|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
5 kilo afvallen |
|
quote:He dat wil ik ook al |
|
quote: ikke 20 |
|
Ik wil geld, véél geld. En n nieuwe auto En ik wil es alles uitpraten met mn ex, en ik wil minstens 17 uur per dag slapen. |
|
oe slapen!!!!!! ja ik ook, ik wil morgen ook uitkunnen slapen tot in de middag. helaas moet ik om 8 uur op |
|
Life is pain, gut used to it |
|
Eeehm? Is het zo erg??? Moesten het je ribben niet zijn zou ik je n knuffel geven... |
|
Als het nou alleen m'n ribben waren was het ook geen probleem geweest, dit gaat wel over. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
|
|
quote:de droom van elk amerikanistisch hoernwijf toch? en dan het liefst elke dag zodat ze kan vreten wat ze wil en niks erbij komt door haar kankergezwel wat haar anorexia geeft kzou het liefst de 13de MIJN afspraken na kunnen willen komen, alleen doen werkgevers er vast en zeker moeilijk over, daar zijn het nou eenmaal werkgevers voor We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik wil heel simpel, gewoon lekker in mijn vel zitten. De dingen doen die ik leuk vind, en niet in de problemen komen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nu zou ik willen dat ik niet naar mn werk hoefde Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: haha alleen ben ik niet amerikaans en zit ik als ik 5 kilo minder weeg weer op mijn normale gewicht omdat ik door spanningen ben aangekomen. en nee onder afvallen versta ik niet minder eten. |
|
Ik wil naar Nijmegen You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja! doen doen doen doen doen!! |
|
Elke dag zaterdag |
|
elke dag zondag, maar dan met beter tv programma's |
|
quote:ik wil meer gewicht, ruilen? |
|
Geld En meer Lord of the Rings Warhammer |
|
Ik zou willen dat mn solicitatie voor mn nieuwe baan rond was... wachten zuigt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Werk zuigt Bazzio Attacks!!! |
|
Dat mijn CD want list minder snel groeit dan dat ik hem bij kan houden. En dat meer mensen met de trein reizen zodat ik niet in de file hoef te staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik wil graag een flatje in Utrecht voor iets minder dan 160.000 euro (kosten koper). |
|
In Assen is een klein appartement rond de 65.000 .... Hoezo veel betalen voor niks. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |