde, kunst en waarde van hier zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
als dat de enigste wens is wat men heeft waarom wordt dat niet vervult? ![]() |
|
ik wil slapen, bbq'en zuipen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: omdat men wenst maar niet nadenkt over de oplossing Je moeder. ![]() |
|
quote:zwartkijker ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil er tegen in gaan maar... shit, je hebt gelijk. ![]() |
|
quote: haha mischien iets midner zelf zeuren ![]() ![]() ![]() |
|
quote: zeg jij maar niks ![]() AARGHHH ![]() |
|
WHAHAHAHAHA!!! Ik val af ![]() Wat ik wil? Ik wil echte liefde ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
ehm auw? ![]() ![]() |
|
quote: dat was ongeveer ook me omschrijving ben ook nog kieskeurig AARGHHH ![]() |
|
quote: I want a rematch!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik zeurde neit en ik drongk gewoon ![]() ![]() maar die hele groep waar we donderdag mee lipen werd beetje moe van het wachten en gezeur over de zon van jouw ![]() ![]() |
|
ow en rob en bas vroegen zich ook af waarom jij zo weinig dronk bij de tent, edoel het beir en de whiskey van de buren was prima te drinken ontopic: ik wil weer WHikeybeer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 05-08-2003 23:01] ![]() |
|
hee dude, hang je vuile was niet aan de lijn. Doe dat maar wanneer je elkaar ziet ofzo>? ![]() |
|
jaja werd ff ergens moe van ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja, dat zie ik aan je typen. ![]() ![]() |
|
Ik wil vooral vrijheid zodat ik op mijn eigen benen kan staan en kan doen wat en wanneer ik het wil. ![]() |
|
na mn vwo touren met motor in finland wonen/studeren heel lang haar bonk geld legaal motorrijden op 16 jarige leeftijd ![]() |
|
ik wil dat alle scheinheilige leugenaars spontaan wegrotten AARGHHH ![]() |
|
quote:ik ook wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik wil slapen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |