|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
verbeter ik wil dat scheinheilige leugenaars (die mij dat flikken) spontaan wegrotten AARGHHH |
|
kan prive gezeik tegenwoordig niet meer op msn? of over de telefoon of gewoon in levende lijve Don't touch me. I'm evil. |
|
En als je gaat knokken maak er dan een video van. |
|
quote: Ben je gek? dan missen wij alles!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: vandaar dat ik het prive gezeik noem... anders is het geen prive gezeik meer... toch? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Schop |
|
Zo! Ben ik hier ook even geweest. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Mentale rust.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Terug vakantie!!! |
|
slaaaaaaaaaaaaaaaap this user is dead |
|
een bestekdeel en geestelijke rust nouja lichamelijk nu ook wel en een zachte stoel deze doet zeer aan me aars en een heeeeel koud biertje lust ik ook toch wel AARGHHH |
|
quote: ik voel me aangesproken een koud biertje, vrije werk avond en bezoek van BDN zouden wel prettig zijn |
|
quote:zet de bier maar koud dan AARGHHH |
|
ik wil het beste voor me kleine meid morrigan AARGHHH |
|
ik wil sex Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: hehe "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik wil een baan waarvoor ik weinig hoef te doen en weinig aanwezig hoef te zijn en toch bakken met geld verdien. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Wens dan gewoon dat je de postcode loterij jackpot van 10 miljoen wint ofzo.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: staat et inmiddels, dus kom maar op |
|
dat vork eens doorpost dan kan ie in onzin topic go boy AARGHHH |
|
quote: ik wil mental support en dat krijg ik |
|
quote: hm ja ik wil jou in het water duwen AARGHHH |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |