|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op je biljet de juiste cijfers invullen en het dan op de tweede speeldag vergeten binnen te brengen is wel vervelend (niet ik hé) quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-11-2003 22:40] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: pauwen ook heb ooit eens op een camping gestaan waar pauwen op rond liepen...na nog geen half uur op die camping te staan had ik al "lelijkerotschreeuwerigeteringpauwopbbqplaatsneigingen" http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik wil eigenlijk niks meer... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik wil een universitair diploma halen, daarna een andere job zoeken, veel geld verdienen, en een lief mooi meisje vinden... Maar voorlopig doe ik me content met m'n bekertje oplos-koffie... |
|
een nieuwe gitaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe, same here zeg maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:je hebt eigenlijk wel gelijk inderdaad maar dan in mijn geval een jongen en thee want ik lust geen koffie en een nieuwe gitaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
slaap inhalen Bruce Banner |
|
een goed werkende pols dat ik verder ken met me drummen (nie dat daar veel van gekomme is nog hoor) |
|
quote: ..verklaar u nader... Bruce Banner |
|
quote: 4 maanden geleden met me pols door een raam gegaan. en 4 sneeen aan de onderkant van me onderarm dus op me pols tot het bot en 1 tot me slagader waardoor ik spieren en pezen en zenuwen heb geraakt en aan deboven kant een snee van 4 cm tot het bot alles van 4 cm ongeveer. en me pezen en spieren en zenuwen doen het nie goed meer. en het is nog ruim een jaar ontstoken en me pols + hand is af en toe verlamt. en over een jaar kennen ze pas zien of het genezen kan dat ik alles weer kan. |
|
quote: ...dat je nog leeft, man!! [understatement]...behoorlijk klote, die situatie... [/understatement] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-11-2003 13:09] Bruce Banner |
|
quote: ach jah... hehe heb wel meer meegemaakt. dus maar dit is het meest erge. ik heb ook de kans dat me pols over een paarjaar volledig verlamt is waarbij me hand ook dan dus blegh hopen op het goede en dat de littekens minder worden want nu zie je het van 100m afstand nog |
|
quote: foto? en trouwens :is het je "bierglas-hef hand"?? Bruce Banner |
|
quote: En wat vindt Jane Doe daarvan? quote: Fuck man! Dat wordt blasten vanuit de elleboog. Touché, pussycat! |
|
quote: Da´s mij vandeweek eindelijk gelukt! Een basgitaar dan. Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een heuse actieve Vintage Metal Axxe. Speelt als een tiet en brengt een lekker geluidje voort. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Een leuke opleiding vinden zodat ik weer een klein beetje een idee heb over mijn toekomst. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik ken dat; alsof je luistert naar een Gibbon-aap die staat te schreeuwen met zijn kop in een emmer. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Ik wil een goede gezondheid. (Val niet omver van dit cliché, het is nog zo gek niet.. ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Oja, dat ook Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik heb een jaar of drie geleden zo eens iets gelijkaardigs live zien gebeuren met ne maat van mij. Da bloed spoot echt wel alle kanten uit. brrr. was best wel kiezig. Die gast speelde percussie bij folkbands(Dranouter-toestanden), maar die kan opnieuw spelen.Dus het weze een schrale troost, dat het allemaal in orde komt!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Zou best wel zalig zijn om: - meer verlof te hebben - meer loon -lotto winnen - wereldreisje maken - leuk hoevetje - nog meer liefde van mijn schatje - kindjes (binnen enkele jaren, na die wereldreis) - heel wat meer muziek hebben - goede muziek maken - eindelijk eens nen coole band vinden om in te kunnen zingen -... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ja ik werd er echt helemaal gaar van stomme rotbeesten http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
+ een goede baan + goede gezondheid + fijn familieleven |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |