|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hoe zet je een stad uit? quote:Jenje wants pussy? Touché, pussycat! |
|
quote: morgen weer .. morgen weer ... |
|
quote: Pak die fiets en ga in een weiland liggen ergens buiten de stad...? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Vraag dat maar aan Bush, die heeft onlangs in Irak nog een hoop steden uitgezet. Maar eh... ramen dicht, gordijnen dicht? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Enkel glas. quote:En mijn pc plug ik dan waar in? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-07-2003 15:53] Touché, pussycat! |
|
Kun je niet met een muziekje op in de bieb gaan zitten computeren? |
|
Ik wil geknuffeld worden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
- Minder druk op het werk - Nog een motor, een Ducati 996 - Een huis met een tuintje - "Get a life" weer op TV |
|
dat het nu morgen is, want dan heb ik vakantie en is min maedje dr !! |
|
Dat de wereld figuurlijk 90 graden draait. |
|
welke kant op? Oud Vuil. |
|
- dat t snel morgen is - dat er weer wat geld op mn rekening staat - een autorijbewijs + auto - een relatie - een diploma van MBO - "get real" weer op TV [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 27-07-2003 0:18] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
een huis (ja, je moet met kleine wensen beginnen hé) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik wil een baan in iets waar ik voor geleerd heb,, voor teminste 1 jaar.. om te kijken of ik dit leuk genoeg vind om te blijven doen en zo niet dan gebruik ik dat jaar om te orienteren op wat ik wel wil gaan doen of bereiken... De eerste solicitatie was in ieder geval geen succes, er reageerde ruim 160 kandidaten, logisch dus dat er legio waren met meer werkervaring en ik niet eens ben uitgenodigd voor een gesprek.... Anyway.. hoop wel dat ik iets ga hebben aan mijn 'HBO denk en werkniveau' .. |
|
Ik wil... dat men baas ontslag neemt... *grin* |
|
Meer controle Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
MOrgen geen kater zo kan ie wel weer |
|
quote: ?!? dat is niet zo moeilijk,,..... als j e weinig of n niets aan alcohol drinkt heb je geen kater morgen... zo wel, dan heb je mogelijk vanavond een leukere of makkelijkere tijd, doch morgen een kater... anyway.. loze wens, daar het geheel zelf te regelen valt.. |
|
"Beam me up, Scotty" In je vingers knippen en in in een mum van tijd op de gewenste plek zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Woa! Wat ik wil is maar 1 ding. De hele dag doen, waar ik zin in heb. |
|
-dat het snel overmorgen is -een nieuwe gitaar -een fatsoenlijke versterker -een powermetalband -een kamer in Leiden -dat het gisteravond of vanmorgen was -slapen...dat ga ik nu doen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 28-07-2003 0:22] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat ik wil? Volgend jaar juli klaar zijn met mijn studie, dan gewoon lekker relaxed fulltime (36u) gaan werken, een leuk appartement vinden, een huisdiertje (kat) erbij, en een autootje, en gewoon lekker lol maken zonder zorgen over studie, geld, en frustraties over een klein kamertje van 3x4 ofzo. (en stiekem dat mijn vriendin dan bij me komt wonen, maar dat zal wel niet, want die studeert dan nog en wil nog eerst ff op kamers blijven ) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Samenwonen met Shera Oh wait! Dat gaat ook gebeuren binnen nu en een maand! Big fuckin' yeeehhhaaaaaawwww |
|
quote:congrats "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |